Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 7 van de 114 EersteEerste ... 567891757107 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 1140

Onderwerp: Vliegen met Delta Airlines

  1. Top | #61
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Berichten
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Window
    Maar aangezien degene die je op komt halen, gewoon bij de band kan staan, moet het niet zo makkelijk zijn elkaar te missen, toch?
    Ik bedoel, ik word al jaren aan de band opgehaald, en je ziet elkaar altijd meteen staan.
    En als je met je Nederlandse abo/prepaid in de VS gaat bellen, ben je ook kostbare beltijd kwijt. In Orlando hoef je je geen zorgen te maken, denk ik.
    Dat moet dus geen probleem worden.
    Staat op de monitoren aangegeven welke vlucht bij welke band etc hoort?

  2. Top | #62
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Locatie
    IJmuiden
    Berichten
    86

    Standaard

    Ehm... weet ik niet, ik ben nooit de ophaler, maar de opgehaalde. Ik zou vermoeden van wel.Maar je ontvangstcomité kan het altijd vragen aan het grondpersoneel.

  3. Top | #63
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard

    Dat moet dus geen probleem worden.
    Staat op de monitoren aangegeven welke vlucht bij welke band etc hoort?
    Ja. Net zoals op Zavetem.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  4. Top | #64
    Regelmatige Bezoeker Marcel's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    21

    Standaard Delta airlines / bankruptcy filing

    Het gaat dus niet zo goed met Delta, de maatschappij waarmee ik in oktober naar Florida vlieg. Voor zover ik het goed heb begrepen blijft het business as usual.



    Delta's Restructuring
    On September 14, 2005, Delta Air Lines, Inc. and our subsidiaries1 took a necessary and responsible step to secure our future by voluntarily filing for reorganization under Chapter 11 of the U.S. Bankruptcy Code. We have taken this action as part of our ongoing efforts to make Delta a simpler, more efficient and cost-effective airline. We will continue normal business operations throughout the reorganization process.

    Now, as always, our customers remain our number one priority. We will continue to uphold the high standard of operational excellence that is our heritage. In particular, we want you to know that:

    Your travel plans are secure - We are operating our full schedule of flights, honoring tickets and reservations as usual, and making normal refunds and exchanges. You can count on the convenience and choice you've come to expect from the more than 7,500 daily flights to 502 destinations in 88 countries that we along with our SkyTeam and codeshare partners provide worldwide.
    Your SkyMiles are secure – The award-winning SkyMiles program has not been affected, and you can continue to enjoy the program’s benefits—including Delta Crown Room Clubs®, double miles on qualifying purchases with the Delta SkyMiles Credit Card from American Express, and the opportunity to earn and redeem miles on the thousands of flights offered by SkyTeam and our vast network of global airline alliances.
    Today, as always, Delta’s proud team of dedicated professionals is at your service. We appreciate your loyalty and the opportunity to meet your personal and business travel needs—now and in the future.

    http://www.delta.com/about_delta/del...ing/index.html

  5. Top | #65
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: vliegen met delta

    Ik vlieg morgen vanaf Atlanta terug met Delta.
    Delta is een prima maatschappij, en je hoeft je geen zorgen te maken.
    Vroeg inchecken en vragen om een nooduitgangseat kan nooit kwaad, maar dat zijn maar een paar stoelen en iedereen wil daar graag zitten.
    Je vlucht zal wel vol zitten, omdat Delta net gestopt is met de vluchten op Cincinnati, en veel mensen omgeboekt zijn.
    Atlanta is een prima maar heel erg drukke luchthaven, met berucht lange rijen bij de security controle, dus neem je tijd.
    Eric

  6. Top | #66
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Delta is in mijn ogen altijd beter dan Martinair!! De alom "geprezen" chagerijnige, oude stewardessen vallen heel erg mee (ik heb geen nare ervaringen), de stoelen zijn een stuk ruimer dan bij M., tussenstop is op de totale reistijd (incl. inchecken bij autoverhuur etc.) vergelijkbaar.

    Mijn ervaringen zijn dus erg positief!!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #67
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Ben net terug met Delta, en een perfecte vlucht gehad, ruime stoel leuke film en aardige stewardessen.
    Aleen het eten was dit keer niet te pruimen, maar op de heenweg weer wel, en dat gebeurt overal wel eens.
    Alleen een koffer heeft de aansluiting in Atlanta niet gehaald, maar ik heb er alle vertrouwen in, dat die morgen bezorgd wordt.
    Eric

  8. Top | #68
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    22

    Standaard Hoeveel bagage (over hoeveel koffers)

    Hallo allemaal,
    wij vliegen 23/12 met delta naar Florida en zitten hier op het forum heel veel te lezen en kennis op te steken.
    Wat we echter niet helemaal bevatten is het volgende, we lezen dat veel mensen op een fleamarket ff een extra koffer kopen voor de terugreis met alle gekochte spullen.
    Delta geeft aan dat je een cabine-case mag meenemen (18kg maar daar hebben we grote twijfels bij = echt staat op delta site) een normale koffer waar 22,5 kg in mag en een eventuele handtas o.i.d. dit alles is per persoon!
    Nu weet ik niet hoeveel jullie in een koffer stoppen (of hoe klein de koffer is :lol: ) maar wij zien niet echt hoe je naast je "heenreis" koffer + het aantal kg's die daar in zitten ook nog een extra koffer mee kunnen nemen zonder over het totaal van 22,5 kg per persoon te komen 8-[
    Wij willen natuurlijk ook zoveel mogelijk koopjes etc mee terug kunnen nemen dus slimme tips zijn welkom.
    We hebben al wel bedacht om heen zo min mogelijk mee te nemen en de zware stuff in de cabin case te mikken :lol:

    gr.stephan

  9. Top | #69
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Locatie
    Muiden
    Berichten
    82

    Standaard

    Hallo Stephan,

    Volgens mij gooi je nu 2 dingen door elkaar.

    De Cabin-bagage of carry-on baggage is de bagage die je meeneemt het vliegtuig in. Dit mag bij Delta dus een koffer zijn van maximaal 56cm x 35,5cm x 23cm, en die mag maximaal 18kg wegen.

    De Checked bagage is de bagage die je incheckt en die wordt ingeladen in het "vrachtruim" van het vliegtuig. Deze bagage haal je na aankomst op bij de bagage claim, dat zijn grote (meestal ovale) bagagebanden waar alle koffers van iedereen in het vliegtuig terecht komen. Je mag naast de carry-on bagage nog 2 koffers per persoon meenemen. Elke koffer mag (sinds kort) maximaal 23kg wegen.

    Je kunt hier de regels nog eens nalezen: http://www.delta.com/traveling_check...ex.jsp#carryon

    Sinds kort hebben alle maatschappijen het maximale gewicht per koffer teruggebracht van 32kg tot 23kg. Mocht je vroeger nog 64kg per persoon inchecken, is dat nu dus maar liefst 18kg minder. Voor mensen die flink inkopen, of die op de heenreis al een heleboel meenemen, is dat dus een behoorlijke aderlating. Ik heb wel geluk, want ik vlieg met United Airlines, en die hebben de regels wel aangepast, maar pas voor tickets die zijn gekocht op of na 7 september. Laat ik de mijne nu net hebben gekocht en betaald op 6 september...... Da's pas geluk hebben!

    Shopping is voor veel Amerika-gangers een populaire bezigheid, ik moet bekennen dat wij ons er ook altijd goed aan begeven :lol: En ja, als je dan maar 1 koffer meeneemt op de heenweg, dan heb je op de terugweg dus een extra koffer nodig. Die mag je dus ook gewoon meenemen, want je mag per persoon immers 2 koffers mee terug nemen.

    Groetjes,
    Jacqueline
    Groetjes, Jacqueline


    Kijk op http://www.jasmino.blogspot.com/ voor onze reisverhalen.
    Kijk op http://www.pixagogo.com/jasmino voor onze foto's.

  10. Top | #70
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard

    Let (op de heenvlucht) wel even goed op dat je het max.gewicht niet overschrijdt. Wij zijn net een goede week weggeweest naar de US en waren niet op de hoogte van de nieuwe regeling. Nu was dat voor ons geen probleem, maar meereizende vrienden hadden één koffer voor hun beiden en die woog 25 Kg. De dame aan de incheckbalie weigerde die prompt wegens overgewicht, of er moest bijbetaald worden ! 20 en een beetje euri per Kg :evil: !

    Nu wilden we snel even wat overpakken in onze bagage, maar dat was uit den boze; we moesten dat maar buiten de rij doen, volgens miss Azijn.
    No way José, en in de loop naar de volgende vrije balie hebben we even een paar itempjes "overgekast" (30 seconden werk) en aldaar bij een wat vriendelijker exemplaar ingecheckt.

    Op de envelop waar de boardingpasses inzitten stond nog gewoon 32 kg p/p overigens, wat bij mij de neiging losmaakte om het de uiterst onvriendelijke incheckmuts, die ook bij de gate aanwezig was, even in te wrijven. Niet gedaan trouwens,je hebt tenslotte vakantie .

    Nog wel even een Delta pluspuntje ; in tegenstelling tot onze nationale vliegers kun je bij Delta gewoon je hotel/verblijfplaats voucher laten zien, waar ze het netjes invoeren in hun systeem. Je hoeft dus niet zelf eerst een formulier (het grote oponthoud probleem) met je eerste adres en je naam in te vullen, die zij later weer moeten gaan invoeren in het systeem.
    Het kan ook rechtstreeks en dus zonder oponthoud :!:
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •