Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 52 van de 114 EersteEerste ... 242505152535462102 ... LaatsteLaatste
Resultaten 511 tot 520 van de 1140

Onderwerp: Vliegen met Delta Airlines

  1. Top | #511
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Op alle intercontinentale vluchten heeft Delta inmiddels schermpjes. Op binnelandse vluchten niet!

  2. Top | #512
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    de 757 van Delta....
    benauwd en propvol!

    We hebben deze gehad van Detroit naar Orlando, zal het niet gauw weer doen.

    De 330-300 was prima!

  3. Top | #513
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2010
    Berichten
    18

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Gelukkig alleen de 757 van Atlanta naar Orlando!
    Ohh, fijn om te horen dat op die 767 ook schermpjes zitten als we terug gaan naar A'dam! Heb best schrik van vliegen en die schermpjes kunnen mij wel wat afleiding geven :wink:

  4. Top | #514
    Vaste Bezoeker Jen876's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    veldhoven
    Berichten
    104

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Kom er vandaag achter dat als je flying blue silver (klm en air france) bent en vliegt met Delta met betaalde tickets (dus niet award tickets) je bij Delta 2 koffers per persoon mag meenemen van max. 32 kg elk.!!!!!!!.
    Heeft het flying blue silver lid de tickets gekocht en de rest van het gezelschap staat op dezelfde reservering mag elk persoon (max. 9) 2 X 32kg. per persoon mee nemen.
    Dit is los van de handbagage waar geen gewichtmarge(alleen 115 cm.afmeting) aan zit bij Delta.
    Wij gaan met zijn vieren dat wordt dus 8 x 32 kg wat we mee mogen nemen,los van de handbagage.

  5. Top | #515
    Vaste Bezoeker Jen876's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    veldhoven
    Berichten
    104

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Ander vraagje heb de maaltijden vastgelegd ikzelf ben vegetarisch maar nu kun je kiezen uit dairy vegetarian en non diary vegetarian.
    De ene is met de ander zonder zuivel maar ik weet dus niet welke,betekent non dairy vegetarian (niet zuivel vegetarisch) nou dat je wel of niet zuivel wil.
    Kom er even niet uit en krijg ook geen duidelijke omschrijving gevonden op internet.

  6. Top | #516
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    non dairy vegatarian is dus zonder zuivel producten.


  7. Top | #517
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Non dairy is zonder zuivelproducten, dus dan wil je m.i. geen zuivel, als je dat aangeeft.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  8. Top | #518
    Vaste Bezoeker Jen876's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    veldhoven
    Berichten
    104

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Kijk daar kan ik dus iets mee,dank je voor het snelle antwoord heb ik meteen weer een andere vraag.
    Ik heb nog een paar koffers staan deze zijn wat groter als is toegestaan(158 cm. is toeggestaan)
    De mijne zijn dus totaal 10 cm. groter wordt hier moeilijk om gedaan of kijkt men meer naar het gewicht.
    Heb hier in het verleden nooit problemen mee gehad maar toen mocht je ook nog 2 x 23kg. meenemen vraag me af of ze nu wel moeilijk gaan doen
    Hoor verschillende verhalen,men zegt dat het aan de persoon achter de balie ligt,of ze goeie zin heeft of niet en of je gezicht hen aanstaat of niet.
    Laatst gewijzigd door Jen876; 05-04-11 om 12:28.

  9. Top | #519
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    De meeste koffers zullen goed gevuld even groter zijn dan de maatvoering is die aangegeven wordt, ik heb zelf nog nooit ervaren dat er naar afmetingen gekeken wordt, wel naar de gewichten. Elk pondje teveel is een probleem.


  10. Top | #520
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    etten leur
    Berichten
    45

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jen876 Bekijk Berichten
    Kom er vandaag achter dat als je flying blue silver (klm en air france) bent en vliegt met Delta met betaalde tickets (dus niet award tickets) je bij Delta 2 koffers per persoon mag meenemen van max. 32 kg elk.!!!!!!!.
    Heeft het flying blue silver lid de tickets gekocht en de rest van het gezelschap staat op dezelfde reservering mag elk persoon (max. 9) 2 X 32kg. per persoon mee nemen.
    Dit is los van de handbagage waar geen gewichtmarge(alleen 115 cm.afmeting) aan zit bij Delta.
    Wij gaan met zijn vieren dat wordt dus 8 x 32 kg wat we mee mogen nemen,los van de handbagage.
    Dat hadden we moeten weten,we zijn 3 weken terug en hadden overgewicht,gelukkig kon er wat in de handbagage,maar achteraf hadden we dus veel meer mee kunnen nemen.Volgende keer dan maar.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •