Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 12 van de 114 EersteEerste ... 210111213142262112 ... LaatsteLaatste
Resultaten 111 tot 120 van de 1140

Onderwerp: Vliegen met Delta Airlines

  1. Top | #111
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Delta airlines??

    Is erg vreemd. Misschien heeft het iets te maken dat de DL1838 de duurste van die dag is. En als je de hele vlucht boekt bij Delta >AMS-MCO ziet het schema er nog weer anders uit.
    Ik zou gewoon een belletje doen met Delta (+31 (0)20 - 201 3536) om even zeker te zijn.
    Ze cancelen wel vaker vluchten en wijzigen tijden, maar deze staan nog gewoon in het schema.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  2. Top | #112
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mytimothy Bekijk Berichten
    Ik heb vorig jaar Juni enkele e-tickets gekocht voor de vlucht op 20 April as. van Amsterdan via JFK naar MCO. Dit werd mooi bevestigd en kreeg ik tevens een reserveringsnummer waarmee ik via Delta zelf mijn stoelen kan kiezen. Dit heb ik natuurlijk direkt gedaan.. Echter, heb ik enkele dagen geleden voor de 3e keer een wijziging in de vluchtschema gekregen (verzonden door Montys Travel, waar ik e-tickets heb gekocht).. en wat blijkt nu, i.p.v. dat wij 's middags 13:15 uur van JFK naar MCO vliegen, moeten we tot 18:55 uur wachten... en dat terwijl er nog genoeg stoelen vrij zijn op oorspronkelijke vlucht.
    Monty Travel kan daar niets aan doen.
    Het zien van lege stoelen zegt niets over de beschikbaarheid in de door jou ooit gekochte stoelen.
    Welnu, ik natuurlijk een e-mail sturen dat wij hier niet blij mee zijn, dat wij ook nog met kinderen vliegen en dat een wachttijd van 8 uur op JFK wel te veel van het goede zou zijn. Gaven ze als antwoord dat men deze informatie rechtstreeks van Delta hebben gekregen en dat men ons niet op vlucht DL 1838 kon boeken omdat deze al vol zat!!(?) Hoezo vol, je kunt er nu nog op boeken.
    Ook hier geldt hetzelfde, die bewuste boekbare stoelen hoeven niet meer in de stoelklasse te vallen die je destijds geboekt hebt.
    Maar anyway, als ik nu inlog op Delta en kijk zie ik dat ik toch gewoon nog op vlucht 1838 geboek sta, hmmmm... en dus gewoon lekker rond 13 uur kan gaan vertrekken..
    Delta past dit vaak niet aan, voor het geval ze nog eens moeten wijzigen...
    Maar ja, het blijft dus vreemd.. bij Montys willen ze mijn e-tickets niet aanpassen ondanks mijn verzoek het zelf even na te checken.
    Indien de (e)Tickets reeds zijn afgegeven, kunnen deze niet meer worden gewijzigd, (tenzij je daar een hoop geld voor over hebt).
    mijn vraag is: Welke vlucht is de juiste, die op een e-tickets vermeld staat of die delta zelf aangeeft? Want ja, ik heb dus nu twee tijden en 1 hiervan is niet juist. Vreemde situatie he?
    Nee.. je "denkt" dat je 2 tijden hebt, terwijl er gewoon maar ééntje hebt, en die tijd moet aanhouden...

    Welke???

    De laatste die je van Monty Travel opgestuurd hebt gekregen.


    .

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    Is erg vreemd. Misschien heeft het iets te maken dat de DL1838 de duurste van die dag is. En als je de hele vlucht boekt bij Delta >AMS-MCO ziet het schema er nog weer anders uit.
    Ik zou gewoon een belletje doen met Delta (+31 (0)20 - 201 3536) om even zeker te zijn.
    Ze cancelen wel vaker vluchten en wijzigen tijden, maar deze staan nog gewoon in het schema.
    Nee... laat 'm nou niet ook weer met Delta gaan bellen...
    Die kunnen niets doen omdat ze niet rechtreeks bij Delta zijn geboekt.
    Die verwijzen 'm door naar Monty Travel.

    En straks snapt ie het helemaal niet meer...

    De tijden die hij het laatst gekregen heeft (van Monty) zijn de juiste...

    Héél duidelijk voor mij... het is jammer dat hij geen vertrouwen heeft in diegene waar hij de tickets heeft gekocht.

    Terwijl ze 'm de wijziging hebben toegestuurd.


    .
    Laatst gewijzigd door Michael66; 19-01-09 om 19:22. Reden: samengevoegd
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  3. Top | #113
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Delta airlines??

    Je zou bijna denken dat jij hem die tickets verkocht hebt ;-) , maar inderdaad, dat de goedkopere stoelen reeds verkocht zouden kunnen zijn op de betreffende vlucht was ik even vergeten. Shame on me
    Wij krijgen ook regelmatig vlucht en tijdswijzigingen door bij Delta en zolang die gunstig uitpakken vindt ik het goed. Maar 8 uur wachten i.p.v. 2 uur zou ik ook niet leuk vinden.
    Maar meestal is er niks aan te doen, tenzij je natuurlijk het vervelende met het aangename verenigd. We hebben in Maart op de terugweg ook een layover van bijna 8 uuur op JFK en duiken dan mooi even New York in.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  4. Top | #114
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2006
    Locatie
    Sittard
    Berichten
    36

    Standaard Re: Delta airlines??

    Oke, maar dan nog.. mijn tickets heb ik dus bijna 8 maanden geleden gekocht. Het kan toch niet zomaar zijn dat ik, nu we bijna gaan, te horen krijg dat ik een VEEL latere vlucht krijg?? Wat is dit dan voor een onzin?

    Verder heb ik Delta zelf een e-mail gestuurd, want ja... wil het ook van hen horen. Men gaf mij via e-mail aan dat ik gewoon die vlucht 1838 heb. Snap je nu mijn verwarring? Heeft niets te maken dat ik die organisatie (Monty) waarvan ik mijn tickets heb, niet vertrouw. Wat heeft dit verder eigenlijk met vertrouwen te maken, m.i. meer met geloofwaardigheid. En ja, als je van hen andere informatie krijg dan van Delta zelf, dan weet je het op den duur toch zelf ook niet meer. Enne, hoe lang denk je dat Delta erover doet om z'n site te updaten, want het is nu inmiddels twee weken verder en er zijn enkele stoelen extra bezet, maar nog altijd een hele hoop vrij. :-S

  5. Top | #115
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2006
    Locatie
    Sittard
    Berichten
    36

    Standaard Re: Delta airlines??

    Goeie morgen luitjes, zeg ik heb net weer een mail gekregen van Monty, wederom met een wijziging.. echter verwijst deze nu wel naar juiste vlucht en tijdstip. Dus ja, ik mag (voorlopig) dus toch mee met DL1838 om 13:15 uur i.p.v. 18:55 uur.. Pfff, gelukkig. :-)

    Ps. Aankomst NY is 11:20 uur, vetrek dus om 13:15 uur... is dit een beetje te doen qua formaliteiten zoals controles ed?

  6. Top | #116
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Delta airlines??

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mytimothy Bekijk Berichten
    Dus ja, ik mag (voorlopig) dus toch mee met DL1838 om 13:15 uur i.p.v. 18:55 uur.. Pfff, gelukkig. :-)

    Ps. Aankomst NY is 11:20 uur, vetrek dus om 13:15 uur... is dit een beetje te doen qua formaliteiten zoals controles ed?
    Is het toch weer goed gekomen. Mooi toch ?
    Wij hebben regelmatig deze tussenstop gehad (w.o. afgelopen Maart nog), met een layover van ± 1½ uur en hadden ruim voldoende tijd om de volgende vlucht te pakken. Het is een beetje een wandeling tussen de twee terminals, maar we hadden altijd een ruim half uur over.
    En met een beetje geluk stap je op een golfcart (ook al gehad) die je netjes bij je gate af zet.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  7. Top | #117
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    179

    Standaard Re: Delta airlines??

    Ik zit een beetje op internet te surfen, en nu zie ik dat sommige Delta vliegtuigen toch echt een eigen videoschermpje aanwezig hebben. Heeft iemand al meegemaakt dat hij of zij een eigen schermpje had met deze luchtvaartmaatschappij?

  8. Top | #118
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Delta airlines??

    Zelf heb ik het nog niet meegemaakt omdat ik nog niet gevolgen heb met Delta, maar heb inderdaad ook op het internet gelezen dat in sommige vliegtuigen je een eigen schermpje hebt, alleen niet op de internationale vluchten.
    Tenminste nog niet Delta is wel aan het moderniseren maar dan kan nog wel effe duren gezien de huidige situatie met Delta.

  9. Top | #119
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Delta airlines??

    Als die vlucht met Song (Delta binnenland partner) uitgevoerd wordt, wat zeer aannemelijk is, heb je zeker een schermpje voor je.
    En dat is erg leuk want er zit ook een soort van Triviant op, waar je dan met/tegen je medepassagiers speelt.
    Hebben wij al diverse keren met genoegen gespeeld. De tijd (en jij) vliegt.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  10. Top | #120
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard Re: Delta airlines??

    Dus wat ik begrijp is dat als je met delta vliegt het ook mogenlijk is, dat je met overstap atlanta zomaar met song verder kunt vliegen?:-?
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •