Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 66 van de 114 EersteEerste ... 1656646566676876 ... LaatsteLaatste
Resultaten 651 tot 660 van de 1140

Onderwerp: Vliegen met Delta Airlines

  1. Top | #651
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    1,5 uur is normaal wel genoeg voor Atlanta. maar hou er wel rekening mee dat sinds vorig jaar alle internationale vluchten op de internationale terminal binnen komen die dus niet direct in verbinding staat met de binnenlandse/domestic terminal, daardoor heb je wel wat extra reistijd nu, maar het moet genoeg zijn. Atlanta is het eerste vliegveld met een aparte terminal voor internationale vluchten!!

  2. Top | #652
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door meh1965 Bekijk Berichten
    Hoe kom je van de internationale naar de binnenlandse terminal als er geen verbinding is?
    Met de shuttle service die de airport heeft ingesteld, met de bus dus.

  3. Top | #653
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Das dus gewoon met een trammetje en die rijden op en aan net zoals in orlando . Atlanta is een super goed geregeld dus geen bang hebben .........en erstaat overal wel iemand die je wil helpen . Zo doen wij het ....uitstappen in atlanta wij kijken altijd direct op de borden waar onze volgende vlucht vertrekt borden volgen naar douane/connectig flights daar in de rij gaan staan . Na de douane je koffers gaan halen van de band en in atlanta staan ze dan al klaar voor je te helpen om ze terug op een andere band te zetten ....eender welke band is oke er zijn meestal een drietal banden maar deze zijn allemaal dezelfde Hier staan mannen die je koffers aannemen en op de band leggen . Als je dit hebt gedaan ga je naar je gate waaruit je moet vertrekken en dit met een trammetje . De wachttijd van zo een trammetje is nog geen 2 min daar stap je in en dit brengt ze van de ene terminal naar de andere ...trammetje heeft verschillende stopplaatsen .... Verbeter me als ik iets ben vergeten .
    wij moesten van terminal e naar b . Kijk maar eens op de website van atlanta airport daar zie je het .
    Laatst gewijzigd door cindy74; 17-04-13 om 20:12.

  4. Top | #654
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    15

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Dank je wel.. ik ga even kijken.. Fijn dat jullie me gerust kunnen stellen, dat alles goed geregeld is...
    Nog een vraag, als je koffer te zwaar is betaal je dan veel bij Delta? Wij hebben via KLM Delta geboekt. Ik las dat je vroeger 2 koffers p.p mee kon nemen, jammer dat dit niet meer mag.

  5. Top | #655
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Overgewicht van koffers boven de 51lbs (23KG) kost je €70.- en dan tot max. 70lbs (31.75KG).
    Voor hetzelfde geld mag je een extra koffer inchecken, van weer 23KG, dus per saldo is dat voordeliger en zeker handiger.

    Prijzen zijn per enkele reis, en allemaal terug te vinden op de site van Delta.
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 19-04-13 om 14:08.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  6. Top | #656
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Gerrit,de 2e koffer kost toch ook EUR 70? Of kijk ik niet goed?
    United States, Canada, Mexico, Caribbean, Central America, South America (excluding Brazil)



    Europe and North Africa





    Free






    Free






    100 USD/CAD¹ or 70 EUR¹




  7. Top | #657
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Helemaal gelijk, Knaapje. Met een scheef oog gekeken (naar Oceanië). Gelijk verbeterd.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  8. Top | #658
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    15

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Ik heb nog een vraagje...wij hebben via KLM, delta airlines geboekt, maar moeten we de maten en gewichten van KLM aanhouden of van Delta? En mag je nog steeds behalve je handbagage nog een tas hebben of is dat ook allemaal veranderd...dit stond namelijk bij een datum van 2007...

  9. Top | #659
    Florida Groupie rolandino's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    536

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Beiden hanteren ongeveer dezelfde basis regels. De regels uit 2007 zijn waarschijnlijk al 3 keer veranderd, dus ga in dit geval nooit uit van verouderde informatie, dat kan nl een duur grapje worden.

    Voor Economy, voor andere classes, even zelf kijken
    - Zowel KLM als Delte: 23kg ruimbagage (https://www.klm.com/travel/nl_nl/pre...ance/index.htm en http://www.delta.com/content/www/en_...p/checked.html)
    - Extra ruimbagage is uiteraard mogelijk tegen bijbetaling.
    - KLM: 12kg handbagage, en daarnaast nog 1 handtas of fototas, of iets dergelijks. (https://www.klm.com/travel/nl_nl/pre...gage/index.htm)
    - Delta: 1 stuks handbagage en 1 persoonlijk item (zie daarvoor de link: http://www.delta.com/content/www/en_.../carry-on.html) Er wordt niet gesproken over een limiet in gewicht.
    Laatst gewijzigd door rolandino; 01-05-13 om 21:38.
    NY Mei 2009
    FL April/Mei 2011, Maart 2012, reisverslag

  10. Top | #660
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    ........ Delta: 1 stuks handbagage en that's it. Dus geen trolly en handtas: http://www.delta.com/content/www/en_.../carry-on.html) ......................Toch even de link goed lezen lijkt me. ............ you’re allowed one carry-on bag and one personal item at no extra charge.......................Approved Personal Items

    • 1 purse, briefcase, camera bag or diaper bag
    • or 1 laptop computer (computers cannot be checked)
    • or 1 item of a similar or smaller size to those listed above



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •