Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 55 van de 114 EersteEerste ... 545535455565765105 ... LaatsteLaatste
Resultaten 541 tot 550 van de 1140

Onderwerp: Vliegen met Delta Airlines

  1. Top | #541
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    stein
    Berichten
    237

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door breaker9240 Bekijk Berichten
    Heeft er al iemand ervaring met vliegen met delta naar JFK?
    hebben deze een eigen schermpje?

    Volgens Delta zou het moeten maar toch voor de zekerheid omdat ik al anders gehad heb.

    Thx .
    Wij gaan ook met Delta naar NY, staat op de site dat we eigen schermpjes zouden hebben. Gisteren even met Delta getweet en hun zeiden dat dit toch niet het geval is, balen .

    Gr

  2. Top | #542
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Aan de foto van Mattrob te zien (van eergisteren) zitten er wel eigen schermpjes in, en zelfs een USB oplaadpunt.
    Dit is dan wel vanaf Brussel, en staat ook zo aangegeven op de Delta site.

    Voor ons een reden om ook maar via Brussel te boeken, plus de minimaal €200,- p/p verschil met any airline vanaf Schiphol naar Orlando.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #543
    Florida Groupie S@skia's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    384

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Wij vliegen (als alles doorgaat!!) vanaf Düsseldorf naar Atlanta, iemand enig idee of het daar wel inzit? Volgens mij is het wel hetzelfde toestel als van MattRob.

    Saskia

  4. Top | #544
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Delta is bezig om zijn 767-300 toestellen te verbouwen naar een modern interieur met eigen schermen en usb oplaadpunten. Ook de business class krijgt nieuwe stoelen die volledig plat kunnen. Alle 767-400 toestellen zijn al voorzien van dit nieuwe interieur.

    Het is dus afhankelijk van het vliegtuigtype op welke route gebruikt wordt. Op de route Bru - JFK wordt al een vernieuwe 767-300 ingezet. Op de route vanuit Dusseldorf wordt nog de oude versie gebruikt. Deze is zonder eigen scherm.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  5. Top | #545
    Florida Groupie S@skia's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    384

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Thanks Ebelix voor je antwoord, weet je wel of we voor de kids zo iets kunnen huren? Anders wordt het weer zo'n gesleep met eigen dvd spelers!!

    Saskia

  6. Top | #546
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Er is aan boord niets te huur dus dat wordt slepen met eigen DVD spelers, Ipad's of laptops.

    Ik weet niet wannneer je gaat maar wellicht, kans is klein, dat je al een aangpast vliegtuig treft. Je weet het nooit maar het beste is uit te gaan van het slechtste.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  7. Top | #547
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2011
    Locatie
    Nederland/Filippijnen
    Berichten
    21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ebelix Bekijk Berichten
    Het is dus afhankelijk van het vliegtuigtype op welke route gebruikt wordt.
    Op de route Brussel-Atlanta wordt ook nog steeds de oude 767-300 gebruikt, dus geen schermpjes. Op de heenreis had ik premium economy-class in de 767-300 (ER-I) en op de terugreis economy-class in de 767-300 (ER-G). Op beide toestellen geen eigen schermpjes in deze klassen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door breaker9240 Bekijk Berichten
    Heeft er al iemand ervaring met vliegen met delta naar JFK?
    Heb zojuist met de MD-88 en 757 gevlogen en bij beiden geen eigen schermpjes. Zelfs geen shared scherm, dus neem iets mee voor onderweg als je niet heel de tijd voor je uit wilt staren of naar buiten wil kijken...
    Laatst gewijzigd door Michael66; 08-01-12 om 19:19. Reden: 1+1

  8. Top | #548
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Zele OOST-VL
    Berichten
    203

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    De vlucht van brussel naar JFK die wij hebben is met een 767 misschien dat hier de schermpjes wel op zitten.

    Ik ben al naar de blog gaan kijken van mattrob en die hadden wel schermpjes zoals hierboven beschreven staat.

    Wij hopen alvast op schermpjes, maar de tablet gaat zoiezo mee.

  9. Top | #549
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2011
    Locatie
    Nederland/Filippijnen
    Berichten
    21

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door orient Bekijk Berichten
    Heb zojuist met de MD-88 en 757 gevlogen en bij beiden geen eigen schermpjes.
    Zelfs geen shared scherm, dus neem iets mee voor onderweg als je niet heel de tijd voor je uit wilt staren of naar buiten wil kijken...

    Sorry... ik had het over binnenlandse vluchten, dus niet de vlucht vanaf Brussel naar NYC.

  10. Top | #550
    Regelmatige Bezoeker Maya1973's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Berichten
    27

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Ik ben inmiddels 4 x geweest vanaf Dusseldorf naar Atlanta(met DELTA) en van Atlanta naar Orlando.
    Nog geen enkle keer eigen schermpjes op de lange vlucht. De binnenlandse vlucht wel....maar die duurt maar n uurtje.....
    Op de lange vlucht neem ik altijd na het eten een licht slaaptabletje en ongeveer 1 uurtje voor de landing ben ik weer wakker.......Werkt prima...



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •