Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 46 van de 114 EersteEerste ... 3644454647485696 ... LaatsteLaatste
Resultaten 451 tot 460 van de 1140

Onderwerp: Vliegen met Delta Airlines

  1. Top | #451
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    ach Mattrob op de terug weg heb je toch meestal je ogen dicht dus dan heb je ook niet zoveel aan die schermpjes. ;-)


  2. Top | #452
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Haha ! Is helemaal waar inderdaad, maar het zijn ook echt oudere toestellen, met oudere stoelen, etc ... Maar ik vind het ook absoluut een stuk minder erg, daarom vond ik dit ook niet zo'n probleem :mrgreen:
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  3. Top | #453
    Newbie Kelleke's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Roosendaal
    Berichten
    7

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Iets wat zojuist genoemd is maakt mij toch wel redelijk ongerust dus ik hoop dat iemand mij gerust kan stellen? Wij vliegen in september ook met Delta naar Orland met overstap op Atlanta, maar deze overstaptijd is maar 1 uur en 40 minuten. Dit lijkt me dan toch redelijk krap??? Maar ik neem aan dat het wel haalbaar moet zijn, anders zouden ze deze vluchtcombinatie toch niet aanbieden???

  4. Top | #454
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Zoals je zelf al zegt kan het als het druk is krap zijn maar elke maatschappij heeft voor elke luchthaven minimale transfer tijden, welke als het druk is weleens te kort kunnen zijn maar normaal gesproken gewoon voldoen om over te stappen.

    Ik zou me er niet bij voorbaat druk om maken, gewoon zorgen dat je vlot uit het vliegtuig bent en meteen goed doorlopen tot aan de immigratie, meer kan je er zelf niet aan doen.

    En mocht je de vlucht missen je melden bij iemand van Delta en het wordt allemaal wel geregeld. Vooral niet vooraf druk maken over iets wat waarschijnlijk niet gebeurd, dat verpest alleen de voorpret en maakt de reis naar Atlanta alleen maar veel langer.


  5. Top | #455
    Newbie Kelleke's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Roosendaal
    Berichten
    7

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Bedankt! Dat is absoluut een zeer geruststellend antwoord! Ik neem aan dat wij niet de eerste zijn die via Atlanta naar Orlando vliegen, en iedereen is uiteindelijk op plaats van bestemming gekomen, dus ik ga er maar vanuit dat het goed komt

  6. Top | #456
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Wij hebben ook al een paar keer deze vlucht gedaan via Atlanta, met ook een stop van 1.40 / 1.45.
    Normaal moet dat kunnen, en we hebben zelfs al meegemaakt dat we een uur overhadden.

    Maar de drukte bepaalt heel veel, al zou ik me niet direct zorgen maken. De max. wachttijd in September is volgens deze site zo'n 50 minuten (rond 3 uur smiddags)
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  7. Top | #457
    Florida Groupie pumi1000's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    noord-brabant
    Berichten
    406

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    @kelleke

    Wij hadden eerst een overstap van 3 uur, maar die werd door de maatschappij ingekort naar dezelfde als jij.......ik vond het ook kort.

    Er vliegen echter wel om het uur vluchten naar Orlando. Ik ga me er ook niet druk over maken we zien wel we zullen heus wel op de bestemming aankomen! Op de heenreis zitten we wel redelijk vooraan (to nu toe dan)dus hopen we zo snel mogelijk het vliegtuig uit te zijn en wat door te lopen.

    1998-2010-2011 Florida
    2012 West USA - 2013 New York / Zuiden / Florida - 2014 Noord- en Zuidwest USA / 2015 ​rondje NY / 2016 West USA / 2017​ Florida / 2018 west USA/ 2019 ​Florida - west USA /

  8. Top | #458
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kelleke Bekijk Berichten
    Ik neem aan dat wij niet de eerste zijn die via Atlanta naar Orlando vliegen,
    That's the spirit! Zoals Gerrit ook al aangeeft moet het op basis van de gemiddelde wachttijd wel lukken. Toch zijn er veel factoren waar je weinig invloed op hebt. Dat begint natuurlijk al op Schiphol; vertrek je op tijd of met een kwartiertje vertraging........[-o<. Ook op je plekje in het vliegtuig heb je weinig invloed en het duurt nu eenmaal even voordat de hele kudde het vliegtuig heeft verlaten. Ook op de rij bij Immigrations heb je geen invloed. Hoewel het soms helpt als je je bij één van de medewerkers meldt met de boodschap dat je je aansluiting dreigt te missen. Soms helpt het en krijg je een voorkeursbehandeling. In andere gevallen is het antwoord dat er nog 100 anderen hetzelfde lot wachten......

    Maar dan komt het: zorg dat je je papierwinkeltje op orde hebt. Eén foutje in je groene I-94 formulier en je mag weer helemaal terug naar af. Bekijk verder ook de situatie op het vliegveld met de plattegrond. Beperk je handbagage zodat je even tempo kunt maken; je stapt zo lastig in de Automated People Mover met allerlei losse pakjes, tasjes en jasjes en het vliegtuig naar Orlando vertrekt nog wel eens helemaal aan het eind van het concourse en da's toch nog een behoorlijke wandeling.

    Zelf hebben we het hele circus in Atlanta één keer zien mislukken doordat volgens de wet van Murphy vanaf Schiphol alles al tegen zat. We kwamen 10 minuutjes te laat hijgend en puffend aan de gate. Gelukkig had onze vlucht naar Orlando anderhalf uur vertraging.........ops:. Heerlijke vakantie gehad!



  9. Top | #459

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Wij hebben heen een stopover in New York daar blijven we dan gelijk 5 dagen en daarna vliegen we door naar Miami dus wij voor ons geldt alleen die terugreis met een overstaptijd van 2uur. (om even terug te komen op eerder gegeven antwoorden) Ik zag dat wij heen en terug met een 767 vliegen.. Hebben we dan beide keren een ouder toestel... Omdat er door jullie werd aangegeven dat een Airbus A330 wel schermpjes hebben! Maar wel super bedankt voor alle antwoorden, toch wel spannend allemaal!
    Laatst gewijzigd door daisypeeters; 12-03-10 om 10:59.

  10. Top | #460
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door daisypeeters Bekijk Berichten
    Ik zag dat wij heen en terug met een 767 vliegen.. Hebben we dan beide keren een ouder toestel...
    Helaas .... ja dus :|. En 2 uur op terugweg is normaal gesproken ruim voldoende.
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •