Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Even voorstellen: FloridaFrankie

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker FloridaFrankie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Leiderdorp
    Berichten
    105

    Standaard Even voorstellen: FloridaFrankie

    Volgende jaar februari ga ik (met vrouw en 2 kids) weer naar Orlando, Florida!! Zijn dit jaar ook geweest (met USA Fun Vacations, aanrader!!), dat was super!! En heel lang geleden (1992, nog zonder kinderen) ook al eens (Miami, Orlando & the Keys). Hebben er heeeeel veel zin in. Hoop hier nog leuke, nuttige ervaringen en tips te vinden. Waar zinvol probeer ik mee te doen aan de discussies. Iedereen heel veel plezier gewenst met de voorbereidingen van de Florida-trip!

    Frank
    1992 Miami/ Orlando/ Florida Keys 1995 Los Angeles/ San Francisco/ Las Vegas 1997 Washington DC & NYC 2008 Orlando 2009 Orlando april/ mei 2010 Florida Keys / Orlando / Cocoa Beach oktober 2010 Orlando mei 2011 Orlando okt 2011 NYC dec 2011 Orlando zomer 2012 San Francisco/ Las Vegas/ Los Angeles dec 2012 Orlando zomer 2013 Florida Keys / Orlando / Cocoa Beach dec 2013 Orlando / Tampa aug 2014 Orlando / Fort Myers / Treasure Island

  2. Top | #2
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Berichten
    55

    Standaard Re: Even voorstellen: FloridaFrankie

    Hallo Frank,

    Wij (met man en 2 kinderen) gaan in december naar Florida. We hebben voor het eerst bij USA Fun Vacations geboekt. Tot nu toe zijn we tevreden! Weet jij nog hoe lang van te voren je de reisbescheiden toegestuurd krijgt? En is daar ook al een adres van de villa bij? Veel succes met de voorbereidingen voor februari!

    Groeten, Claudia

  3. Top | #3
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Even voorstellen: FloridaFrankie

    Welkom Frank! Je zult vast wel genoeg tips vinden en wie weet heb je vast zelf ook nog wel tips

    @ Claudia: Bel USAFV even wanneer je de reisbescheiden krijgt, dan heb je antwoord uit eerste hand. Kan sowieso niet lang meer duren voor jullie alles binnen hebben.

  4. Top | #4
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Berichten
    55

    Standaard Re: Even voorstellen: FloridaFrankie

    Zal ik inderdaad doen, JKG! Ik kan niet wachten tot alles binnenkomt, dan zijn we weer een stapje dichterbij... :-)

  5. Top | #5
    Vaste Bezoeker FloridaFrankie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Leiderdorp
    Berichten
    105

    Standaard Re: Even voorstellen: FloridaFrankie

    Hoi Claudia, een verlate reactie, maar mogelijk nog op tijd. Wij ontvingen de reisbescheiden ongeveer 2 a 3 weken voor vertrek.
    Daar was nog geen adres van de villa bij, maar het adres van het kantoor waar de sleutel afgehaald kon worden. Vervolgens wel heel lang gezocht naar de villa, omdat de kaart niet op schaal was en we de afstanden verkerd hadden ingeschat. Heb dit voor onze aankomende vakantie alvast goed nagekeken en op de kaart bekeken. Dit zou wel mijn tip zijn: kijk op internet even naar het adres en plan alvast de route vanaf (waarschijnlijk) Orlando Airport (b.v. via Google Maps). Verder alles fantastisch geregeld door USAFV! Heel veel plezier gewenst volgende maand!

    Groeten, Frank
    Laatst gewijzigd door Michael66; 23-11-08 om 03:24. Reden: full quote eruit
    1992 Miami/ Orlando/ Florida Keys 1995 Los Angeles/ San Francisco/ Las Vegas 1997 Washington DC & NYC 2008 Orlando 2009 Orlando april/ mei 2010 Florida Keys / Orlando / Cocoa Beach oktober 2010 Orlando mei 2011 Orlando okt 2011 NYC dec 2011 Orlando zomer 2012 San Francisco/ Las Vegas/ Los Angeles dec 2012 Orlando zomer 2013 Florida Keys / Orlando / Cocoa Beach dec 2013 Orlando / Tampa aug 2014 Orlando / Fort Myers / Treasure Island

  6. Top | #6
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Berichten
    55

    Standaard Re: Even voorstellen: FloridaFrankie

    Ga ik zeker even doen, Frank, de route vast opzoeken. Goeie tip! We hebben de reisbescheiden inmiddels binnen en idd ook nog geen adres van de villa, maar het sleuteladres. We landen idd op Orlando Airport. Jij ook alvast veel plezier gewenst!

    Groeten, Claudia

  7. Top | #7
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    waalwijk
    Berichten
    108

    Standaard Re: Even voorstellen: FloridaFrankie

    @FloridaFrankie: Daarom bestel ik een kaart voor de tom tom of huur een tom tom bij AV, moet nog even kijken wat ik doe.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 24-11-08 om 18:35. Reden: full quote eruit
    weer aan het werk



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •