Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 105 van de 114 EersteEerste ... 55595103104105106107 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.041 tot 1.050 van de 1140

Onderwerp: Vliegen met Delta Airlines

  1. Top | #1041
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2010
    Berichten
    112

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Ik zou lekker bij Delta boeken zodat je gelijk de economy comfort kan boeken. Zij voeren de vlucht uit en ook Delta heeft prima voorwaarden bij vertraging.

  2. Top | #1042
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door daveytje Bekijk Berichten
    De vlucht van Schiphol maarvorlando met Delta is nu bij KLM of de website van delta ongeveer even duur. Echter bij KLM kun je niet de comfort econome boeken. Ze zeggen dat dit kan als je geboekt hebt bij KLM. Klopt dat? Kun je dan ook gewoon je stoelen kiezen of kan dat pas bij het online inchecken via KLM?

    Zou graag de comfort stoelen willen maar begrijp dat als je via delta boekt je de vergoeding bij vertraging niet krijgt encvia KLM wel. Dit omdat delta Amerikaans is en je dan met hun regels te maken hebt en KLM de Europese regels aan moet houden.
    Ik kon mijn stoelen gelijk vastleggen maar comfort is mij niet gelukt. Toen ik het KLM aan de telefoon vroeg (nog heel lang voordat we vlogen), zei zij dat ik de website/ app in de gaten moest houden en dat het ergens in de komende maanden wel mogelijk zou zijn. Dat is nooit het geval geweest maar heb er ook niet meer voor gebeld (was tevreden met de niet-comfort plaatsen). Dus ook ik raad je aan via Delta te boeken als je comfort stoelen wil hebben.

  3. Top | #1043
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Maar comfort bij Delta is tegenwoordig toch een heel andere categorie ticket? Dat heet premium economy en heeft eigen (hele hoge) prijzen. Dus volgens mij kun je niet zomaar meer comfort stoelen boeken bij Delta, dat kan alleen bij vluchten uitgevoerd door KLM.

  4. Top | #1044
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fitzroy Bekijk Berichten
    Maar comfort bij Delta is tegenwoordig toch een heel andere categorie ticket? Dat heet premium economy en heeft eigen (hele hoge) prijzen. Dus volgens mij kun je niet zomaar meer comfort stoelen boeken bij Delta, dat kan alleen bij vluchten uitgevoerd door KLM.
    Mijn tickets heb ik al een hele tijd geleden geboekt en op de Delta app staat vrolijk dat je de stoelen kan upgraden (naar Delta comfort+) maar vervolgens krijg je alleen de keuze uit economy stoelen. Dus als het een andere boekingsklasse is dan mogen ze de app ook wel eens aanpassen.

  5. Top | #1045
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2018
    Berichten
    61

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Comfort+ zijn de rijen 13 tot en met 17 in de Boeing 767....

    Bagage van Amsterdam naar Orlando: Als ik op de volgende pagina kijk: https://www.delta.com/content/www/en...edBagAllowance
    Staat er het volgende: (MC = main Cabin. , DC + = Delta comfort+ en BE = basic Enocomy)




    Dit betekend dat Je bij Main Cabin en Delta Comfort 23kg gratis mee mag nemen toch per persoon?
    Laatst gewijzigd door daveytje; 27-09-18 om 15:29.

  6. Top | #1046
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2018
    Berichten
    61

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Geboekt bij delta.
    Zij gaven aan dat alle voornamen ingevuld moesten worden. Met het gevolg dat de laatste letter van de voornaam mist in het secure system. Delta heeft aan dat dat geen probleem is dus daar ga ik vanuit.

    Op het ticket komt dus Annetje Elisabet te staan ipv Annetje Elisabeth

  7. Top | #1047
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Het gaat om de eerste naam. Onze ervaring is dat de tweede naam niet nodig is. Die hebben wij nog nooit ingevuld en er is nog nooit iemand geweest die daar iets van heeft gezegd. We hebben daar nooit problemen mee gehad.
    Heb je de eerste naam wel precies zo ingevuld als in het paspoort staat? Als je officiele naam in je paspoort Annejet zou zijn, dan moet je die invullen en niet iets anders.

  8. Top | #1048
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2018
    Berichten
    61

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Alles Komt overeen op de laatste letter na wat bij het boeken wel ingevuld is maar wat weggevallen is door de lengte.

  9. Top | #1049
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Inderdaad, ik doe tweede naam ook nooit, en is nog nooit iets van gezegd. Als de eerste naam plus achternaam maar precies overeenkomt zoals in je paspoort ;-) ! En nog beter, zoals het in de leesstrip onderaan in het paspoort staat. Wij hebben sinds kort Global Entry, en daar gaat het om die leesstrip. Daarom hadden wij in verleden wel eens problemen met online inchecken en zo. In het paspoort staat de achternaam met ü ! En in de leesstrip staat dit als 'ue' ... Je moet het maar weten ... Wij boekten tot voor kort dus altijd met alleen 'u' omdat je die puntjes erop niet kunt invoeren.
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  10. Top | #1050
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2018
    Berichten
    61

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    AH oke. Ja Delta gaf expliciet aan dat het wel moest dus gedaan. Nagevraagd bij hun op twitter en zij gaven aan dat het geen probleem is als de 1e naam en achternaam correct is. Vandaag gebeld met het nederlandse nummer en daar werd ook aangegeven dat het klopt omdat de naam te lang is. Als de 1e voornaam maar volledig is en de achternaam.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •