Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 106 van de 114 EersteEerste ... 65696104105106107108 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.051 tot 1.060 van de 1140

Onderwerp: Vliegen met Delta Airlines

  1. Top | #1051
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoorn NH
    Berichten
    292

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Wij zijn alvast aan het kijken voor volgend jaar en overwegen nu de rechtstreekse vlucht te gaan proberen met Delta/KLM van Amsterdam naar Tampa waarmee ze in mei volgend jaar gaan starten. Omdat ik graag stoelen met meer beenruimte (1.93) wil maar absoluut niet geconfronteerd wil worden met wachtrijen voor de plee voor mijn snufferd, ben ik aan het proberen om uit te vogelen hoe die vliegtuigindeling nu precies zit. Ik weet dat ze met een 767-300 vliegen, maar ik zie verschil in de stoelindeling en met name de plaats van de toiletruimtes op de website van Delta t.o.v. bijvoorbeeld de informatie op de site van bv. Seatguru. Wij willen op de heenreis main cabin economy vliegen en terug comfort+. Iemand advies? B767-300 misschien?

  2. Top | #1052
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Wij zijn in september met een B 767 van Delta van Amsterdam naar Orlando en terug gevlogen. Tweezitstoelen aan linker- en rechterkant liepen in 1 rij door het hele vliegtuig, toiletten waarin in het middengedeelte waar de meerzitsrijen zijn.
    Toiletten waren rond rij 20-21-22. Het viel ons op dat de stoelen goed waren om te zitten, economy was redelijk ruim, vergeleken met bv. KLM of Air Berlin, maar we weten niet hoe het voelt als je jouw lengte hebt. Mijn man is 1.84, ik kleiner.
    Overigens, we weten niet of iedere vliegtuigindeling hetzelfde is.
    Volgend jaar pakken wij ook de vlucht naat Tampa. We vinden Delta erg prettig om te reizen.

  3. Top | #1053
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoorn NH
    Berichten
    292

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Thanks Elstars! Ik ben er inmiddels denk ik wel uit. Het vliegtuig naar Tampa heeft vermoedelijk een andere indeling dan die richting Orlando en is volgens mij van het type 767-300 (76Z) V2. Deze versie klopt met de indeling op de boekingssite van Delta. Deze heeft dus de economy+ op rij 13 t/m 17 en vanaf rij 18 de economy main cabin. Stoelen met meer beenruimte bij de nooduitgang op rij 21 maar dat zijn preferred seats die volgens Delta alleen bij check-in beschikbaar zijn of je moet een Medallion member zijn. Toiletten zitten daar ter hoogte van rij 13, dus naast een economy+ stoel! Lekker als je wilt slapen en elke keer die deur incl. licht open en dicht.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 21-11-18 om 00:58. Reden: q-

  4. Top | #1054
    Newbie
    Ingeschreven
    May 2018
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    12

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Het is met de B 767 van met name Delta "gokken" gezien Delta meerdere type B 767 vliegt,
    Op de heen weg AMS - MCO hadden we duidelijk een oudere kist, weinig beenruimte, klein tv scherm en geen usb/power units.
    Terwijl we op de weg terug beduidend meer beenruimte - grotere tv schermen en wel de usb/power units hadden.
    Het blijft gissen welke type kist je hebt,

    Maar je kan altijd kijken op de site van delta onder mijn-reis, dan inloggen met je naam en of e-ticket reserveringsnr.
    Dan kan je zien waar je zit en de WC etc zijn. Je kan door je email aldaar achter te laten; je ook laten informeren over evenuele
    vlucht veranderingen,

  5. Top | #1055
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Wij zijn afgelopen kerstvakantie met Delta voor de zoveelste keer naar Orlando
    gevlogen, alleen deze maal had ik (perongeluk) de Premium select geboekt.
    via expedia had ik tickets gevonden voor een mooie prijs, nu bleek achteraf dus dat de heenvlucht via detroit
    Premium select was.
    Wat dus het volgende inhoud:
    *stoelen vastzetten bij reservering
    *inchecken en baggage (2x ruimte bagage pp) in de sky priority lane
    dus super snel incheck en door de security
    *priority labels aan je bagage
    *toegang tot de Delta lounche
    *priority lane bij boarden
    * ontvangst met een glaasje bubbels aan boord
    *zeer ruime stoelen met voetenbankje
    *tasje met tandenborstel/tandenborstel , slaapmasker , bodylotion enz
    * noisecancel koptelefoon
    *ander menu dan de maincabin geserveerd op borden en met echt bestek op een linnen’placemate’

    al met al lux gevlogen, wat toch echt een stuk fijner was dan normaal
    helaas op onze terugvlucht gewoon de maincabin net als anders
    Laatst gewijzigd door moonlight91; 13-01-19 om 19:02.
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  6. Top | #1056
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    528

    Standaard

    We vliegen steeds met Delta Airlines in comfort+
    Aangezien ik net over de 2meter lengte ben is dit een vereiste voor mij. De extra beenruimte is echt wel een meerwaarde.
    We hebben in het verleden ook meermaals getracht om thv de vleugels te zitten, maar ook meermaals moeten vaststellen dat deze al ingenomen waren.
    Dat je de andere extra's erbij krijgt is leuk meegenomen ( priority boarding / jouw eigen bin space / bijkomende gratis drankjes/ enz) maar geen must.
    Wel vindt ik het relatief duur voor wat extra beenruimte -> bijna 400 euro extra H/T voor mij en mijn vrouwtje.

    Momenteel aan het uitkijken voor 2 tickets in sep 19 -> via de site van Delta kom ik op ongeveer 1600 euro -> BRU - AMS - MCO + MCO - AMS - BRU in comfort +
    Expedia / cheap tickets enz zijn niet goedkoper....

    Comfort + van BRU naar MCO H/T + Castle hotel I-Drive + SUV PFAR Alamo voor 11dagen = +- 3600 euro voor ons 2
    Laatst gewijzigd door Michael66; 23-01-19 om 01:24. Reden: 1+1

  7. Top | #1057
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    528

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Vandaag vast gesteld dat onze (reeds bestelde) tickets zijn gewijzigd.

    Ipv 1 stop BRU / ATL / MIA is het nu BRU / JFK / ATL / MIA = dus 2 stops , wat we absoluut niet wilden. Bovendien is er nog een bijkomend probleem : bij de gewijzigde vlucht komen we in ATL aan om 17:58 terwijl we moeten de aansluitende vlucht naar MIA halen die om 16:38 in ATL vertrekt.

    Morgen eens verhaal gaan halen bij Delta. Rare wending...

  8. Top | #1058
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Vervelend voor je. Ik raad je aan om Delta meteen op de hoogte te stellen en een tegenvoorstel te doen dat jou goed uitkomt. Onze ervaringen met Delta hiermee zijn positief. Vaak lukt het om de vlucht te krijgen die je wilt, zonder verder gedoe. Gewoon proberen! Succes.

  9. Top | #1059
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    528

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Gisteren gebeld en alles werd netjes opgelost. BRU JFK MIA wordt het. Klantendienst was overigens zelf verwonderd dat de overstaptijden onmogelijk waren. Het feit dat ik aanhaalde dat ik als klant de wijziging zelf moest ontdekken werd genoteerd. Op mijn vraag: wat als ik dit niet zelf had ontdekt?, bleef het stil.

  10. Top | #1060
    Florida Groupie Lindaa's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Bonita Springs
    Berichten
    251

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Bekend verhaal. Ons ook overkomen. Je moet echt zelf goed in de gaten houden of er veranderingen doorgevoerd zijn anders kun je voor vervelende verrassingen komen te staan..
    Life is one long insane trip. Some people just have better directions.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •