Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 101 van de 114 EersteEerste ... 519199100101102103111 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.001 tot 1.010 van de 1140

Onderwerp: Vliegen met Delta Airlines

  1. Top | #1001
    Florida Groupie moniquekruiningen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Locatie
    Gilze, the Netherlands
    Berichten
    465

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Vandaag echt een super ervaring met Delta op gedaan.

    Ik boekte mijn tickets bij Kiss and Fly, toen er in maart een flightchange was, die ik via de app my trip door kreeg, maar niet via Kiss and Fly, zocht ik contact met de Delta helpdesk en werden er (per ongeluk, zo bemerkte ik) door KLM nieuwe tickets uitgevaardigd. Per ongeluk omdat ik later begreep dat dit altijd door het reisbureau waar de tickets werden gekocht gedaan moet worden. Op het moment dat iemand anders de tickets uitgeeft, neemt hij de boeking over en kan het reisbureau er niet meer aan.

    Gisteren kreeg ik weer een flightchange door van Kiss and Fly, ik kon de wijziging wel accepteren, maar later kreeg ik een mail dat ze geen nieuw ticket meer konden uitreiken. Dus ben ik online bij Delta gaan kijken.. daar zag ik wel de vluchtwijziging verwerkt maar zag ik op de vlucht van Atlanta naar Düsseldorf geen stoelnummers meer en die kon ik ook niet kiezen.
    Eerst maar eens via messenger een bericht gestuurd. Ze gaven aan dat ik contact moest opnemen met de helpdesk, want deze vlucht had een Air France nummer. Bij Air France ingelogd en daar zag ik wel stoelnummers voor Atl-Dus maar niet meer voor Atl-Mco en vv. Om gek van te worden dus toch maar gebeld.
    Om een lang verhaal nog langer te maken...

    Tickets werden opnieuw gemaild en ja hij zag ook geen stoelen... ik had ook nog een vraag over een eventuele upgrade voor de terugvlucht naar Premium comfort+, dus... hij verbond me door met een Amerikaanse collega.

    Ze vonden het erg vervelend dat ik niet zelf kon kijken en zodoende nog twijfelde of ik wilde upgraden... ik was nl nog erg aan t twijfelen over de prijs en wilde eerst eens weten wat voor stoelen we wel kregen van Atl naar Dus en stiekem hoopte ik dat de upgrade iets goedkoper was geworden.. of dat ik ze mss later op de luchthaven goedkoper kon wijzigen.
    ik legde uit dat ik vorig jaar op de terugvlucht een trombose been had opgelopen en dat de extra kosten mss toch wel het overwegen waard waren. Maar ik kon niet zelf zien welke stoelen beschikbaar waren.. dus dat maakte het wel lastig.

    Aan een kant van Delta werd ruggespraak gehouden en toen kwam de dame weer aan de lijn met de vraag of ik een rolstoel en bijbehorend transport nodig had, wat gelukkig niet aan de orde is.. even later meldde ze zich weer met de mededeling dat ik een gratis upgrade kreeg.. WoW ik wist niet wat ik hoorde, had er niet op gehoopt of om gevraagd.. one moment please zei ze, ik ga t regelen.. Nog wat later kreeg ik de supervisor aan de telefoon en die vertelde me, dat ze wel wist dat ik alleen de terugvlucht had overwogen up te graden.. maar ik kreeg een gratis upgrade voor mij en mijn dochter voor alle vluchten.. tja daar werd ik toch wel heel erg blij van.. WoW
    dat ze vriendelijk zijn bij Delta had ik al ervaren.. maar dit..

    so far niks dan goeds uit mijn mond over deze maatschappij.
    2012 Orlando, 2013 ourtriptoflorida2013.blogspot.nl
    2014 ourtriptoflorida2014.blogspot.com 2016 kissimmee 2017 Davenport 2018 https://xmas2018inflorida.blogspot.com
    2020
    https://florida022020.blogspot.com

  2. Top | #1002
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Wij vliegen op 19 mei voor het eerst via Detroit naar Florida. Is dat een fijn vliegveld? Wij hebben iets meer dan 1,5 uur de tijd om over te stappen.
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019


  3. Top | #1003
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Wij zijn regelmatig op de terugweg via Detroit gegaan, dat is zeer goed te doen. We vinden het ook een leuk vliegveld, met kunst, een fontein met watershow en live muziek.
    Heenweg hebben we geen helaas geen ervaring mee.

  4. Top | #1004
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    OK, Thanks. Ik ben benieuwd. Jammer dat we een korte overstaptijd hebben. Ik vind het altijd wel fijn om even wat te eten tijdens de tussenstop. Vooral als het een leuk vliegveld is.
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019


  5. Top | #1005
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Detroit is een heerlijke luchthaven voor de heenweg, niet te druk dus je bent zo door de controle heen en ook niet zo groot zoals andere luchthavens. Als wij met Delta vliegen heeft Detroit echt onze voorkeur.

  6. Top | #1006
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Bij Detroit loopt bovenin het gebouw ook een soort tram, die stopt aan beide einden van de hal en in het midden. Mocht je niet het hele stuk terug willen lopen als je aan het eind bent kun je dit deze tram nemen.

  7. Top | #1007
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Ik dacht al zoiets gezien te hebben op een foto. Leuk!
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019


  8. Top | #1008
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anthon14 Bekijk Berichten
    Detroit is een heerlijke luchthaven voor de heenweg, niet te druk dus je bent zo door de controle heen en ook niet zo groot zoals andere luchthavens. Als wij met Delta vliegen heeft Detroit echt onze voorkeur.
    Kan ik me helemaal bij aansluiten.
    Diverse keren op de heenweg en terugweg via DTW gevlogen. Laatst in maart j.l.
    Alles rustig en overzichtelijk. Op de heenweg altijd binnen 3 kwartier tot een uur na landing door alles heen en weer bij de gate.
    Is naast Philadelphia mijn favoriet voor de heenweg.

  9. Top | #1009
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Het ritje met de tram is ook leuk als je tijd over hebt, mooi tijdverdrijf!
    Dat hebben wij wel eens gedaan toen we haar een paar uur moesten wachten.
    Laatst gewijzigd door elstars; 08-05-17 om 17:09.

  10. Top | #1010
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Knaapje@ Fijn om te horen. Met ruim 1,5 uur overstaptijd maak ik me toch altijd zorgen, omdat we wel eens heel lang in de rij hebben gestaan. We hebben toen bijna onze aansluiting gemist. Maar volgens mij was dat op Chicago of op Washington. Dat zijn ook grote vliegvelden.
    Elstars@ Misschien hebben we op de terugweg tijd hiervoor, maar ik betwijfel het. Maar wel leuk om te zien.
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •