Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 14 van de 114 EersteEerste ... 412131415162464 ... LaatsteLaatste
Resultaten 131 tot 140 van de 1140

Onderwerp: Vliegen met Delta Airlines

  1. Top | #131
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Airmiles gebruiken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door keplah Bekijk Berichten
    Ik heb 2 vraagjes over vliegen met airmiles:
    - Is er iemand die mij kan vertellen of je ook tickets kan kopen (met name Delta..) door een gedeelte met airmiles te betalen en de rest gewoon bij te betalen? Ik zie het op de site van Delta niet echt staan.!
    Bij Delta bestaat de mogelijkheid om een beperkt aantal punten bij te kopen. Deze regeling is speciaal in het leven geroepen voor het geval je net te weinig punten hebt voor een ticket.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door keplah Bekijk Berichten
    - Zijn er wellicht nog aandachtspunten zoals black-out datum of andere mogelijke valkuilen?
    Er zijn geen valkuilen. Een standaard ticket kost 50.000 skymiles plus luchthavenbelasting. De luchthavenbelasting wil nog wel eens variëren (o.a. afhankelijk van de luchthavens waarvan je gebruik maakt). De laatste keer dat ik op deze manier een ticket heb besteld, betaalde ik 45. Andere toeslagen, zoals b.v. brandstoftoeslag, zijn bij Delta niet van toepassing. Als je gaat voor de 50.000 punten tickets is het zaak om deze zo vroeg mogelijk vast te leggen. In principe kan dit 364 dagen voor de vertrekdatum. Ik heb gemerkt dat veel mensen ook daadwerkelijk zo vroeg boeken. Vooral als je meer dan 1 ticket wilt, is het aan te raden om deze zo vroeg mogelijk vast te leggen. Tevens moet je rekening houden met het feit dat er slechts een beperkt aantal stoelen per vlucht voor dit soort tickets zijn bestemd. Je kunt dit omzeilen door een ticket van 100.000 te nemen. Dan vervallen namelijk alle beperkingen. Een andere optie is om zelf even alle mogelijke vluchtcombinaties na te gaan. Ook die van de Sky Team Members. Op die manier valt er altijd wel een oplossing te vinden. Althans, dat is tot nu toe mijn ervaring.

  2. Top | #132
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Delta airlines??

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pascalbrouwers Bekijk Berichten
    Gaat online inchecken ook met Delta.....ops:
    NEE, helaas;

    Here are some reasons which may not allow you to check-in on delta.com.:

    - No seats assigned
    - Schedule changes (voluntary or involuntary)
    - Upgraded itineraries (which have not been reissued)
    - Passenger's SkyMiles account not added to the itinerary
    - Not applicable to international travel
    - Credit card presentation for purchases made within 5 days of departure
    - Codeshare flights
    - Special Service Request
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-02-09 om 05:57. Reden: quote ingekort

  3. Top | #133
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    belgie
    Berichten
    24

    Standaard Re: Delta airlines??

    ivm het eten op een delta vliegtuig.

    Ik ben net terug en op de heenreis hebben we een slaatje, dan kan je kiezen of kip of taglitelli, een kaasje en een cracker en een sandwiche en koekje en frisdrank en één sterke drank naar keuze.. (dit is de lunch)

    dan komen ze nog verschillende keren langst om te vragen of je water of frisdrank wilt hebben.

    en ongeveer een 1.5 uur voor landing komen ze nog rond met een stukje pizza en frisdrank voor iedereen.

    We hadden echt de indruk dat we bijna contstant iets aan het eten of drinken waren.. Moest je trouwens iets niet lusten mag je dat zeggen en dan krijg je van het gene je wel lust enkele extra..

    Op de terug weg: * keuze kip of taglitelli
    * frisdrank en water zoveel ja wilt
    * kaasje en koekje
    * cakeje
    * banaan
    * croissant
    * gelei
    * fruitsapje


    Op de lange vluchten krijg je ook oortjes om op te steigen, oortjes om de muziek of filmen mee te beluisteren, en zo'n doekje om voor je ogen te doen om te slapen, een dekentje en een kussen.. Dit alles kreeg ik op de tussen vluchten niet..
    Ik zou Delta aan iedereen aanraden, het personeel is supervriendelijk en het eten is best lekker (en ik heb een maagring dus ik moet zowiezo opletten wat ik eet en het ging prima)
    Met de terugreis iets meer problemen gehad (3 uur vertraging) maar dat kwam door de grote sneeuwval in newyork, kon delta zelf dus niets aan doen..

    Beybey

  4. Top | #134
    Vaste Bezoeker xl1067's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Berichten
    60

    Standaard Re: Delta airlines??

    Na dat ik vroeger al een lid ben geweest van het oude Frequent Flyer programma van KLM maar die account is inmiddels verlopen, heb ik me nu ingeschreven voor het Skymiles programma van Delta. Ik heb alleen een paar vragen voor de mensen die hier al langer lid van zijn.

    1. Ik krijg neem ik aan mijn Skymiles pas opgestuurd nadat ik de eerste punten op mijn account heb laten bijschrijven?

    2. Op 14 juni vlieg ik met Delta van Amsterdam naar Schiphol. Op het moment van boeken had ik nog geen Skymiles account, wanneer ik bij de incheck mijn Skymiles nummer doorgeef neem ik aan dat ik alsnog de punten toegewezen krijg?

    3. We vliegen met 3 personen onder dezelfde boeking en maar 1 persoon heeft een Skymiles account. Kan je dan de punten voor 3 tickets op 1 Skymiles account laten bij schrijven of moet iedere reiziger een eigen account hebben?

  5. Top | #135
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Delta airlines??

    Wij hebben in mei ook de pasjes aangevraagd en het ging als volgt:


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xl1067 Bekijk Berichten
    1. Ik krijg neem ik aan mijn Skymiles pas opgestuurd nadat ik de eerste punten op mijn account heb laten bijschrijven?

    Nee, je pasje krijg je na het aanmelden binnen een paar weken thuis gestuurd.

    2. Op 14 juni vlieg ik met Delta van Amsterdam naar Schiphol. Op het moment van boeken had ik nog geen Skymiles account, wanneer ik bij de incheck mijn Skymiles nummer doorgeef neem ik aan dat ik alsnog de punten toegewezen krijg?

    Ja, bij inchecken pasje laten zien en als je je pasje nog niet hebt maak je een printje van de mailbevestiging van de aanvraag van je pasje hierop staan je gegevens en het nummer.

    3. We vliegen met 3 personen onder dezelfde boeking en maar 1 persoon heeft een Skymiles account. Kan je dan de punten voor 3 tickets op 1 Skymiles account laten bij schrijven of moet iedere reiziger een eigen account hebben?

    Volgens mij moet iedereen een eigen pasje hebben. Dus ik zou voor de andere reizigers ook een pasje aanvragen.
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  6. Top | #136
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Delta airlines??

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xl1067 Bekijk Berichten
    1. Ik krijg neem ik aan mijn Skymiles pas opgestuurd nadat ik de eerste punten op mijn account heb laten bijschrijven?
    Klopt nadat je je hebt aangemeld krijg je op je scherm een pasje te zien dat je kunt uitprinten, en gebruiken totdat, je de eerste keer gevlogen hebt.!
    Heb mij ook in december ook geregistreerd daarom dat ik dit weet, en ook nog niet met Delta voorheen gevlogen!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 19-01-09 om 19:28. Reden: quote ingekort

  7. Top | #137
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Delta airlines??

    3. We vliegen met 3 personen onder dezelfde boeking en maar 1 persoon heeft een Skymiles account. Kan je dan de punten voor 3 tickets op 1 Skymiles account laten bij schrijven of moet iedere reiziger een eigen account hebben?
    Helaas gelden de miles alleen voor de pasjeshouder, dus al heb jij de tickets betaald voor je medereizigers, je krijgt hun miles niet.
    Eric

  8. Top | #138
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    179

    Standaard Re: Delta airlines??

    Heeft Delta een balie op schiphol? Ik zou graag, als het mogelijk is, mijn tickets laten 'upgrade' naar firstclass tickets.....

    Iemand een idee of dit mogelijk is bij Delta...(en wat zal zoiets kosten om dit op de dag van vertrek te laten doen)?

  9. Top | #139
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Delta airlines??

    Tja, Vincent, da's een goede vraag. 99,9 procent van de bezoekers hier vliegt "economy". Heb je al wat info van de website van Delta afgehaald?

    Ik schat dat je voor die upgrade minstens €1000-1200 per ticket betaald.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 19-01-09 om 19:28. Reden: full quote eruit

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  10. Top | #140
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Delta airlines??

    Het zal zeker mogelijk zijn, maar niet erg goedkoop. Ik wilde gisteravond onze terugvlucht verzetten (het eerste deel MCO>JFK) naar een later tijdstip op dezelfde dag. Via internet gecheckt op beschikbaarheid. Die was er, en het verschil in prijs tussen "onze"en de latere vlucht was $27,- p/p, dus nog te doen. Na een vlot 3 kwartiertjes :sad: aan het 1-800 nummer gehangen te hebben was de uitslag dat het zeker mogelijk was, mits we even $169,- (ja, U leest het goed :evil: ) PER PERSOON wilden bijbetalen.
    Dus verblijven we nu maar de originele 8 uurtjes layover in de Big Apple, wat wel inhoudt dat we in winterkleding uit Orlando gaan vertrekken.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 19-01-09 om 19:28. Reden: full quote eruit
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •