Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 114 EersteEerste 12341252102 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 1140

Onderwerp: Vliegen met Delta Airlines

  1. Top | #11
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Houten
    Berichten
    4

    Standaard Met Delta Airlines via Atlanta naar Miami

    Hallo,

    Wij vliegen volgende week vrijdag met Delta Airlines naar Miami. We moeten overstappen op Atlanta. Kan iemand mij vertellen of we eerst onze koffers moeten ophalen en weer moeten inchecken, door de douane moeten enz.

    Kortom, wie heeft dit al een keer gedaan en kan ons vertellen hoe het in zijn werk gaat. We hebben anderhalf uur de tijd om over te stappen.
    youandi van der gaag

  2. Top | #12
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard

    Volgens mij moet je altijd je koffers ophalen en door de douane meenemen als je het land binnenkomt. Dit betekent dus dat je in Atlanta je koffers van de band moet halen en ermee langs de douane gaan. Je hoeft ws. niet opnieuw in te checken; na de douane kun je je koffers gewoon weer kwijt op een band en kun je doorlopen naar de gate voor je vlucht naar Miami. Voor de zekerheid zou ik nog even navragen bij de incheckbalie hier in Nederland of het daadwerkelijk zo verloopt.

    Succes!

  3. Top | #13
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard

    Ja, je moet je koffers na Immigrations van de band afhalen om door de customs te gaan. Na de customs kan je gelijk je koffers weer afgeven zodat ze doorgaan naar je eindbestemming.

    De koffers worden in Nederland al gelabeld voor de eindbestemming.

    Tip: Hou het adres van je hotel bij de hand. Dit moet je invullen op de formulieren die je in het vliegtuig krijgt.

  4. Top | #14
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard

    Ik ben totaal een keer of 4 op Hartsfield Airport in Atlanta geweest en elke keer is het gegaan zoals Daniel en ik het beschrijven.

    Ik hoop voor je dat anderhalf uur voldoende is om over te stappen. Het is een erg groot vliegveld (het grootste in de wereld qua passagiersbewegingen) Je komt aan op concourse E (dit is de internationale terminal) Vevolgens moet je met een metro naar concourse T, A, B of D voor je volgende vlucht.

    Daarnaast worden er tegenwoordig ook vingerafdrukken afgenomen en foto genomen. Gelukkig gebeurt dit allemaal digitaal. Het zal krap worden.

    Als je de vervolgvlucht niet haalt is er geen man overboord. Een uur later vertrekt de volgende vlucht.

  5. Top | #15
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard Delta verlaagt de prijzen drastisch

    Volgens een artikel op CNN.com heeft Delta de prijzen flink verlaagt om zo de concurrentie aan te gaan met de zg. low-cost carriers. Laten we hopen dat dit betekent dat de tarieven naar Florida ook goedkoper worden en dat andere airlines spoedig zullen volgen!

  6. Top | #16
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard

    Ik ben bang van niet. Het zijn alleen vluchten BINNEN de USA volgens mij.
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  7. Top | #17
    Stamgast
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    131

    Standaard

    Er zijn ook maar weinig (low cost) carriers die vanuit NL naar de VS vliegen.

    Maar nu wijk ik af. Delta noemt het Simplifairs....en zijn zoals Mattrob zegt, alleen voor vluchten binnen de VS http://www.delta.com/home/citypages/...ares/index.jsp

    We hebben dus vooralsnog pech :!: En waarom zouden de luchtvaartmaatschappijen de prijzen verlagen van NL naar de VS. Bijna alle vluchten zitten toch wel vol. :?

  8. Top | #18
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard

    Klopt. Maar als je met Delta naar Florida vliegt bestaat je reisschema uit een intercontinentale vlucht en een vlucht binnen de States. Misschien dat dit laatste gedeelte dan goedkoper wordt en dan dus ook je totale vliegkosten...

  9. Top | #19
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard

    Persoonlijk zou ik er niet op rekenen, daar zijn ze veel te gehaaid voor.
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  10. Top | #20
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard

    Welke maatschappij zal de eerste stap zetten om low cost te gaan vliegen tussen Europa en Amerika :?:

    Het zal niet lang meer duren



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •