Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 11 van de 114 EersteEerste ... 9101112132161111 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 110 van de 1140

Onderwerp: Vliegen met Delta Airlines

  1. Top | #101
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    40

    Standaard Re: hoogzeizoen met delta!

    Hallo
    Wij hebben ook bij Delta geboekt via Supersaver op 5 aug heen en 26 aug terug met 2 volwassenen en een puber van 15 jaar voor 1386 €,We vliegen vanaf Dusseldorf

  2. Top | #102
    Florida Groupie Natasja L.'s Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Momenteel woonachtig in Great Falls, VA, USA.
    Berichten
    320

    Standaard Re: Delta airlines??

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door calypso Bekijk Berichten
    Ja maar ik heb direct via Delta geboekt en niet via D-reizen dus die verzekering kan ik niet nemen. of kan dat ook als los staande verzekering, ben nog nooit bij d-reizen geweest doe bijna alles via internet?
    Als je bij Delta een ticket boekt, kan je geen vliegticket verzekering afsluiten. Ook niet via een verzekeringsmaatschappij. Alleen als je een vlucht bij een reisbureau of reisorganisatie (bv. Traveltrend, Hotelplan) boekt, bestaat er de mogelijkheid om een vliegticketverzekering af te sluiten. Eén van de voorwaarden: De op het boekingsformulier vermelde perso(o)n(en) van een in Nederland geboekte of gereserveerde lijnvlucht bij een of meer lijnvluchtmaatschappijen.

    Wij hebben vorig jaar (voor december, New York) de tickets rechtstreeks bij Delta geboekt. Ik heb me er niet niet druk om gemaakt. Delta vliegt nog wel even door.

  3. Top | #103
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Delta airlines??

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door corrus Bekijk Berichten
    Vliegticketverzekerimg geldt niet voor airlines die onder chapter 11 vliegen...
    Oh, da's nieuw. Waar heb je die info vandaan? Ben erg benieuwd, want die verzekering wordt bij bijv. Delta-vluchten gewoon bijgeboek bij de meeste reisorganisaties.

    En als ik kijk bij de verzekeringsvoorwaarden bij bijv. qqq.vliegtarieven.nl dan staat Delta gewoon bij de "gedekte" maatschappijen: http://www.vliegtarieven.nl/bxhulp/ticketverz.htm.
    JP;Adria Airways
    EI;Aer Lingus
    SU;Aeroflot Russian Airlines
    AC;Air Canada
    AF;Air France
    AI;Air India
    KM;Air Malta
    NZ;Air New Zealand
    TS;Air Transat
    AZ;Alitalia
    NH;All Nippon Airways
    AA;American Airlines
    OS;Austrian Airlines
    BD;Bmi British Midland
    BA;British Airways
    BW;BWIA International
    CX;Cathay Pacific
    CI;China Airlines
    CZ;China Southern Airlines
    CO;Continental Airlines
    CY;Cyprus Airways
    OK;Czech Airlines
    DL;Delta Air Lines
    LY;El Al - Israel Airlines
    U2; Easyjet
    EK;EmiratesOV;Estonian Air
    ET;Ethiopian Airlines
    BR;Eva Airways
    AY;Finnair
    GF;Gulf Air
    IB;Iberia
    FI;Icelandair
    IR;Iran Air
    JL;Japan Airlines
    JU;JAT
    KL;KLM
    KE;Korean Air
    KU;Kuwait Airways
    LA;Lan Chile
    TE;Lithuanian Airlines
    LO;LOT Polish Airlines
    LH;Lufthansa
    DM;Maersk Air
    MH;Malaysia Airlines
    MA;Malev
    MP;Martinair Holland
    IN;MAT-Macedonian Airlines
    OA;Olympic Airways
    FV;Pulkovo Airlines
    QF;Qantas Airways AT;Royal Air Maroc
    RJ;Royal Jordanian
    SK;SAS Scandinavian Airlines
    SQ;Singapore Airlines
    SN;SN Brussels Airlines
    SA;South African Airways
    UL;Sri Lankan Airlines
    LX;Swiss Air Lines
    JJ;TAM Transportes Aereas
    TP;TAP Air Portugal
    TG;Thai Airways International
    HV; Transavia Airlines
    TU;Tunis Air
    TK;Turkish Airlines
    PS;Ukraine International Airlines
    UA;United Airlines
    US;US Airways
    RG;Varig
    VN;Vietnam Airlines
    VG;VLM Airlines
    LT;LTU Internl Airways
    AR;Aerolineas Argentinas
    PY;Surinam Airways
    SV;Saudi Arabian Airlines
    AH;Air Algerie
    BS;British International
    En in de polisvoorwaarden van o.a. Unigarant en Fortis ASR vind ik daar niets over.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 17-01-07 om 03:38.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #104
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    179

    Standaard Re: Delta airlines??

    Is het waar dat je bij Delta moeilijk de film kan volgen op het grote scherm? Zoiets heb ik gehoord, en zou graag van jullie die bevestiging hebben...
    Laatst gewijzigd door Michael66; 19-01-09 om 19:19. Reden: full quote eruit

  5. Top | #105
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard

    Het klopt dat ze bij Delta nog geen "eigen scherm" hebben. Dus de films kun je kijken via het scherm aan het plafond (zoals "voorheen" bij elke maatschappij). De algehele service en beenruimte e.d. zijn toch belangrijker dan een "eigen scherm" maarja, dat vind ik....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vincent Morit Bekijk Berichten
    Zijn de films een beetje makkelijk te zien op de schermen?
    Het ligt er ook een beetje aan waar je zit maar over het algemeen kun je de film wel goed volgen. Wij wisten vorig jaar dat we geen eigen schermpjes zouden krijgen en hebben toen wat extra leesvoer + puzzelboekjes enz. meegenomen. We konden de films echter prima zien en iedereen kreeg een gratis koptelefoon (wij hebben we wel eens € 5,00 voor moeten betalen bij Martinair).
    Laatst gewijzigd door Michael66; 19-01-09 om 19:22. Reden: samengevoegd
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  6. Top | #106
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    179

    Standaard Re: Delta airlines??

    We gaan gewoon vroeg naar schiphol, reserveren de plaatsen(want het lukt niet op de Delta site, omdat we het niet via hun hebben besteld). Nemen onze DVD speler ook mee, daar kunnen we één film mee kijken in het vliegtuig als we het eventueel niet kunnen zien...En veel boekjes!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 19-01-09 om 19:19. Reden: full quote eruit

  7. Top | #107
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Delta airlines??

    Als je de code van Delta bij je ticketboer opvaagd (die hebben ze) dan kun je via je itinerary op delta.com zo je stoelen aanklikken.
    Wij hebben die ook van Expedia en Worldticketcenter gevraagd (en gekregen) en het op die manier gedaan.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  8. Top | #108
    Newbie Jan en Jolanda's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    12

    Standaard Re: Delta airlines??

    Ik vind het bij elke maatschappij waar wij mee gevlogen hebben moeilijk om een film te volgen op het grote scherm. Er zitten bijna altijd wel wat hoofden voor en mensen staan ook wel eens op om iets te gaan doen. Een eigen scherm blijft natuurlijk wel ideaal. Een paar jaar geleden zijn we met Song (vliegt voor Delta) van Orlando naar New York gevlogen. Dan heb je dus wel een scherm met tv, radio en spelletjes...was leuk voor mijn dochter.

    Jolanda
    Laatst gewijzigd door Michael66; 19-01-09 om 19:19. Reden: full quote eruit
    Miami/Orlando 1989, 1990, 1991, 1992, 1993. 1996, 1998
    Orlando 2001, 2002, 2003, 2004, 2005 (getrouwd in Orlando), 2006, 2007, april/mei 2008...

  9. Top | #109
    Vaste Bezoeker xl1067's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Berichten
    60

    Standaard Re: Delta airlines??

    Ik heb de tickets via D-reizen besteld en kan ook niet inloggen en dat terwijl ik het vorige op dezelfde manier had geboekt en ik toen wel kon inloggen. Ik heb wel D-reizen gevraagd om gelijk stoelen te reserveren, iets meer achterin het toestel (ik had zelfs nog een rij aangegeven). Ze hebben alleen niet echt geluisterd want ze hebben ons op 2 van de 4 vluchten zelfs helemaal achterin gezet. Een voordeel is natuurlijk wel dat achterin vaker stoelen vrij zijn en ik zou best twee vrije stoelen naast me willen hebben (wie niet :razz met mijn 1.90.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 19-01-09 om 19:20. Reden: full quote eruit

  10. Top | #110
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2006
    Locatie
    Sittard
    Berichten
    36

    Standaard Re: Delta airlines??

    Welnu, ik heb een vraagje over Delta en haar reserveringsmodule op internet. Hmmm... of misschien meer een probleempje waar ik mee zit te worstelen.

    Ik heb vorig jaar Juni enkele e-tickets gekocht voor de vlucht op 20 April as. van Amsterdan via JFK naar MCO. Dit werd mooi bevestigd en kreeg ik tevens een reserveringsnummer waarmee ik via Delta zelf mijn stoelen kan kiezen. Dit heb ik natuurlijk direkt gedaan.. Echter, heb ik enkele dagen geleden voor de 3e keer een wijziging in de vluchtschema gekregen (verzonden door Montys Travel, waar ik e-tickets heb gekocht).. en wat blijkt nu, i.p.v. dat wij 's middags 13:15 uur van JFK naar MCO vliegen, moeten we tot 18:55 uur wachten... en dat terwijl er nog genoeg stoelen vrij zijn op oorspronkelijke vlucht.

    Welnu, ik natuurlijk een e-mail sturen dat wij hier niet blij mee zijn, dat wij ook nog met kinderen vliegen en dat een wachttijd van 8 uur op JFK wel te veel van het goede zou zijn. Gaven ze als antwoord dat men deze informatie rechtstreeks van Delta hebben gekregen en dat men ons niet op vlucht DL 1838 kon boeken omdat deze al vol zat!!(?) Hoezo vol, je kunt er nu nog op boeken.

    Maar anyway, als ik nu inlog op Delta en kijk zie ik dat ik toch gewoon nog op vlucht 1838 geboek sta, hmmmm... en dus gewoon lekker rond 13 uur kan gaan vertrekken.. Maar ja, het blijft dus vreemd.. bij Montys willen ze mijn e-tickets niet aanpassen ondanks mijn verzoek het zelf even na te checken.

    mijn vraag is: Welke vlucht is de juiste, die op een e-tickets vermeld staat of die delta zelf aangeeft? Want ja, ik heb dus nu twee tijden en 1 hiervan is niet juist. Vreemde situatie he?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •