Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 114 EersteEerste 123451353103 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 1140

Onderwerp: Vliegen met Delta Airlines

  1. Top | #21
    Stamgast
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    131

    Standaard

    Ik denk dat dat meer een politieke beslissing zal zijn. De huidige maatschappijen zullen zich daar natuurlijk hevig tegen verzetten. Het is dan nog maar de vraag of een dergelijke carrier landingsrechten krijgt en mee mag doen met het visumwaiver programma. Als je anders goedkoop kunt vliegen maar een visum moet aanvragen bij de ambassade, vraag ik me af of het nog wel zoveel scheelt.

    Klopt. Maar als je met Delta naar Florida vliegt bestaat je reisschema uit een intercontinentale vlucht en een vlucht binnen de States. Misschien dat dit laatste gedeelte dan goedkoper wordt en dan dus ook je totale vliegkosten...
    Even over het laatste gedeelte......die vluchten zijn meestal al vrij goedkoop. Zelfs via de maatschappijen zelf kun je die tickets vrijwel voor niets krijgen. Ze kijken volgens mij gewoon naar de totale afstand, het aantal overstappen en bepalen vervolgens de prijs. Nou ben ik natuurlijk geen luchtvaartmedewerker maar misschien is er iemand die hier duidelijkheid over kan geven.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-02-09 om 06:45. Reden: full quote eruit

  2. Top | #22
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard

    In een land als Nederland met een open skies overeenkomst met Amerika moet het niet zo moeilijk zijn om zo'n maatschappij op te richten. Het probleem zal zijn om slots te krijgen op Schiphol of op een regionale luchthaven.

    Er gaan geruchten dat Continental van Newark naar Rotterdam wil vliegen maar helaas Rotterdam heeft ook geen slots meer beschikbaar.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-02-09 om 06:46. Reden: full quote eruit

  3. Top | #23
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    Deurne
    Berichten
    51

    Standaard delta

    Wij vliegen bijna altijd met Delta, omdat ze via Belgie meestal het goedkoopste zijn. Wij vinden het ook plezierig vliegen met Delta.
    Een ander voordeel is dat ze bijna altijd op tijd vliegen, hier kan Martinair nog wat van leren. Ik zelf heb de indruk dat je ook iets meer plaats in het vliegtuig hebt, maar ik kan het me ook verbeelden. Het eten vind ik bij geen enkele maatschapij lekker, ik eet meestal dan ook niets. De vlucht van JFK naar MCO zal waarschijnlijk door Song gebeuren, dit is helemaal fantastisch, leren stoelen met een tv in de stoel voor je. Kortom Delta is zeker geen verkeerde keus, vind ik !

  4. Top | #24
    Stamgast petra's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Driebergen
    Berichten
    219

    Standaard

    Jaja, wij hebben een keer met Song gevlogen en we zaten zo'n beetje tussen de wielen, wat een :evil: maatschappij zeg!! Verder wil ik nooit meer met Delta, slechte ervaringen..... Sorry

    He Gerrit, veel plezier!!!

  5. Top | #25
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard

    Wij zijn gisteren net teruggekomen uit Tampa met Delta. De terugvlucht is wat stroef verlopen; vertraging van 40 minuten op Tampa waardoor we onze aansluiting naar AMS nog maar net haalde. De koffers hebben het helaas niet gehaald en die worden hopelijk vandaag gebracht...

    Wat betreft de ervaring met Delta het volgende: ze vliegen volgens mij veelal met de ietwat verouderde 767-300. Deze geeft iets minder comfort dan bijv. de 777 van Continental en United. Je hebt bijv. wat minder ruimte en ook geen personal video system. Daarnaast moet je voor alcoholische dranken $4 of 4 Euro betalen, terwijl die bij United (ook bij Continental?) inbegrepen in de prijs zijn. De kwaliteit van het eten is ongeveer gelijk is mijn ervaring. Idem voor de service van het cabinepersoneel. Daarnaast vind ik het prettig dat je bij United een goeie kans maakt op Economy Plus stoelen; die hebben zo'n 15cm meer beenruimte en dat merk je echt!

    Daniel

  6. Top | #26
    Newbie
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Berichten
    3

    Standaard Vliegen met Delta

    Wij zijn al enkele keren met Delta geweest. Half juli vertrekken we weer (met Delta) vanaf Brussel naar Tampa.
    Behalve dat we nog steeds tevreden zijn over Delta, speelt de prijs natuurlijk ook een belangrijke rol.
    We betalen 463 euro p.p, waarbij we de keus hebben tussen wachten in New York of vanuit NY meteen verder via Cincinatti naar Tampa.
    De rest van de juli-vluchten is gemiddeld 200+ euro p.p. duurder.
    Toch de moeite waard dan.

  7. Top | #27
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard

    Vorige week deze kant opgevlogen met Delta. Is niks mis mee. Wel een uur vertraging door de sneeuw op Schiphol, dus niet hun schuld, maar dat is er netjes uitgevlogen. Het is een bus met vleugels en veschilt niet veel met anderen. Voedsel is vliegtuig voedsel en pesoneel is amerikaans, dus goed. Geen schermpje voor je en betalen voor de alcodrinks, maar dat is ook niet anders dan (vaak) bij anderen. Op JFK goede service voor de transfer en zeker nog ¾ uur over van de 1½ uur transfertijd na de douane. Verder gevlogen met lokale partner Song. Iets vertraging door kapote ruit, maar ook weer "ingevlogen". Al met al niet beter of slechter dan de rest, behalve de verre oostenmaatschappijen dan. En tenslotte is het maar een vervoermiddel om je van A naar B te brengen en dan is alle waar naar zijn geld. In dat opzicht springt Delta er gunstig uit, niet te duur en service vergelijkbaar met de rest.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  8. Top | #28
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Vorig jaar voor het eerst met Delta via JFK naar Orlando gevlogen. Vanaf JFK met SONG. De overstap was wat kort, daardoor heeft één koffer de vlucht nietr gehaald. 's Avonds was er nog een vlucht en de volgende ochtend stond de koffer keurig voor de deur van onze villa.

    Voordeel van Delta boven Martinair: een paar centimeters meer beenruimte. Lijkt niet veel, maar als je klem zit bij Martiair (zoals ik) dan zit je net niet klem bij Delta.

    Terugvlucht via Cincinatti was overigens geheel vlekkeloos.

    Dit jaar weer via Delta / JFK geboekt, was weer de goedkoopste.

  9. Top | #29
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Zojuist bericht gehad van American Vacations waar ik heb geboekt dat Delta ook een brandstoftoeslag van € 20 gaat berekenen. Of dit per persoon is, per enkele reis of per vlucht (met tussenstop = 2 vluchten) weet ik nog niet precies. Ik ga denk ik maar gewoon zorgen dat ik voor 13 april betaald heb, dan hoef ik die opslag namelijk niet te betalen (voordeel van een lijnvlucht: eenmaal betaald = niets meer bijbetalen).

    Ik zet het mailtje van American Vacations later nog wel bij dit onderwerp. M'n draadloze verbinding laat me nu even in de steek waardoor ik het bericht niet kan ophalen ..... (wat heb ik het toch slecht).

    (bericht ook gepost op het forum van Ben)

    Het bericht van Am.vac.:

    Geachte mijnheer en mevrouw,

    Vandaag werden wij verrast doordat enkele luchtvaartmaatschappijen, waaronder Delta Airlines, de brandstoftoeslag gaan verhogen met 20 euro per persoon.
    Indien wij de vliegtickets laten printen voor 13 april wordt dit bedrag niet doorberekend. Dit houdt echter wel in dat het bedrag van de vluchten uiterlijk op 13 april as. op onze rekening moet staan.

    Wij begrijpen dat het veelal om een fors bedrag gaat, in uw geval om x.xxx,-- euro.

    Wilt u zo vriendelijk zijn om ons per omgaande te laten weten of u de vluchten aan ons betaalt teneinde de verhoging te ontlopen of dat u kiest voor de verhoging. In het laatste geval zenden wij u binnenkort een nieuwe factuur.

    Excuses voor het ongemak, u begrijpt dat wij hier verder niets aan kunnen doen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-02-09 om 06:47. Reden: samengevoegd

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  10. Top | #30
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Culemborg
    Berichten
    8

    Standaard DELTA Airlines

    We kan mij vertellen of Delta kleine TFT schermpjes in de rugleuningen heeft zitten voor the inflight entertainment.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •