Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 21 van de 114 EersteEerste ... 1119202122233171 ... LaatsteLaatste
Resultaten 201 tot 210 van de 1140

Onderwerp: Vliegen met Delta Airlines

  1. Top | #201
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Vraagjes over Delta airlines

    Delta gebruikt verschillende typen vliegtuigen in verschillende uitvoeringen, dus het is een beetje afwachten of je wel of niet een eigen schermpje tot je beschikking hebt.
    Eric

  2. Top | #202
    brinma
    Guest

    Standaard Goede ervaringen met Delta Airlines vliegen?

    Beste floridagangers.

    Even voorstellen echtpaar met een single dochter, andere dochter met aanhang gaan voor de 3e keer naar Lake Worth Florida, logeren in huis
    familie, gaan van hieruit weer van alles bekijken. Vlogen voorheen met
    Martin Air naar Miami, wordt ons aan bevolen met Delta te vliegen, tussen-stop Atlanta, naar West Palm Beach, is dan nog half uurtje rijden,
    Miami 2 uur, plus erg druk daar(verkeer). Iemand ervaring, wat de beste
    keuze is en of Delta goed is en een beetje ruim zit. Mijn man heeft hernia
    gehad. Alvast thanks, hoop op goede tips.:grin:

  3. Top | #203
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    17

    Standaard Re: Goede ervaringen met Delta Airlines vliegen ?

    We vliegen in April ook met Delta.
    Dusseldorf > Parijs > Atlanta > Orlando.

    Misschien een omweg ..... klopt.
    Maar pas enkele dagen geleden geboekt (ondanks erg druk) toch een zeer goedkope vlucht gekregen.
    Dus dan mag een omweg wel. We zijn 3 uur langer aan het vliegen uiteindelijk. Maar ik hoef vanuit Zuid Limburg geen 2 uur naar Amsterdam te rijden en ben nu in een half uur in Dusseldorf. Dus dat spaar ik ook weer uit !! In Amsterdam had ik 3 weken parkeerkosten voor de auto, nu brengt een kennis ons even, dus geen parkeerkosten.

    Vorig jaar Juni (2007) met Martinair rechtstreeks gevlogen naar Orlando.
    Maar minder been ruimte dan Martinair kan gewoon niet meer.
    Dus ik denk dat het wel goed komt met Delta !!

    Martinair had een extra rij stoelen geplaatst in het vliegtuig om zo nog meer mensen mee te krijgen, wat ten koste kwam van weer beenruimte.

  4. Top | #204

    Standaard Vliegen met Delta Airlines

    Hallo uit Zetten,
    Wie heeft recent met Delta Airlines naar Orlando gevlogen? Wij hebben een tussen stop in Atlanta moeten we daar al door de douane? Is de bagage door gelabeld naar Orlando maar moeten we daar in Atlanta eerst de koffer nog ophalen? We hebben een auto bij Avis all incl. moeten we daar nog aparte verzekeringen bij afsluiten uit ervaring weet ik dat ze je graag wat aansmeren.Ik vlieg voor het eerst met Delta ze hadden een beoordeling van 6.8 terwijl b.v. KLM een 7.2 had is er wat op aan te merken?
    P.S. Sorry maar ik was me helemaal vergeten voor te stellen.
    Ik ben Jan Verhaaf 72 jaar en ga met Jannie mijn vrouw van 6 April tot 26 April naar St. Cloud vlak bij Kissemee. Wij mogen gebruik maken van een apartement van een goede kennis. We zijn al een keer of vijf in kissemee geweest o.a. de bekende tornado mee gemaakt in '98. Maar het is nu al bijna 8 jaar gelden dat we er voor het laast waren.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 08-02-08 om 01:41.

  5. Top | #205
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard Re: Vliegen met Delta Air

    Op Atlanta ga je door de douane, met je koffer, daarna op de transfer band zetten of aan de transfer balie afgeven.
    Avis all inclusief, je hebt dus niets extra's meer nodig.

    Ik vlieg vaak met Delta, ik heb niets te klagen.
    Overal is wel wat, ik ben al blij als we op tijd vertrekken en aankomen.

  6. Top | #206
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Vliegen met Delta Air

    Heb al diverse keren met Delta gevolgen.

    Ja alle koffers worden gewoon doorgelabled tot Orlando.
    Normaal als je All Inclusief hebt heb je geen exytra verzekeringen meer nodig, daarom heet het all inclusief!
    Delta heeft goeie service aan boord, en de ruimte is ook vrij goed, je krijgt ook genoeg te eten en drinken dus ik vind de servcie goed!

    Er kan altijd iets mis gaan natuurlijk maar daar heeft elek maatschappij last van zoalng het maar goed opgelost word.
    Mijn koffers waren de vorige keer te laat in Orlando, maar die werden netjes door Delta naar mijn hotel gebracht met een taxi zonder uiteraard bij te betalen.

  7. Top | #207

    Standaard Re: Vliegen met Delta Air

    Hartelijk dank vast voor jullie snelle reactie. Nog wat vraagjes, ik heb voor het eerst een e-ticket geboekt via E- bookers maar ik krijg nu zoveel mails binnen dat het moeilijk uit te zoeken is voor een oude man, welke ik nu precies nodig heb. Ik heb ze allemaal maar uit geprint en heb onder hand al een heel boekwerk met a 4 jes. Verder zit ik helemaal achterin vlak voor de toiletten ze zeggen dat het poor plaatsen zijn, in verband met mensen die steeds op de wc staan te wachten. En wij hebben raamplaatsen gevraagd, ik meen me te herinneren dat die laatste plaatsen helemaal geen raam hebben, weet iemand dat ? Niet dat het wat helpt want je kan toch niet ruilen maar vindt het wel interresant om te weten. Wie weet hoe het gaat met een combi ticket voor seaworld en Buch gardens er zou een shuttle lopen van af Kissemee iemand bekent?

  8. Top | #208
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Vliegen met Delta Air

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door j.verhaaf@hetnet.nl Bekijk Berichten
    Verder zit ik helemaal achterin vlak voor de toiletten ze zeggen dat het poor plaatsen zijn, in verband met mensen die steeds op de wc staan te wachten.En wij hebben raamplaatsen gevraagd, ik meen me te herinneren dat die laatste plaatsen helemaal geen raam hebben, weet iemand dat ?
    Ik neem aan dat je dat op Seat Guru hebt bekeken. Dichtbij het toilet heeft ook wel weer voordelen: je ziet gelijk of hij vrij is als je zelf moet
    Zou me er verder niet druk over maken. Plekken bij de nooduitgang staan soms ook als Poor bekend omdat ze soms wat tochtig zijn. Maar je zit er wel weer ruimer. Elk voordeel heb z'n nadeel...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door j.verhaaf@hetnet.nl Bekijk Berichten
    Wie weet hoe het gaat met een combi ticket voor seaworld en Buch gardens er zou een shuttle lopen van af Kissemee iemand bekent?
    Zie hier: http://www.orlandoescape.com/buschga...sportation.htm
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #209
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Vliegen met Delta Air

    Beste Jan,

    Prettig om kennisssen in de Kissimmee area te hebben. Fijne tijd om te reizen in april.

    Wij heben prima ervaringen met Delta. Als je je niet happy voelt met de "toilet seats' bel Delta gewoon op en leg het voor. Mijn ervaring met de Amerikaanse maatschapijen is dat ze buitengewoon klantvriendelijk zijn en je echt proberen zo klantvriendelijk mogelijk te behandelen. Nee heb je, ja kan je krijgen.

    De (een) shuttle naar Bush Gardens Tampa vertrekt vanf het Outlet Centre in Buena Vista. Je kunt hier je auto prima voor de hele dag parkeren.



  10. Top | #210
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Vliegen met Delta Air

    Het kan via de site van Delta, maar dan moet je wel je boekingscode hebben.
    Die is te verkrijgen via (in dit geval) E-bookers. Wij vliegen ook meestal Delta en hebben geboekt via zowel Delta.com, Expedia, Cheaptickets en AV, en altijd nog de Delta boekingscode gehad zodat we zelf een beetje met de zetels konden schuiven.

    Ook als je Delta (020 2013536) belt (zeer behulpzaam) is het handig om die code te hebben.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •