Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 107 van de 114 EersteEerste ... 75797105106107108109 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.061 tot 1.070 van de 1140

Onderwerp: Vliegen met Delta Airlines

  1. Top | #1061
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Wij hebben het vorig jaar ook gehad, bij Delta. We zouden DUS - ATL - MCO vliegen, maar de dagelijkse vlucht DUS - ATL werd 4 keer in de week, en wij werden dus omgeboekt van DUS - AMS - ATL (en dan MCO). Nou vindt mijn vrouw vliegen verschrikkelijk, dus dit ging hem niet worden. Ook gebeld, en alles keurig opgelost. Sterker nog, ik heb gevraagd of we vanaf AMS konden vliegen (en dus niet DUS), wat voor ons niet heel veel uitmaakt (DUS is dichterbij voor ons), en dat was geen probleem. Sterker nog, we mochten ook wel omboeken naar de rechtstreekse vlucht van AMS naar MCO, dus mijn vrouw was helemaal blij ;-) ! Dus dat zou je nog kunnen vragen, of je niet vanaf AMS rechtstreeks mag (als AMS te doen is voor jullie) !
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  2. Top | #1062
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    528

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    BRU komt ons beter uit, want wij wonen op 50 km van Zaventem. Eerste intentie was om op MCO als eindpunt te nemen. Doch was Miami in totaal zowat 600€ goedkoper. We blijven daarom 1 dag in Miami tegen de luchthaven en halen pas de dag nadien de wagen op. Om dan naar Daytona te rijden. Zelfde in terugkeren: we blijven onze laatste dag in Miami om van daar uit naar huis terug te keren. Het leuke is dat we in ons reisschema dus ook Miami hebben. Als is het telkens maar voor 1 dag. In het verleden hebben we daar al 1 volle week op South Beach ( Townhouse hotel) verbleven, en dat was voldoende. 1 dagje Dolphin Mall en 1 dagje Lincoln road is een meerwaarde nu.

  3. Top | #1063
    Florida Groupie Ilse_'s Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Vlijmen
    Berichten
    574

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    We denken er over om voor volgend jaar zomer te boeken bij Delta. Rechtstreekse vluchten AMS - MCO. Zijn er recente ervaringen qua zitcomfort, beenruimte en verzorging aan boord?

  4. Top | #1064
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Ja zeker, afgelopen september rechtstreeks met Delta naar MCO gevlogen. Delta heeft een nette service. Nog wat extra dingetjes als een menukaartje en verfrissingsdoekje. Je krijgt een warme maaltijd en iets van een broodje of ontbijt afhankelijk van de tijd dat je vliegt. Beenruimte normaal vergeleken met andere vliegtuigen (dus niet heel ruim), stoelcomfort iets beter dan klm maar volgens mij zoeken ze voor vliegtuigstoelen altijd naar de meest oncomfortabele stoelen die ze kunnen vinden.
    ik vind Delta in ieder geval beter dan Britisch Airlines. En rechtstreeks is ook best wel fijn!

  5. Top | #1065
    Florida Groupie Ilse_'s Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Vlijmen
    Berichten
    574

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mushu Bekijk Berichten
    Ja zeker, afgelopen september rechtstreeks met Delta naar MCO gevlogen. Delta heeft een nette service. Nog wat extra dingetjes als een menukaartje en verfrissingsdoekje. Je krijgt een warme maaltijd en iets van een broodje of ontbijt afhankelijk van de tijd dat je vliegt. Beenruimte normaal vergeleken met andere vliegtuigen (dus niet heel ruim), stoelcomfort iets beter dan klm maar volgens mij zoeken ze voor vliegtuigstoelen altijd naar de meest oncomfortabele stoelen die ze kunnen vinden.
    ik vind Delta in ieder geval beter dan Britisch Airlines. En rechtstreeks is ook best wel fijn!
    Dank je wel voor je reactie !!! Klinkt voor ons prima. En ja echt comfortabel hebben we pas 1x gezeten (afgelopen jaar met terug met TUI de Luxe)
    Rechtstreeks vinden we echt super fijn dus vandaar ook deze keuze.

  6. Top | #1066
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Wij vliegen graag met Delta. Het zitcomfort in de economy class vinden we prima, veel beter dan menig andere maatschappij. De service (warm doekje, eten, drinken, ijsje e.d.) uitstekend en erg vriendelijk personeel. We kunnen Delta van harte aanraden. Prijs is voor ons ook steeds goed geweest, rond 500 euro pp. Erg fijn dat Delta rechtstreeks vliegt naar Orlando en nu ook Tampa.

  7. Top | #1067
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2018
    Berichten
    61

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Afgelopen zomer met Delta gevlogen. Hadden comfort stoelen geboekt. Net wat meer beenruimte. . Wel wat duurder maar dat was het waard.

  8. Top | #1068
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    528

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Laatste keer Delta was mi niet ok. Oude toestellen. Service ondermaats. En stoelen op het randje van totaal versleten. Toch maar eens ergens anders gaan kijken in het vervolg. Comfort + is eigenlijk te duur voor wat het inhoud.

  9. Top | #1069
    Newbie
    Ingeschreven
    Jul 2019
    Berichten
    14

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Wij gaan de 31e voor het eerst met Delta richting Orlando. Vliegen de gewone economy class. Ben benieuwd, zal mijn bevindingen hier plaatsen.

  10. Top | #1070
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    Waspik
    Berichten
    143

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Via welke site hebben jullie gereserveerd, en is het een rechtstreekse vlucht .



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •