Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 6 van de 114 EersteEerste ... 456781656106 ... LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 1140

Onderwerp: Vliegen met Delta Airlines

  1. Top | #51

    Standaard

    Ik weet niet wat iemand erstaat onder weinig tijd.Misschien wil iemand wel ff op het gemak alles doen en nog eten tussendoor.Dan heb je inderdaad niet veel tijd.Maar puur het overstappen moet gewoon kunnen hoor binnen 1,5 uur.

    Misschien had diegene wel pech dat ie de groene kaart verkeerd in had gevuld en dat ie terug moest of dat het heel druk was bij de douane omdat er veel vliegtuigen waren geland.Of iets met de koffers of dat de gate gewisseld werd.

    Wijzelf hadden ook eens 1,5 uur maar omdat we in Amsterdam 1 uur ertraging hadden hadden we nog maar een half uur oer en dat hebben we zelfs gered (met rennen)

    Je vult op weg naar NY de witte en groene kaart in.Van de groene scheuren ze een deel af en de rest moet je bewaren tot aan het eind an de vakantie want dan nemen ze hem in.De witte lever je na de douane in.Je komt bij de uitgang vanzelf iemand tegen.
    Dus van NY naar Orlando hoef je ze niet in te vullen.

    Je hebt paspoort gegevens nodig,je hotel gegevens van je eerste nacht je vluchtnummer etc.Normaal gesproken kan je alles zo invullen met behulp van dingen die je bij hebt.(tickets,paspoort)

    Bij de douane kan het zijn dat ze vragen wat je in Amerika komt doen en hoe lang enzo.

  2. Top | #52
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Berichten
    39

    Standaard

    Oke, heel erg bedankt al allemaal.
    Ik vlieg overgens vanaf Brussel, maar dat maakt verder geen verschil lijkt me.

    Ik bezit een e-ticket. Daar staat een reserveringsnummer bij waar je normaal mee zou moeten kunnen inloggen op de site van Delta.
    Maar als ik mijn naam en dat nummer invoer krijg ik een melding dat ze bij dat nummer mijn naam niet kunnen koppelen :S?

    Nou, inmiddels is het wel gelukt, maar ze ik moet dus bij firstname m'n achternaam invullen en bij last name mn initialen :S ??? Gaat dat geen problemen opleveren??? Overgens staat het daarna wel weer in de goede volgorde!

  3. Top | #53
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Berichten
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ebelix
    Pak zelf je bagage en verlies je bagage niet uit het oog. Dan kan je met een gerust hard alle vragen correct beantwoorden.
    Zodra ik de bagage incheck, kan ik niets meer controleren natuurlijk. Maar is het niet zo dat er een of andere gek iets in mijn koffer kan stoppen??

  4. Top | #54
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard

    Dit is wel heel erg doemdenken. Ik bedoel met in de gaten houden van je bagage dat je voordat je bagage incheckt het niet uit het oog verliest. Na het inchecken kan je er geen toezicht op houden.

    Ook het luchthavenpersoneel wordt streng gecontroleerd. Zeker de mensen die aan de vluchten naar Amerika werken.

    Relax er is niets aan de hand en ga genieten van je vakantie. Er is geen reden om zenuwachtig te zijn. Amerikanen zijn erg servicegericht en ze zullen je helpen als je de aansluitende vlucht mist.

    Als is in orde, ook met je ticket. Als de naam op het ticket maar overeen komt met de naam in je paspoort (in welke volgorde dan ook)

    Veel plezier.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  5. Top | #55
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Berichten
    39

    Standaard

    Danku !

    Rest mij (voorlopig) nog 1 vraag.
    Is het mogelijk voor mensen die niet vliegen om tot aan de bagageband te geraken?

  6. Top | #56
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard

    Ja, in Orlando is dat mogelijk. Je komt namelijk met een binnenlandse vlucht aan vanuit New York.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  7. Top | #57
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    189

    Standaard

    Als je elkaar wilt treffen op een airport, zorg dan dat jullie beide een triple band gsm bij de hand hebben zodat jullie elkaar in USA kunnen bellen!

  8. Top | #58
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Berichten
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rvd4always
    Als je elkaar wilt treffen op een airport, zorg dan dat jullie beide een triple band gsm bij de hand hebben zodat jullie elkaar in USA kunnen bellen!
    Dat hebben we inderdaad. dat is wel handig ja!

  9. Top | #59
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rvd4always
    Als je elkaar wilt treffen op een airport, zorg dan dat jullie beide een triple band gsm bij de hand hebben zodat jullie elkaar in USA kunnen bellen!
    ... of SMS-en
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #60
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Locatie
    IJmuiden
    Berichten
    86

    Standaard

    Maar aangezien degene die je op komt halen, gewoon bij de band kan staan, moet het niet zo makkelijk zijn elkaar te missen, toch?
    Ik bedoel, ik word al jaren aan de band opgehaald, en je ziet elkaar altijd meteen staan.
    En als je met je Nederlandse abo/prepaid in de VS gaat bellen, ben je ook kostbare beltijd kwijt. In Orlando hoef je je geen zorgen te maken, denk ik.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •