Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Info over het forum

  1. Top | #1
    Stamgast
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    131

    Standaard Info over het forum

    He Daniel.....ik zie dat je een link hebt naar Alamo.....is dit omdat zij ook als sponsor op het forum vermeld staan?

    Groet,
    Danny
    Florida: juli 2001, augustus 2003, juli 2004, december 2004 en februari 2005. Nou maar weer alvast gaan plannen voor november 2005......

  2. Top | #2
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard

    Nee hoor, op dit moment heeft het forum geen officiele sponsors. Middels de advertenties op het forum wordt de hosting en de bandbreedte betaald. Ik probeer zo voorzichtig mogelijk te zijn met de advertenties en wil ze ook zo goed mogelijk laten aansluiten bij "vakantie in Florida". Nou lijkt me een gratis upgrade voor je autohuur in Florida niet gek, dus vandaar!

  3. Top | #3
    Stamgast
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    131

    Standaard

    Het was ook geen kritiek hoor. Ik vind het overigens super hoe je dat voor elkaar krijgt. Het is volgens mij toch redelijk moeilijk om adverteerders te vinden die genoeg willen betalen om de hosting van de site te sponsoren. Aangezien er steeds meer gebruikers komen heb je natuurlijk ook steeds meer bandbreedte nodig.

    :idea: Wellicht is het mogelijk om een soort grafiek in het forum op te nemen waarin we kunnen zien hoe de bezoeken geweest zijn?
    Florida: juli 2001, augustus 2003, juli 2004, december 2004 en februari 2005. Nou maar weer alvast gaan plannen voor november 2005......

  4. Top | #4
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    :idea: Wellicht is het mogelijk om een soort grafiek in het forum op te nemen waarin we kunnen zien hoe de bezoeken geweest zijn?
    Helemaal onderop de pagina staat een klein blauw grafiekje.
    Als je hierop klikt kom je op de grafieken van Nedstat, en kun je keurig het aantal bezoekers etc aflezen.
    Succes, Eric

  5. Top | #5
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard

    Het was ook geen kritiek hoor.
    Had ik ook niet zo opgevat! Wellicht deed mijn antwoord dat wel vermoeden, maar dat was dan zeker niet de bedoeling!
    Helemaal onderop de pagina staat een klein blauw grafiekje.
    Als je hierop klikt kom je op de grafieken van Nedstat, en kun je keurig het aantal bezoekers etc aflezen.
    Iets specifieker nog: het nedstat grafiekje geeft pageviews weer en niet het aantal bezoekers. Volgens mij heb ik via het hostingbedrijf ook toegang tot statistieken met het aantal bezoekers erbij. Ik zal eens kijken of ik die aantallen boven water kan krijgen...



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •