Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 18 van de 114 EersteEerste ... 816171819202868 ... LaatsteLaatste
Resultaten 171 tot 180 van de 1140

Onderwerp: Vliegen met Delta Airlines

  1. Top | #171
    Florida Groupie paula's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    zaandam
    Berichten
    275

    Standaard Re: Delta airlines

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Nee, ik ben al de slaaf van Paula.
    Nou, hé, heb ik me er toch weer toe laten verleiden ......:x En ik was nog zo van plan om niet te reageren. Ouwe gek die ik ben .....:^o
    (Sorry Paula .....)
    [-X [-X [-X Zal ik me dan nog maar een keertje voorstellen:
    ik Strenge Meesteres.
    En ik wist dat je het toch niet laten kon:-o :-o

    Nog even over die vertraging Pieter, het blijft vervelend maar het hoort er soms nu eenmaal bij, wij hebben vorig jaar ook 6 uur vertraging gehad door een storm maar hebben ons prima vermaakt op Washington.
    Gewoon wat spelletjes doen, boekje lezen, wandelingetje maken, hapje eten.

    @Vincent, ik ben wel blij met dat bericht van vrijdag de 13e, blijft altijd spannend.[-o<
    Wij vliegen dit jaar ook vrijdag de 13e dus staat ons nog wel wat te wachten, maar we houden de moed erin.:-o
    Het is natuurlijk nog vervelender als je naar SF vliegt, dan duurt die 13e nog eens 9 uur langer dan normaal.#-o #-o
    gr. Paula

  2. Top | #172
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Delta airlines

    Wij hebben ook laatst voor het eerst gebruik gemaakt van Delta. Heen op 22 mei via JFK naar MCO, terug op 28 mei, via Atlanta.

    De heenvlucht van JFK naar MCO maakte (na een vertraging van 2 uur) een niet aangekondigde (maar blijkbaar wel geplande) stop in Richmond, hetgeen weer 45 minuten extra reistijd gaf. Als pleister op de wonde mag beschouwd worden dat we naast de Airforce One aan de gate stonden.

    Terug was nog erger. We hadden een overlay van 2 uur in Atlanta, maar bij aankomst op MCO bleek dat de vlucht naar Atlanta 1.45 uur vertraagd was. Dat haal je dus nooit in 15 minuten, zeker niet op een groot vliegveld als Atlanta en al helemaal niet als je met een 10 maanden oude baby reist. Zonder verdere assistentie (van Delta) kwamen we letterlijk net op tijd bij de gate om de deur van ons vliegtuig naar Amsterdam gesloten te zien worden... Frustrerend dat die middag ALLE vluchten van Delta naar Europese bestemmingen vertraging hadden, behalve de vlucht naar Amsterdam... We konden 2 uur later vertrekken met een vlucht naar Kopenhagen en vandaar met een KLM vlucht naar Amsterdam. Toch maar weer even 5 uur extra reistijd, een extra overstap en heel veel gesleep met normale handbagage, een auto/vliegtuigstoel voor de baby, de baby zelf en een aan de gate in te checken wandelwagen...

    Thuisgekomen heb ik via mail een klacht ingediend bij Delta. Niet omdat er vertraging was, maar omdat ze op geen enkele wijze hebben getracht ons onze vlucht te laten halen. Met een stalen smoel overboeken op een andere vlucht noem ik geen service. Tot mijn verbazing kreeg ik binnen 2 dagen antwoord, met excuses en de toezegging dat we een voucher kregen van $200 per persoon. Dát was weer erg netjes!

  3. Top | #173
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Delta airlines

    Hebben jullie in het toestel van Orlando naar Atlanta aangegeven dat jullie een connectie naar Amsterdam hadden die je niet kon halen? Meestal mag je dan met voorang uitstappen (soms wordt je om die reden in de businessclass gezet) en ze zorgen dat er een shuttlekarretje klaarstaat bij de gate.
    Gelukkig hebben jullie wel compensatie gehad.
    Eric
    Laatst gewijzigd door Michael66; 19-01-09 om 19:40. Reden: full quote eruit

  4. Top | #174
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Delta airlines

    Dat hebben we uiteraard gedaan. De purser gaf aan dat ze wel konden vragen aan de overige passagiers om nog even te blijven zitten, maar dat ze er niet aan konden beginnen om ons als eerste te laten uitstappen. En een shuttle-karretje was helemaal niet aan de orde... Dat was ook juist een van mijn bezwaren tegen de "service".
    Laatst gewijzigd door Michael66; 19-01-09 om 19:40. Reden: full quote eruit

  5. Top | #175
    Newbie
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    3

    Standaard Re: Delta airlines

    Hoi,
    Wij hebben voor het eerst een reis geboekt naar Florida van 20 aug-6sep en we gaan uiteraard de eerste 10dgn naar Disney. Helaas was ons budget niet toereikend en hebben we All Star Sport resort geboekt.
    Verder vliegen we met Delta. Ik heb opzich goede ervaringen met Delta als ik naar Peru vlieg. Je kan drinken wat je wilt, tv voor je neus, muziek aanwezig, goede stoelen, maar hier lees ik veel negatieve dingen erover.
    Wij hebben dus 2 vragen;
    1) Wie heeft ervaring met All Star sport resort? en
    2) Heb je geen luxe meer als je met Delta vliegt naar Florida? Dus echt geen muziek en tv-tje voor je neus.

    alvast bedankt voor de reacties.
    groetjes Miguel newbie WDW

  6. Top | #176
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Delta airlines

    Ik ben een aantal keer in All Star Sport geweest. Een typisch Disney value-resort, net zoals Movies, Music en Pop Century. Afstand naar Animal Kingdom en Epcot / Studios valt mee, maar naar Downtown Disney (zeker met de Disney-bus, die flink om rijdt) en Magic Kingdom is het wel ver. Niet bepaald het meest rustige resort, dus als je ook tussendoor wil rusten kun je beter een kamer hebben met uitzicht op het parkeerterrein, want het zwembad (liever gezegd, de bezoekers daarvan) geeft nogal wat lawaai.

    We zijn met Delta naar Orlando gevlogen. Niet echt goed bevallen, zeker niet vanwege de niet aangekondigde tussenstop in Richmond op de heenweg en de vertraging en gemiste aansluitingenop de terugweg. Na klacht wel goed afgehandeld en cheque ter waarde van $600 ontvangen.

  7. Top | #177
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Delta airlines

    Delta is zeker geen verkeerde mij, alleen geen individuele schermen, maar grote aan het plafond.
    Uiteraard wel muziek, gratis (niet alcoholische) drank en normaal eten aan boord.
    Ze hebben 3 hubs onderweg naar Orlando, in volgorde van mijn voorkeur:
    1 Ciccinnatti (redelijk overzichterlijk, geen lange rijen)
    2 Atlanta (grootste luchthaven van Amerika, erg lange rijen)
    3 New York JFK (oude troep, lange rijen, weinig vertier als je moet wachten)
    Eric

  8. Top | #178
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Delta airlines

    Deze is 1 jaar geldig en kan besteed worden op tickets en "travel related expenses". Wat het laatste betekent in de praktijk is me nog niet geheel duidelijk. Zo probeer ik al een paar weken te achterhalen of deze ook gebruikt kan worden bij autohuur (National en Alamo zijn Delta partners).
    Laatst gewijzigd door Michael66; 19-01-09 om 19:40. Reden: full quote eruit

  9. Top | #179
    Newbie
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Locatie
    belgie-west vlaanderen
    Berichten
    7

    Standaard Re: Delta airlines

    ik heb vorig jaar ook met delta gevlogen,geen problemen gehad.nu 26/8 vliegen we ook weer met delta met tussenlanding in atlanta,hopend op een goede vlucht en geen vertragingen groetjes, lorre

  10. Top | #180
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Delta airlines

    Ik heb nu antwoord van Delta: ik kan het alleen gebruiken voor vluchten, niet via delta.com (dus alleen via geautoriseerde agenten) en voor toeslagen op de vluchten (hogere klasse, bagagetoeslag, etc.)
    Laatst gewijzigd door Michael66; 19-01-09 om 19:40. Reden: full quote eruit



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •