Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 36 van de 114 EersteEerste ... 2634353637384686 ... LaatsteLaatste
Resultaten 351 tot 360 van de 1140

Onderwerp: Vliegen met Delta Airlines

  1. Top | #351
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    19

    Standaard Re: Niet meer online inchecken Delta?

    Ik kon het ook niet met Delta, kreeg dezelfde foutmelding.

    Bij vliegticket.nl waar ik geboekt had wisten ze het ook niet en zouden het navragen, daar kwamen ze er niet uit, later gesproken met iemand van Delta en ik kreeg te horen dat dit niet kon omdat dit een intercontinentale vlucht was.
    Ik vond het vreemd maar omdat we vanuit Dusseldorf vlogen gaf ik de Duitsers de schuld
    Laatst gewijzigd door meisellen; 16-06-09 om 20:45.

  2. Top | #352
    Regelmatige Bezoeker annette's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Nijmegen (voorheen Oosterhout)
    Berichten
    29

    Standaard Re: Niet meer online inchecken Delta?

    Als je als Nederlander via DLD vliegt kun je volgens mij ook niet inchecken via internet, maar moet je dat gewoon op het vliegveld doen. Dit inderdaad vorig jaar 2x meegemaakt.

  3. Top | #353
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Berichten
    1

    Standaard Re: Wifi op Delta Airlines

    ik vraag me alleen af, of ik mijn laptop in mijn koffer mee zou kunnen nemen of dat het perse als handbagage moet worden meegenomen.

    Cheers x

  4. Top | #354
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Wifi op Delta Airlines

    Hangt ervan af wat er in je verzekeringspolis staat... van de vliegtuigmaatschappij zal het wel mogen maar de verzekering dekt vaak dat soort waardevolle spullen niet als ze in je koffer zitten en kapot gaan of eruit gestolen worden.

  5. Top | #355
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Wifi op Delta Airlines

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Myke Bekijk Berichten
    ik vraag me alleen af, of ik mijn laptop in mijn koffer mee zou kunnen nemen
    Kijk eens naar de karretjes waarmee de koffers op een luchthaven worden vervoerd. Kies bij voorkeur een regenachtige dag! Kijk ook eens een kwartiertje bij de lopende band om te zien wat je koffer allemaal meemaakt. En dat is dan nog het gedeelte dat zichtbaar is voor het publiek.



  6. Top | #356
    Florida Groupie Lindaa's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Bonita Springs
    Berichten
    251

    Standaard Voucher Delta ook bij reisbureau in te wisselen?

    Na een vertraging van 9 uur :-s bij Delta hebben we een voucher van 200 Dollar pp gekregen.
    Is deze ook in te wisselen als je via een reisbureau boekt?
    Life is one long insane trip. Some people just have better directions.

  7. Top | #357
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Voucher Delta ook bij reisbureau in te wisselen?

    Sommige reisbureaus doen dat, sommige niet. Gewoon even gaan vragen.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #358
    Newbie
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Berichten
    3

    Standaard Re: Jullie mening ? (wat bepaald de keuze voor een luchtvaartmaatschappij?)

    In 2005 met Delta naar San Diego gevlogen vanaf Duesseldorf. Ik vond het maar oude bakken (767) met deels slecht werkende tv's en versleten stoelen. Op de terugweg hebben we 3 uur vertraging gehad, vanwege een motorstoring die ze niet konden vinden. Uiteindelijk moesten we in een ander vliegtuig. Dit deelde de Captain ons mee, die op een tafel geklommen was in de wachtruimte op Atlanta: "Listen Up Folks...". Dat was dan wel weer hilarisch. Altanta op zich vind ik een prettig vliegveld. groot, ruim drukke winkelgebieden, maar ook rustige plekken om een dutje te doen. Wel zo fijn bij overstappen en een gevoelde tijd van 3 uur 's morgens!

    In 2007 naar Newark met British Airways. Ze vlogen op de seconde nauwkeurig, prima service maar verder niets buitengewoons. Heathrow daarentegen is verschrikkelijk om over te moeten stappen en ik kan dat niemand toewensen.


    Dit jaar vlieg ik met US airways vanaf Frankfurt. Ik ben benieuwd.

  9. Top | #359
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Jullie mening ? (wat bepaald de keuze voor een luchtvaartmaatschappij?)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hman Bekijk Berichten
    In 2005 met Delta naar San Diego gevlogen vanaf Duesseldorf. Ik vond het maar oude bakken (767) met deels slecht werkende tv's en versleten stoelen.
    Tsja, en daarvoor gingen ze nog met de trekschuit.... [-o<Delta heeft in de afgelopen jaren de intercontinentale vloot behoorlijk gemoderniseerd. Zo zijn, voor zover mij bekend, alle stoelen met leer bekleed en bieden ze een zeer modern entertainmentsysteem......Berichten uit de oude doos zijn wel leuk, maar 't zegt natuurlijk niets over de huidige situatie.

    Ook incidentele vertagingen komen nu eenmaal voor. Drie uur vertraging voor een technische storing die niet verholpen kan worden, zodat er een vervangend vliegtuig ingezet moet worden, is een knappe prestatie.



  10. Top | #360
    Newbie
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Berichten
    3

    Standaard Re: Jullie mening ? (wat bepaald de keuze voor een luchtvaartmaatschappij?)

    2005 is idd wel vier jaartjes terug, maar die 767 vloot vliegt nog steeds.
    Mijn ervaring met Delta was destijds wat minder, dat wilde ik even kwijt.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •