Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 20 van de 114 EersteEerste ... 1018192021223070 ... LaatsteLaatste
Resultaten 191 tot 200 van de 1140

Onderwerp: Vliegen met Delta Airlines

  1. Top | #191
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Vraagjes over Delta airlines

    Cincinnatti is een middelgrote luchthaven en een belangrijke Delta hub.
    Anderhalf uur is ongeveer het minimum, maar het is te doen.
    Bij aankomst moet je eerst door de Immigratie, dit duurt het langst.
    Daarna ga je je bagage bij de band ophalen, met bagage door de douane en meteen daarna geef je de bagage weer af aan het Delta mannetje.
    Lijkt ingewikkeld, maar kan in feite niet fout gaan.
    Je krijgt op Schiphol al een label met de eindbestemming erop.
    Eric

  2. Top | #192

    Standaard Re: Vraagjes over Delta airlines

    Toevallig reis ik ook met Delta Airlines volgend jaar. Via Atlanta naar Orlando. Kan iemand iets vertellen over het entertainment bij deze vliegtuigmaatschappij? Bij Martinair heb je bijvoorbeeld bij Comfort Class een.. hoe noem je zo'n ding.. entertainment player. Hier kun je muziek op luisteren en 6 of 7 films bekijken.

    zo kom je de reis lekker door! Heeft Delta ook zoiets dergelijks? Of moeten we toch maar het oude kaart pakketje meenemen.......
    Florida 2009!
    Orlando, Clearwater and Tampa
    24 July - 11 August.
    ------

  3. Top | #193
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Vraagjes over Delta airlines

    De laatste keer (Oktober)dat wij naar Atlanta reisden (en terug) hadden we wel een Personal Entertainment System in de rugleuning voor ons.
    Maar dit is eerder uitzondering dan regel, want dit was voor ons een verrassing, terwijl we toch al tig keren met Delta die kant op zijn geweest.
    Ligt aan welk toestel ingezet wordt. 767-300ER Intl. :-( of 767-400 Intl. :-)
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  4. Top | #194
    Vaste Bezoeker xl1067's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Berichten
    60

    Standaard

    De Delta-vluchten waren de keren dat wij vlogen redelijk sobertjes qua entertainment. Gewoon schermen in de gangpaden en kijken "wat de pot schaft". Alleen tijdens de vlucht Orlando-Atlanta hadden we echter wel eigen schermpjes waarop je bijvoorbeeld CNN kon kijken en naar vrij nieuwe muziek kon luisteren.

    Wat betreft comfort is het bij Delta gewoon economy of business class, of dat moet recentelijk veranderd zijn. Verder vonden we op alle vluchten de stewardessen erg aardig, je krijgt genoeg te drinken en het eten is prima. Dat wil zeggen dat het voldeed aan de verwachtingen die je hebt bij "chicken or pasta". :-)

    We vliegen volgende maand voor het eerst met United, ben erg benieuwd!

    Oh ja, op de Delta website kan je een tijdje van tevoren alvast kijken welke films ze laten zien op de vlucht. Kan je daar even van laten afhangen hoeveel tijdschriften en aanvullend entertainment je meesjouwt in je handbagage.
    Laatst gewijzigd door Mickey99; 28-03-08 om 14:07. Reden: samenvoegen

  5. Top | #195

    Standaard Re: Vraagjes over Delta airlines

    En ik had nog een vraagje over mijn overstaptijd van 1,5 uur is dat voldoende zijn er mensen die hier ervaringen meehebben?

    Alvast bedankt.

  6. Top | #196
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Vraagjes over Delta airlines

    Zowel héén als terug geen enkel probleem, zeker niet op Ciccinnatti...

    KEC*CVG
    INTERNATIONAL TO DOMESTIC 90MINS
    DOMESTIC TO INTERNATIONAL 75MINS

    :mrgreen:
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  7. Top | #197
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Vraagjes over Delta airlines

    Anderhalf uur zou in principe voldoende (niet ruim) moeten zijn.
    Wij hebben hier de laatste paar keren zowel op JFK als Atlanta ruim tijd aan gehad, maar het is natuurlijk afhankelijk van Immigrations, en hoe snel je daar door bent.
    Of het ook op Cincinnati voldoende zal zijn, kan ik niet zeggen; geen ervaring mee.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  8. Top | #198
    Regelmatige Bezoeker Fr@nk's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Berichten
    24

    Standaard Re: Vraagjes over Delta airlines

    Delta airlines is inderdaad wat sobertjes, ik zelf vlieg al jaren met united via dulles met de 777 geweldig toestel en met veel entertainment aan boord.
    Een nadeel je komt pas laat aan op orlando international.(rond 20:00 uur)

  9. Top | #199
    Regelmatige Bezoeker monique2331's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Berichten
    34

    Standaard Re: Vraagjes over Delta airlines

    hallo

    Ik heb anderhalve week geleden de terugvlucht met delta gevlogen en ik moet zeggen deze vond ik beter
    dan united airlines wat o.a. entertaiment betreft.
    Een tv schermpje in de stoel voor je met wel 10 films
    die je aan kan zetten wanneer je wilt. De films starten
    wanneer jij wilt, en niet zoals bij united moet je wachten tot de film weer begint. De films worden daar steeds achter elkaar afgedraaid.
    Heleboel muziek cd,s, radiozenders waar je naar kan luisteren, een aantal spelletjes wat je kan spelen en de vlucht bekijken met de kaart. Zelfs het lampje boven je en de stewardess roepen regel je via dat schermpje
    Ook een zakje met tandpasta, tandenborstel, handcreme, oordopjes en een slaapmasker is aanwezig.
    Dit was ook de eerste keer dat ik dit meemaakte bij delta.
    Heb eerder gevlogen met ze en was het niet zo.
    Maar ik vond het best zo.

    Groetjes Monique

  10. Top | #200
    Stamgast jaap's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    149

    Standaard Re: Vraagjes over Delta airlines

    Wij vonden vliegen met Delta ook een leuke ervaring. We kregen alleen vierkante ogen van al die films, wat een keus!

    Bij de tussenvlucht van uit Ft lauderdale naar Atlanta. Werd er gelijk een film gestart die hele vlucht speelde en die ging zelfs door tijdens de landing.

    Wij moesten op de terugweg een half uur rondjes draaien boven de noordzee in verband met mist. Kon je op je schermpje leuk de rondjes zien :?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •