Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 111 van de 114 EersteEerste ... 1161101109110111112113 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.101 tot 1.110 van de 1140

Onderwerp: Vliegen met Delta Airlines

  1. Top | #1101
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2016
    Berichten
    113

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Onze vluchten op 9juli van Dusseldorf naar Atlanta en terug plus de daarbijbehorende binnenlandse lijnvluchten staan er nog wel in. Ben benieuwd. We wachten ook maar af.

  2. Top | #1102
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Ik denk dat die er ook spoedig uit worden gehaald, helaas.
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  3. Top | #1103
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    431

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Inmiddels rechtstreekse vlucht Ams-Tpa omgeboekt (na annulering door Delta) naar 1 overstap in Atlanta. Ook als is de kans aanwezig dat het niet door gaat toch maar alvast vastgelegd incl. de stoelen.

  4. Top | #1104
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Heb je daar wel iets van een compensatie voor gekregen vanuit Delta als ik mag vragen? Met tussenstop is toch minder ‘waardevol’ dan direct, hoewel je op dit moment blij bent met ieder mogelijk ticket natuurlijk.
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  5. Top | #1105
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoorn NH
    Berichten
    292

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FloridaFabian Bekijk Berichten
    Heb je daar wel iets van een compensatie voor gekregen vanuit Delta als ik mag vragen? Met tussenstop is toch minder ‘waardevol’ dan direct, hoewel je op dit moment blij bent met ieder mogelijk ticket natuurlijk.
    Die overtuiging had ik ook, onze Delta tickets zijn bij de KLM omgeboekt en daar zit qua prijs (incl. stoelreservering) een verschil in van 330 euro. Eerst geprobeerd een claim in te dienen, maar dat lukt niet online omdat de vlucht niet meer bestaat . Daarna gebeld met Delta, maar die waren gewoon "rude" en zeiden dat beide tickets dezelfde prijs hadden. Terwijl ik toch echt weet wat ik in totaal aan Delta betaald heb en wat het nu omgeboekte ticket incl. comfortstoelen bij de KLM kost. Ik heb nu een schriftelijke klacht ingediend, kijken hoever we komen. En anders zijn we inderdaad toch wel blij dat we als we kunnen vliegen. Het geld was toch al uitgegeven en begroot.

  6. Top | #1106
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    431

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FloridaFabian Bekijk Berichten
    Heb je daar wel iets van een compensatie voor gekregen vanuit Delta als ik mag vragen? Met tussenstop is toch minder ‘waardevol’ dan direct, hoewel je op dit moment blij bent met ieder mogelijk ticket natuurlijk.
    .

    Nee helaas niet, echter de nu geboekte tickets kosten 6654 euro (comfort plus) en de rechtstreekse vluchten welke we in november 2019 hebben geboekt 4400. Kan er altijd voor kiezen om te annuleren en zonder kosten om te boeken naar rechtstreekse vlucht tot september 2022.

    Wat een prima regeling is (vind ik), hiernaast vliegen we 3 van de 4 maal in een 3-3-(3) setup waarbij we zeer waarschijnlijk 2 rijen van 3 voor ons vieren hebben.
    Laatst gewijzigd door mblokland; 01-05-20 om 21:21.

  7. Top | #1107
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2018
    Berichten
    61

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    En weer een wijziging ( zelf ondekt want nog geen bericht gehad). Vlucht van MCO naar DTW stond zonder vliegtuig in het systeem en mijn stoelreservering dus weg. Bij het opnieuw boeken zie ik dezelfde route zelfde vluchttijden maar met een ander vluchtnummer. Nu dus overgezet naar dat vliegtuig. Hopelijk geen wijzigingen voorlopig. Niet goed voor je stresslevel. Zeker niet omdat je domnsetic comfort seats hebt en er bij dat vliegtuig er nog maar weinig beschikbaar waren. International premium selected seats. Ben benieuwd hoe dat is.

    En 2 uur later was de vlucht DTW naar MCO gewijzigd. Ook bij die vlucht was het vluchtnummer niet te vinden bij opnieuw boeken en waren mijn stoelen weg en stond er geen vliegtuig gekoppeld aan het nummer. Opnieuw zoeken wees uit dat een andere vlucht met een ander vluchtnummer precies dezelfde tijd had. Denk dus dat ze vluchtnummers aan het wijzigen waren maar de huidige vluchten nog niet gecanceld hadden.

    De Twitter crew heeft her weer netjes omgezet.
    Laatst gewijzigd door daveytje; 02-05-20 om 22:11.

  8. Top | #1108
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    431

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    En weer een wijziging vanuit delta, Twitter ontploft over de onbereikbaarheid van Delta. We hebben nog 56 dagen (als we überhaupt gaan)

  9. Top | #1109
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Ongelooflijk, ik heb al 3 keer een wijziging van Delta gehad in de afgelopen weken, en ik kon per Messenger elke keer weer Delta heel snel bereiken en ze hebben ons elke keer super geholpen. Vreemd dat ze dan zo onbereikbaar zijn ... Ik ben (al vele jaren) extreem tevreden over de service (en bereikbaarheid) van Delta, zelfs in deze crisis. Sterker nog, denk één van de betere maatschappijen wat dat betreft. Maar laten we duidelijk zijn; op dit moment is het bij alle maatschappijen zo extreem druk, dat ik veel begrip zou hebben voor enige vertraging in beantwoording van welke maatschappij dan ook !
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  10. Top | #1110
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    528

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Hier ook super tevreden van Delta, maar zijn helaas de duurdere maatschappij. Zo gaan we volgend jaar uitkijken naar een vervanger. En misschien starten vanuit Düsseldorf of AMS.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •