Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 73 van de 114 EersteEerste ... 2363717273747583 ... LaatsteLaatste
Resultaten 721 tot 730 van de 1140

Onderwerp: Vliegen met Delta Airlines

  1. Top | #721
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Het is altijd raadzaam regelmatig te checken. Wij hebben al diverse situaties meegemaakt, soms krijg je wel bericht, andere keren niet; het was voor ons onduidelijk waarom het de ene keer wel gebeurt en de andere keer niet. Voor de zekerheid moet je het gewoon zelf in de gaten houden.

  2. Top | #722
    Regelmatige Bezoeker ryan's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    19

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lelli Kelly Bekijk Berichten
    Wij hebben begin oktober onze tickets geboekt via de KLM site. Heen vliegen we met Delta op de route: AMS-Detroit-Orlando. Gekozen voor een overstaptijd van 2,5 uur op Detroit en gunstige tijden ivm onze kleine kids. Afgelopen woensdag logde ik voor de lol even in op de KLM site en zag tot mijn schrik dat de vlucht van Detroit naar Orlando was vervallen en we waren op een latere vlucht (met 5 uur overstaptijd) overgeboekt, met late aankomst in Orlando.
    Wij hebben bij KLM/Delta hetzelfde gehad, op dezelfde vlucht. Had ik wel netjes bericht van gekregen, al redelijk ver van tevoren. Ik had echt geen zin om 5 uur in detroit te blijven. Heb gewoon even met ze gebeld. Heb de situatie uitgelegd en heb samen met degene aan de telefoon een nieuwe vlucht uitgekozen. Ging prima. Uiteindelijk zijn we via JFK gegaan. We waren toen met 4 65+ers , dus we wilden ook geen korte overstaptijden hebben. Geen enkel probleem. Alles keurig netjes geregeld. Gelijk ook vast de stoelen telefonisch vastgelegd. Ze hadden alle tijd voor me!
    Reisverslag LA 2012, Orlando 2013 en voorbereidingen Orlando 2014: http://ryanenhannah.blogspot.com
    Reisverslag Orlando 2010: http://hanenryangoflorida.blogspot.com

  3. Top | #723
    Newbie
    Ingeschreven
    Oct 2013
    Locatie
    Uitgeest, Netherlands
    Berichten
    1

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Wij hebben tickets besteld via Kilroy en keurig per mail gekregen. Achteraf zag ik deze week dat ik de stoelen zelf moet reserveren (we vertrekken op 25 april en gaan 9 mei terug.). Via de Klm site lukte dit om op de vlucht naar Detroit de stoelen te kunnen reserveren maar bij de overstapvluchten naar Orlando niet. Dus zijn we op de site van Delta gaan kijken daar lukt het bij de terugvlucht van Orlando naar Detroit niet om Stoelen te reserveren. Het lijkt of het vliegtuig vol is. Heeft iemand een tip wat ik nu kan doen?

  4. Top | #724
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Delta of KLM bellen.
    Misschien kan je via Delta.com ook wat bereiken.
    Probeer daar eens te boeken (schijnboeking maken) op je vlucht dan kan je zien welke stoelen nog vrij te boeken zijn.

    Aanvulling:
    Ik heb zelf even gekeken naar de directe vluchten MCO DTW op 9/5 en er zijn inderdaad nog vrij weinig stoelen vrij via de site.
    Bellen zal uitkomst moeten bieden, misschien heeft het systeem al stoelen voor je gereserveerd.
    Laatst gewijzigd door knaapje; 19-04-14 om 16:03.

  5. Top | #725
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Als er nog maar beperkt aantal stoelen zijn dan gebeurt het vaker dat je ze zelf niet kan bevestigen, probeer het telefonisch en anders wordt het gewoon afwachten waar je geplaatst wordt. En anders (bij overboeking) kun je tegen een leuke voucher een latere vlucht terug nemen straks en heb je alvast de helft van je ticket voor volgend jaar. Overigens wordt bij een overboeking dit altijd keurig geregeld door Delta want er worden vrijwilligers gezocht die tegen een bepaald bedrag hun stoel willen afstaan, ik heb nog nooit meegemaakt dat er geen vrijwilligers waren.

  6. Top | #726

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Wij hier precies hetzelfde, mijn man zegt net ineens goh we hebben niet echt op de terug vlucht gelet, ik zeg wat dan hij zegt we vertrekken al om half 3 ik zeg nee joh dat kan niet we vliegen veel later.. (half 5)
    Hebben ze zomaar even de vlucht veranderd en ipv van een overstap van 2 uur nu een overstap van ruim 4 uur..
    Wij hebben geboekt bij ebookers en ze hebben niet eens de moeite genomen om dit even te melden, we vliegen met een kindje van 1.5 en ben zelf zwanger. Heb helemaal geen zin om op de terug vlucht ruim 4 uur te gaan zitten wachten.
    Maar goed wij vliegen maandag al en zien het nu pas, kan dus weinig meer regelen denk ik :-(
    Misschien via de mail proberen want er zijn veel gunstigere vluchten terug maar daar boeken ze je dan niet op.. Beetje raar.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 19-04-14 om 22:21. Reden: q

  7. Top | #727
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sitechris Bekijk Berichten
    Je krijgt 10 cm meer beenruimte. Ik weet niet of dit direct een wereld van verschil maakt, maar ik heb toch de upgrade gedaan. Over 2 weken weet ik of dit de meerprijs waard is.
    ........en hoe is het bevallen?

  8. Top | #728

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Hoe gaat Delta eigenlijk met handbagage om? Ik kan in een winkel een mooie trolley kopen voor de handbagage maar die is in lengte een centimeter te groot. Doet men daar over het algemeen lastig over?

  9. Top | #729
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Nee. Er wordt amper naar handbagage gekeken in de US. Op Schiphol kan men nog eens moeilijk doen maar over het algemeen niet.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  10. Top | #730
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    528

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knaapje Bekijk Berichten
    ........en hoe is het bevallen?
    Ben ook wel benieuwd. Hebben ook de upgrade genomen naar economy comfort.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •