Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Even voorstellen: Annemiek

  1. Top | #1
    Newbie
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Berichten
    1

    Standaard Even voorstellen: Annemiek

    Hallo, ik ben Annemiek en ben samen met mijn man en zoon in april-mei naar Florida geweest. Wij hebben een rondreis gemaakt en dus erg veel gezien. Ik vond de weg naar Key West schitterend en de Everglades zijn ook erg mooi. Verder vinden wij de westkust aan de Golf van Mexico prachtig!!! Echt prachtige stranden waar je als je naar de zee wilt een héél eind moet lopen ..... zo breed zijn ze! We hebben een georganiseerde reis geboekt met auto en hotels, dus alles was geregeld. Waarschijnlijk gaan we volgend jaar met z'n tweëen. We denken erover om dan alleen vliegtuig en huurauto te bespreken en daar wel te kijken waar we overnachten. Heeft iemand van jullie daar ervaring mee om bijv. in motels te overnachten .... ik houdt namelijk wel van een goed bed en dat het er schoon is en zo.
    Het lijkt ons handig als je zelf kunt beslissen of je ergens wat langer wilt blijven, soms was het met de rondreis een beetje haasten, snap je?
    Maar al met al, Florida is helemaal té gek en prachtig.
    groetjes :razz:

  2. Top | #2
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Vlakbij Schiphol
    Berichten
    157

    Standaard Re: Even voorstellen: Annemiek

    Annemiek,
    Zo te lezen is het verslavingsvirus ook bij jullie geland. Welkom op dit forum.
    Voor de vragen die je stelt kun je in de diverse hoofdstukken denk alle antwoorden vinden. Gebruik ook de zoekfunctie.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •