Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 113 van de 114 EersteEerste ... 1363103111112113114 LaatsteLaatste
Resultaten 1.121 tot 1.130 van de 1140

Onderwerp: Vliegen met Delta Airlines

  1. Top | #1121
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Onze tickets zijn sinds half Mei ook verdwenen uit de Delta app. Waren tickets die ik van April had omgezet naar eind okt via BudgetAir. Bij navraag bij Delta bleek dat BudgetAir vergeten was hiervoor nieuwe tickets uit te geven. Blijkbaar verdwijnen ze dan weer uit het systeem. En helaas blijft het vanuit BudgetAir al 2 maanden oorverdovend stil.

  2. Top | #1122
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Zowaar vandaag antwoord op mijn mail aan BudgetAir gehad. Zij zeggen dat Delta de vluchten(31 okt-19 Nov niet rechtstreeks)heeft geannuleerd en dat er restitutie is aangevraagd. Dit proces is volgens BudgetAir niet meer te stoppen. Ik vind het allemaal nogal raar hoor. Wie heeft er dan restitutie aangevraagd? En waarom zijn "mijn" vluchten nog steeds te boeken. En waarom zegt Delta iets heel anders? Zal er wel nooit antwoord op krijgen want communicatie met BudgetAir is drama zoals bekend.
    Laatst gewijzigd door hannie; 30-06-20 om 10:06.

  3. Top | #1123
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoorn NH
    Berichten
    292

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hannie Bekijk Berichten
    Zowaar vandaag antwoord op mijn mail van BudgetAir gehad. Zij zeggen dat Delta de vluchten(31 okt-19 Nov niet rechtstreeks)heeft geannuleerd en dat er restitutie is aangevraagd. Dit proces is volgens BudgetAir niet meer te stoppen. Ik vind het allemaal nogal raar hoor. Wie heeft er dan restitutie aangevraagd? En waarom zijn "mijn" vluchten nog steeds te boeken. En waarom zegt Delta iets heel anders? Zal er wel nooit antwoord op krijgen want communicatie met BudgetAir is drama zoals bekend.
    Dit vind ik heel gek. Onze directe vlucht AMS-TPA werd gecanceld en is toen omgeboekt naar een indirecte vlucht die nog steeds op confirmed staat.

  4. Top | #1124
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Het is natuurlijk ook heel gek. Ik denk dat BudgetAir een fout gemaakt heeft zoals Delta ook zei en dat ze dat niet willen toegeven. Dus dan zeggen ze maar dat Delta de vluchten heeft geannuleerd!

  5. Top | #1125
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoorn NH
    Berichten
    292

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Wat een gepruts bij Delta Airlines. Na annulering van onze rechtstreekse vlucht AMS-TPA was deze voor eind september omgeboekt naar een overstapvlucht via JFK. Van de week bericht gekregen dat de vlucht van JFK naar TPA was geannuleerd, waarna we (gelukkig) kosteloos konden omboeken naar een vlucht in 2021 omdat we toch al van plan waren om niet te gaan. Na een telefoontje met een Engelssprekende dame van Delta werd de vlucht omgeboekt naar een rechtstreekse vlucht in juni 2021. De dame zei dat ze nog geen stoelen op deze vluchten kon vastzetten omdat het type vliegtuig nog niet bekend was. Nu hebben wij economy comfort stoelen op beide vluchten dus wilden wel zeker zijn van een goede plek. Toen alles was omgeboekt ging ik toch maar eens kijken op de site van Delta en toen bleek dat er gewoon stoelen geboekt konden worden, ook in de comfort klasse. Sterker nog, er waren al een aantal stoelen geboekt! Uiteindelijk gisteren het NL nummer van Delta gebeld en een andere mevrouw aan de telefoon gekregen. Die was duidelijk niet happy met het rommeltje was haar collega er van gemaakt had en heeft veel moeite moeten doen om alles weer goed te zetten in het systeem. Eind goed al goed, tickets geboekt en stoelen gereserveerd. Appartement vastgezet voor volgend jaar en gauw deze ellende van dit jaar achter ons laten!

  6. Top | #1126
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Moest je lang wachten bij Delta voordat je iemand aan de lijn had? Ik heb vorige week nog een poging gewaagd en na 20 min in de wacht opgehangen. Het is ook irritant dat je niet te horen krijgt hoeveel wachtenden er nog voor je zijn.

  7. Top | #1127
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoorn NH
    Berichten
    292

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Bij mij duurde het een half uur in de wachtrij terwijl ik om klokslag 08.00 uur aan de telefoon hing, heb gebeld met het NL nummer van Delta 020-7219128 en mijn skymiles nummer ingevoerd. In ieder geval beter dan het nummer van de KLM waar je een bandje krijgt dat de wachttijd meer dan 30 minuten is en dat ze je verzoeken op een later tijdstip terug te bellen waarna de verbinding wordt verbroken.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 02-08-20 om 10:58. Reden: -q

  8. Top | #1128
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoorn NH
    Berichten
    292

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Omboeking number four......... net gezien op de app dat de rechtstreekse vlucht AMS-TPA voor 5 juni volgend jaar al weer gecancelled was...... Is nu omgeboekt naar vlucht met overstap AMS-ATL-TPA en terug TPA-DTW-AMS. We hopen er maar weer het beste van. Kennelijk zijn nu alle rechtstreekse vluchten op dit traject tot nader order gecancelled.

  9. Top | #1129
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    871

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bullyleo Bekijk Berichten
    Omboeking number four......... net gezien op de app dat de rechtstreekse vlucht AMS-TPA voor 5 juni volgend jaar al weer gecancelled was...... Is nu omgeboekt naar vlucht met overstap AMS-ATL-TPA en terug TPA-DTW-AMS. We hopen er maar weer het beste van. Kennelijk zijn nu alle rechtstreekse vluchten op dit traject tot nader order gecancelled.

    Leo, ik krijg ook omboeking na omboeking. Direct bij KLM geboekt.
    Af en toe grappig. Bijvoorbeeld sta ik nu op een overstap in Detroit met slechts vijftien minuten overstaptijd.
    Maar aangezien ik verwacht dat 5 oktober toch niet doorgaat wacht ik het maar rustig af.
    Ik kan per direct de vlucht kosteloos annuleren of omboeken.

  10. Top | #1130
    Florida Groupie Lindaa's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Bonita Springs
    Berichten
    251

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Is er hier ook iemand die bij Delta heeft geboekt en na zelf annuleren het geld terug heeft gekregen ipv de mogelijkheid om om te boeken tot 2022? Kun je überhaupt je geld terugkrijgen bij Delta?
    Life is one long insane trip. Some people just have better directions.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •