Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 85 van de 114 EersteEerste ... 3575838485868795 ... LaatsteLaatste
Resultaten 841 tot 850 van de 1140

Onderwerp: Vliegen met Delta Airlines

  1. Top | #841
    Stamgast fransje's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Berichten
    212

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    onze voorkeur gaat ook uit naar Delta. Hebben ook nu weer economy comfort geboekt, met bijbetaling van 67 euro voor de overtocht en 15 euro voor de vlucht van Atlanta naar Tampa (1,5 uur) Enkele reis. Lekker voorin, dus snel buiten. Heel handig als je overstaptijd iets krapper is. kijk uit met de comfortstoelen op de voorste rij, je hebt wel nog meer beenruimte, maar zijn iets krapper omdat het tafeltje in de armleuning zit.

  2. Top | #842
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Ik heb het vorig jaar intercontinentaal gevlogen. AMS-DTW en BOS-AMS. Een keer EUR 50 en een keer EUR 51 extra. Was het de prijs waard? Nauwelijks.
    Wat meer beenruimte en een wijntje bij het eten. Van extra aanbod "spirits" niets gemerkt.
    Zou ik het weer boeken? Hangt van de vluchttijden en de te boeken stoelen af. De eerste rij op de nachtvlucht was wel wat extra,extra comfortabel, heel veel ruimte. De stoel op de heenreis een paar rijen meer naar achter bracht weinig.

  3. Top | #843
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    62

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Bijgevoegde foto is een voorbeeld van economy comfort bij KLM. Delta (vlogen we mee op de heenreis) is vergelijkbaar. Ik ben 1.90 lang en zit al vrij snel krap in het vliegtuig. Economy Comfort was een groot verschil. Wat mij betreft absoluut de moeite waard.


  4. Top | #844
    Vaste Bezoeker Blue_note's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Locatie
    NL
    Berichten
    87

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Weet iemand waar de meerprijs op gebaseerd wordt? IK heb net eens even gekeken en ik krijg een tarief van €83,- per stoel te zien voor een upgrade naar economy comfort. Vind het net wat teveel eigenlijk.

  5. Top | #845
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Dit is gebaseerd op beschikbaarheid en afstand. Ik heb gisteren 92,- pp betaald voor het stuk AMS - SEA ttle. Meer dan 10 uur vliegen dus ik vind het de moeite waard.

  6. Top | #846
    Vaste Bezoeker Blue_note's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Locatie
    NL
    Berichten
    87

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Dus langer wachten met dit boeken kan het goedkoper maken?

  7. Top | #847
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Dat denk ik niet, het tarief is per afstand, en die word niet korter. Langer wachten maakt de beschikbaarheid wel kleiner
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  8. Top | #848
    Vaste Bezoeker Blue_note's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Locatie
    NL
    Berichten
    87

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Dat klopt. Maar als er weinig mensen zijn die deze stoelen boeken en de tijd tot vertrek korter wordt, kan ik me voorstellen dat ze dan worden 'uitverkocht'. Maar kan ook zo zijn dat mensen met een hogere level-status de upgrades dan gaan krijgen natuurlijk.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 14-01-15 om 10:37. Reden: q

  9. Top | #849
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Dat laatste heb je dus helemaal goed. Of je moet echt willen gokken dat je in het vliegtuig nog een (gratis) vrije stoel in Comfort/Plus kunt krijgen, wat heel zelden nog wel eens gebeurt, maar dan nog is het meestal maar één stoel. Ik zie niet vaak vrije stoelen om ons heen.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  10. Top | #850
    Florida Groupie Bieg's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Locatie
    Noord Holland / Windermere, Fl
    Berichten
    387

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Wij hebben op onze laatste terugvlucht ook gekozen voor Economy Comfort en ik vond het het echt waard! Als je het ervoor over hebt zou ik het echt doen, je komt een stuk uitgeruste aan. We doen het meestal wel alleen voor de terugreis hoor, i.v.m. slapen (of wat daarvoor door moet gaan).


    Volg ons op ons blog : http://www.biegjes.nl



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •