Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 103 van de 114 EersteEerste ... 35393101102103104105113 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.021 tot 1.030 van de 1140

Onderwerp: Vliegen met Delta Airlines

  1. Top | #1021
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Barry: dat is fijn voor jullie, vreemd dat dat bij ons dus niet was.

    Cant: goed geregeld, ook wij hebben zo'n soort ervaring gehad met snelle teruggave van de compensatie en vergoeding van extra maaltijdkosten. Wij vinden de service echt goed.
    Laatst gewijzigd door elstars; 13-07-17 om 09:16.

  2. Top | #1022
    Vaste Bezoeker BarryDH's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    69

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Misschien omdat wij heen en terug volledig met AA vliegen ? Zou het anders ook niet weten , vind het wel jammer worden dat je bij meer en meer maatschappijen moet betalen.

  3. Top | #1023
    Florida Groupie José's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    t’ Gooi
    Berichten
    370

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Hoefde vorig jaar ook niet voor de stoelen te betalen die kon ik gelijk vastzetten. Wel toen ik later ging upgraden naar comfortclass daar waren wel kosten aan verbonden. Kijk wel regelmatig of je nog steeds je gekozen stoelen hebt want het gebeurt regelmatig dat je ineens andere hebt, raar maar waar, is me vorig jaar 3 keer gebeurd maar kon het gelukkig zelf weer terug zetten. Snap ook nog steeds niet hoe dat kan?


    Al 26 jaar florida vakanties🇺🇸🏖


  4. Top | #1024
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    stein
    Berichten
    237

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Ff een vraagje?
    mijn dochter en haar gezin, zitten sinds gisterenochtend op Düsseldorf . Ze zouden met Delta naar fort Lauderdale vliegen.
    de vlucht van gisteren is geannuleerd. Ze hebben in een hotel overnacht en zouden vandaag om 9.00 uur vliegen, werd eerst 12.00 uur en nu al 14.00 uur. Kunnen niet voorspellen of de vlucht nog plaatst vindt.
    Ik neem aan dat ze recht heeft op een vergoeding. Maar is dat voor één keer vertraging of ook weer voor de tweede dag.
    Delta heeft op zich wel goed gezorgd, eetcoupons en hotelovernachtingen. Maar ze komen nu minimaal één dag en in het ergste geval twee dagen later aan. Best veel op een reis van 9 dagen.
    ze heeft geboekt bij KLM en vliegen met Delta, bij wie moet ze zijn met haar claim?

  5. Top | #1025
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Ik zou het altijd bij de KLM proberen daar zij de belangen van Delta behartigen in Europa.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  6. Top | #1026

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    EU regelgeving is ooo hier van toepassing.

    Claimen doe je bij de maatschappij waarvan het vluchtnummer op je ticket is. Ook al vlieg je met Delta dan kan dat prima bij KLM

  7. Top | #1027
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    stein
    Berichten
    237

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Ff een update over De vlucht van mijn dochter met Delta.
    Zijn nu net in Fort Lauderdale gearriveerd, 30 uur later dan gepland. In Düsseldorf 27,5 uur vertraging en toen in Atlanta nog eens 2,5 uur. ik hou mijn hart vast voor de terugreis.

  8. Top | #1028

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Terugreis heeft niets met de heenreis te maken.

  9. Top | #1029
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    stein
    Berichten
    237

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Na 30 jaar op en neer vliegen naar Amerika, weet ik dat ook wel. Ben alleen bezorgd. Maar oké , ben hier weer exit

  10. Top | #1030
    Stamgast
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    177

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laanvdj Bekijk Berichten
    Na 30 jaar op en neer vliegen naar Amerika, weet ik dat ook wel. Ben alleen bezorgd. Maar oké , ben hier weer exit
    Vertragingen zijn altijd heel vervelend en zeker op een korte reis. Mag ik weten vlogen ze de 10 de?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •