Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 114 EersteEerste ... 234561454104 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 1140

Onderwerp: Vliegen met Delta Airlines

  1. Top | #31
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Nee, tenminste niet in Economy.
    Zie http://www.seatguru.com/airlines/Del..._767-300_I.php

    Tekst bij "Video":

    BusinessElite has in seat personal video with 8 video channels, classic arcade games, and Airshow. There is no in-seat video in Economy, it has a video projector at the front of the section along with additional video monitors throughout the cabin. Movies are played on flights longer than 4 hours. In Economy, you'll need the special double prong headphone adapter to use your own headphones. If you need to purchase headphones the cost is $2.

    Lijkt mij duidelijk.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #32
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66
    In Economy, you'll need the special double prong headphone adapter to use your own headphones. If you need to purchase headphones the cost is $2.[/i]
    Op de vlucht van NL naar de USA krijg je deze gratis.. Op de binnenlandse vlucht moet je ervoor betalen. Goed bewaren dus
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #33
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Toen wij vorig jaar met Song van JFK naar MCO en kregen daar de koptelefoons gratis bij de ingang van het vliegtuig.

    Ik heb inmiddels bakken van die koptelefoons. Ik neem dan ook meestal m'n eigen koptelefoon mee en zo'n verloopstekker.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 19-01-09 om 19:12. Reden: full quote eruit

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #34
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    antwerpen
    Berichten
    16

    Standaard

    hebben vorige maand , met Delta gevlogen naar JFK. En we hadden geen schermpjes voor ons.

    De volgende vlucht met Song (partner van Delta) , van JFK naar Orlando , hadden we wel een "persoonlijk" tv-tje.

    Hoofdtelefoons waren overigens bij beide vluchten gratis.

  5. Top | #35
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    de klinge
    Berichten
    3

    Standaard Check-In Delta Airlines

    hoi,
    ik vertrek op 19 juli van brussel naar newyork,en van newyork naar orlando met delta airlines en song.
    terugkomst van orlando naar atlanta,en dan naar brussel.
    nu is myn vraag,kan ik nog gewoon inchecken aan de balie zoals vroeger,of moet ik my inchecken via kiosk checkin???
    laat iets weten aub
    ik dank u

    groetjes ulrich

  6. Top | #36
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard

    Je kan, nee je moet, nog gewoon inchecken aan de balie. Alle intercontinentale en of internationale bestemmingen moet je op de gewone manier inchecken. Alleen heb je geen papieren tickets meer. Je paspoort is voldoende om in te checken. Alle bagage wordt doorgelabeld naar je eindbestemming.

    Veel plezier.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  7. Top | #37
    Newbie
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    maassluis
    Berichten
    10

    Standaard Vlucht met Delta Airlines naar Orlando

    Hallo allemaal,

    Wij vertrekken op 16 juli met Delta Airlines naar Orlando, en zijn al druk met de voorbereidingen, echter ben ik niet zo'n held met vliegen dus lig ik er nu al van wakker hoe dat allemaal zal gaan?
    Een aantal vragen houden me bezig, wie kan me gerust stellen?

    1. kan je als je een pakketreis hebt geboekt ook je stoelnummers laten vastleggen? ik zie de kids al voorin zitten en ik achterin

    2. We hebben een overstap in Atlanta van 1 uur en 15 minuten, is dit voldoende? en wat als we deze vlucht missen?

    3. Wat gebeurd er nu precies met de bagage? er wordt gezegd dat deze wordt doorgelabeld? maar wat houd dat nu precies in? en moet je dan ook nog door de douane? wel erg krappe tijd lijkt me?

    4. Als we terug gaan moet je de vlucht dan herbevestigen? of is dit allemaal al in orde als je een ticket hebt?

    Alvast bedankt weer voor jullie reakties!!

    Groetjes van Ingrid

  8. Top | #38
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: delta airlines

    Op diverse plaatsen op dit forum worden al je vragen al beantwoord, maar in het kort wil ik wel wat antwoorden geven.
    Of je de stoelnummers al kan bespreken bij Delta durf ik je niet te zeggen dat zou ik bij het reisburo waar je die pakketreis boekt moeten navragen. Anders zou je Delta moeten bellen, ze hebben een tel. nr. in Amsterdam en ook een balie op Schiphol die van ongeveer 7 - 12 open is.
    Overstappen in Atlanta in 1 uur 15 minuten is normaal gesproken NIET haalbaar, Atlanta is een van de drukste Amerikaanse luchthavens, en de immigration duurt daar extreem lang. Je moet dan ook nog je bagage ophalen, daarmee door de douane, en die opnieuw afgeven (niet inchecken) Dus ondanks het feit dat de bagage wel doorgelabeld is, moet je hem toch in Atlanta (POE) inklaren. Met een beetje pech moet je ook nog met het treintje naar een andere terminal, en krijg je nog een keer een securety check.
    Reken op een kleine 2 uur.
    Ik zou gewoon een andere vlucht vragen aan je reisburo, allemaal stress is geen leuk begin van je vakantie.
    Terugvlucht herbevestigen is normaal gesproken nergens voor nodig, ik heb het nog nooit gedaan.
    Eric

  9. Top | #39
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    52

    Standaard Re: delta airlines

    Ik ga as dinsdag eveneens met delta op reis. Op delta.com kun je met je 6 cijferig reserveringsnummer alle stoelen voor alle vluchten vastleggen.

    Groet,
    Henri
    Laatst gewijzigd door Michael66; 19-01-09 om 19:12. Reden: full quote eruit
    The truth is out there....... Somewhere.

  10. Top | #40
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Culemborg
    Berichten
    8

    Standaard

    Wij hebben afgelopen maand met Delta gevolgen. Ik had vooraf de E tickets ontvangen op een a4tje. Hierop staan de vluchtnummers en confirmationnumer vermeld.

    Wanneer je naar www.delta.com gaat en je klikt op My Itineraries dan kan je je naam en confermationnummer intoetsen, je logt dan in en ziet al je vluchten die geboekt zijn (ik had er vier). Wanneer je een vluchtnummer kiest dan krijg je een overzicht van het vliegtuig. Je ziet welke stoel je zit en waar dit in het vliegtuig is. Wanneer er nog stoelen vrij zijn kan je dit dus wijzigen.

    TIP wanneer je achter in het vliegtuig zit en er zijn nog plaatsen daarvoor vrij, neem die dan. Wij zaten achterin en grepen veelal naast bepaalde zaken, zoals geen krant meer, geen diner waar welke je net gekozen had etc.

    Wij zijn overigens vaker naar Amerika gevlogen en dit was de eerste keer met Delta, moet zeggen ik hoop ook de laatste keer. Geen goede ervaringen opgedaan.

    Wij hebben niet hoeven herbevestigen alles stond al vast.

    Heel veel plezier !
    Dennis



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •