Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 30 van de 114 EersteEerste ... 2028293031324080 ... LaatsteLaatste
Resultaten 291 tot 300 van de 1140

Onderwerp: Vliegen met Delta Airlines

  1. Top | #291
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Delta Airlines

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maanbo Bekijk Berichten
    Maar omdat we met z'n 3-en zijn en met een kind wil ik wel heel graag bij elkaar zitten.
    Groot gelijk! Daarom zou ik zeker niet wachten tot je incheckt, vooraf regelen geeft iets meer zekerheid. Voor zover je zeker bent van de stoelnummers.......lees verder!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maanbo Bekijk Berichten
    Wat ik wel raar vind is wanneer ze een vlucht omzetten naar en ander toestel je daar zelf achter moet komen
    Het zou mij niets verbazen als jouw reisbureau al wel door Delta is geinformeerd dat de vlucht door een partner wordt uitgevoerd. Wanneer je zelf direct bij Delta boekt, krijg je van iedere aanpassing, ook al komen ze maar drie minuutjes eerder of later aan, keurig een mailtje.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maanbo Bekijk Berichten
    ..en zelf dus ook aktie voor moet ondernemen voor stoelen terwijl ze op de seatplan van Delta al vaststonden ook via de site waren ze al lichtblauw (niet meer beschikbaar omdat ze voor ons waren onder voorbehoud dan begrijp ik uit jouw schrijven)
    Dat is de reden waarom er op het Forum geadviseerd wordt om de zogenaamde "iternary" ( je vluchtplan) regelmatig te controleren. Wijziging van het seatplan kan tot het inchecken altijd gebeuren. Om te voorkomen dat je bij last-minute seatplan wijzigingen door het hele vliegtuig verspeid komt te zitten, blijft het raadzaam om tijdig in te checken, ook al heb je je stoelnummers al. Maar nogmaals: je hebt nooit een stoelnummer gereserveerd. Pas wanneer je je boarding pass hebt, kunnen ze je alleen nog maar verzoeken om mee te werken aan een stoelendans......

    Vliegen, het blijft een aparte tak van sport.....



  2. Top | #292
    Vaste Bezoeker maanbo's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    79

    Standaard Re: Delta Airlines

    Kan iemand misschien eens voor me mee kijken, ik zoek namelijk bij de timetable op schiphol naar de terugvlucht of die misschien ook veranderd is maar ik kan niet echt iets terug vinden voor de 2 vluchten. En aangezien de heenvlucht ook gewijzigd is..... zie een paar berichtjes hierboven.

    Mijn boeking staat op
    29-8 van Orlando om 12:30 uur naar Atlanta
    en dan om 17:15 richting Amsterdam
    aankomst 8:10 op 30-08 op Schiphol

    met Delta met vluchtnummers DL28 en de DL38 maar ik kan die hele reis in de timetable niet meer vinden (of ik moet nodig naar Hans Anders) !

  3. Top | #293
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Delta Airlines

    Kan je voor de terugvlucht niet beter kijken op de website van het vliegveld waar je weer van terug moet? Als je voor je vlucht NAAR Amerika gaat kijken hoe je terugvlucht is, kan er in de tussentijd nog van alles veranderen. Kan je beter even de avond van te voren online om te zien of alles nog klopt.

  4. Top | #294
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Berichten
    68

    Standaard Re: Delta Airlines

    Klopt helemaal, 8 maanden voor je vlucht timetabels checken heeft helemaal geen zin. Er kan nog van alles veranderen zoals tijden, toestel, maatschappij (bij codesharing) etc etc

  5. Top | #295

    Standaard Re: Delta Airlines

    Ze hebben ons keurig overgezet van de DL38 naar de DL838 (gevlogen door NWA) en de stoeltjes exact mee overgezet.
    Alleen op de heenvlucht is het voor alsnog de DL39 gebleven.

    Maar het kan inderdaad nooit geen kwaad regelmatig je itinerary te checken, want ze planten je zo op een ander stoeltje.

  6. Top | #296
    Vaste Bezoeker maanbo's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    79

    Standaard Re: Delta Airlines

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door derrobbie Bekijk Berichten
    Ze hebben ons keurig overgezet van de DL38 naar de DL838 (gevlogen door NWA) en de stoeltjes exact mee overgezet.

    Bij ons het toe nu toe net andersom de heenvlucht is veranderd zover ik tot nu toe vinden kon maar ik zie op de Delta site niet dat onze stoelen mee overgezet zijn, maarja morgen dus het reisburo maar bellen dan.

    Hoe hebben jullie geboekt?

  7. Top | #297

    Standaard Re: Delta Airlines

    Ben net DIT nog tegen gekomen.

    Daar staat het nieuwe vluchtschema van Delta
    En t/m 31 mei zijn het nog de vluchtnummers DL38/39 en dus vanaf 1 juni worden het de nummers DL838/839 gevlogen door Northwest airlines.

    En laten wij nu op 16 mei heen gaan en 4 juni weer terug:grin:

    trouwens, geboekt via Fly2Florida.
    Heb van ze m'n confirmationnumber gekregen.
    Daarmee kun je op Delta.com inloggen en je stoeltjes zien en wijzigen.

  8. Top | #298
    Vaste Bezoeker maanbo's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    79

    Standaard Re: Delta Airlines

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door derrobbie Bekijk Berichten
    En t/m 31 mei zijn het nog de vluchtnummers DL38/39 en dus vanaf 1 juni worden het de nummers DL838/839 gevlogen door Northwest airlines.
    ow kijk "raadsel" opgelost w.s dan veranderd dus onze terugvlucht ook....thanks;-)


    Heb van ze m'n confirmationnumber gekregen.
    Daarmee kun je op Delta.com inloggen en je stoeltjes zien en wijzigen.
    Hoe ziet dat nummer eruit, ik heb namelijk wel een reserveringsnummer op mijn boekingspapieren met 1 Hoofdletter 1cijfer en dan weer 4 hoofdletters, is dat hem? En ik heb ook een reisnummer met alleen 9 cijfers.

  9. Top | #299
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Delta Airlines

    Die 6 cijfers/letters moeten hem idd zijn. Als die niet bij Delta werkt, dan heb je de reisbureau code. Op viewtrip.com kan je dan de Delta boekingscode opzoeken met de reisbureau code !

    Succes
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  10. Top | #300
    Vaste Bezoeker maanbo's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    79

    Standaard Re: Delta Airlines

    oke ik ben dus ingelogt had dus een goed nummer en nu kon ik de seats wijzigen voor de terugvlucht, de heen was nog geen seatplan voor dus die is ws nog in voorbereiding voor de verandering van Boeing naar Airbus
    Laatst gewijzigd door maanbo; 19-01-09 om 22:09.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •