Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 47 van de 114 EersteEerste ... 3745464748495797 ... LaatsteLaatste
Resultaten 461 tot 470 van de 1140

Onderwerp: Vliegen met Delta Airlines

  1. Top | #461

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mattrob Bekijk Berichten
    Helaas .... ja dus :|.
    Ze vliegen bij Delta ook met de Boeing 767-400ER, en die heeft meestal weer wel van die mooie schermpjes. (is ook een nieuwer type)
    Alleen vliegen die niet op New York

  2. Top | #462
    Vaste Bezoeker ruthytje's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Ieper, Belgie
    Berichten
    53

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    bij ons is er een 767-300ER met overhead video, en volgens seatguru zou de film niet zo mooi zichtbaar zijn vanuit F en G plaats jammer is dat laptop maar 6u. meegaat qua batterij. Het wordt slapen.

    trouwens we vliegen heen en weer via atlanta en bij heen hebben we 3 u. overstap, terug 1,4u.
    nog 23 keers slapen....
    Orlando 2010 Orlando 2012 + Orlando 2015


  3. Top | #463
    Newbie
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    6

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mattrob Bekijk Berichten
    Altijd proberen via Atlanta te vliegen als je met Delta gaat, daar zetten ze inderdaad hun nieuwste vliegtuigen op in; dat is dan mijn favoriete maatschappij met (naar mijn visie) het mooiste inflight entertainment systeem. Maar inderdaad, naar/via JFK helaas vaak de oude modellen ... En dan dus geen eigen schermpje ...

    Schermpjes zijn ook niet te huren, dan kan je er beter eentje zelf kopen of je laptop meenemen ! Wij vliegen aankomende Florida vakantie heen over Atlanta (JIPPIE) en terug over JFK (helaas ....); maar ja, de prijs was dan ook erg goed, dus ik klaag niet :razz:

    Wij vliegen in mei van Dusseldorf naar Orlando met overstap in Atlanta. In de papieren staat een Boeing 767 200/300. Betekent dit geen individuele schermpjes? En ik neem aan ook geen stroom voor je laptop?

  4. Top | #464
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Berichten
    22

    Standaard Voordeel internet check-in??

    Binnenkort met Delta naar Orlando. Op mijn reservering staan al de stoelnummers. Is het wel zinnig om thuis in te checken en al die papieren af te drukken, want bij sommige maatschappijen (laatst Lufthansa) kom je op Schiphol vervolgens in dezelfde rij terecht, dus ook met mensen die niet ingecheckt hebben en dit aan de balie doen. Of is er voor Delta passagiers (afhandeling KLM) een apart bagage drop off rij.

    << Mod.; Ik heb het bericht verplaatst naar bestaand Delta topic voor beter overzicht >>
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 28-07-10 om 10:13. Reden: bericht verplaatst

  5. Top | #465
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Voordeel internet check-in??

    Als je bij Delta vooraf bent ingechecked via internet kan je bij de KLM balies gebruik maken van de automatische koffer drop off, dat zijn machines waarbij je je wat gegevens van je ticket ingeeft het label welke geprint wordt aan je koffer bevestigd en je koffer in de daarvoor bestemde ruimte zet.

    Dan hoef je niet in de rij te gaan staan.

    En je zitplaatsen zijn ook in ieder geval bevestigd, dat wil niet zeggen dat dat niet meer wijzigt maar ze weten in ieder geval dat je van plan bent mee te vliegen.


  6. Top | #466
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Berichten
    22

    Standaard Re: Voordeel internet check-in??

    Dank voor het snelle en duidelijke antwoord. We gaan er gebruik van maken!
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 28-07-10 om 11:26. Reden: fqe

  7. Top | #467
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2010
    Berichten
    31

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Inderdaad, het droppen van de koffers is dan zo gepiept op Schiphol, hebben we zondag ervaren.

    We hebben een hele goede vlucht met Delta gehad naar Detroit. Heel goede service, ook op het vliegveld goed geholpen en zelfs het eten was acceptabel!

    veel plezier alvast

  8. Top | #468

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Was het "chicken or pasta"??? :grin::grin::grin:

  9. Top | #469
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2010
    Berichten
    31

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    ja hahahahaha, maar minder chemisch dan ik me herinnerde

    bovendien zat er een heel net bakje verse salade bij met een prima broodje

  10. Top | #470
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Berichten
    22

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    @Janneke;
    De reis ging ook bij ons zeer voorspoedig (overstap in Detroit) gewoon een kwartier te vroeg zelfs in orlando.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 04-08-10 om 07:29. Reden: full quote eruit



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •