Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Even voorstellen: marcovp

  1. Top | #1

    Standaard Even voorstellen: marcovp

    Hoi,

    Op mijn eerste zoektocht naar informatie over Florida en de pretparken ben ik op deze site aangekomen.

    Ik ben reeds 2x in Florida geweest (1991 en 1994) en vond het fantastisch.
    Nu gaan wij de eerste 2 weken van mei 2009 naar Florida \\/ met 10 personen (6 volwassenen en 4 kinderen in de leeftijd 6, 8, 8 en 11 jaar).

    We hebben een huis gehuurd en 2 auto's en hebben zo alle vrijheid om ons twee weken te gaan vermaken .

    Waar ga ik de komende tijd naar op zoek :idea: (rekening houdende met onze reisgezelschap);
    • Welke parken moeten wij zeker bezoeken;
    • Hoe kun je het beste tickets kopen (via internet, kassa betreffende park of zijn er combo's, etc);
    • Welke sportwedstrijd je het beste kunt bezoeken;
    • Is een uitstapje richting Everglades haalbaar;
    • Hoe de reis indelen dat het ok nog "te doen" is.
    Kortom vragen genoeg die ik moet gaan uitzoeken. Alle hulp en suggesties zijn vanzelfsprekend zeer welkom.

    Groet,
    Marco

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Even voorstellen: Marco

    Welke parken je moet bezoeken is heel persoonlijk. Ga je voor de Thrills of ga je voor de Disney magie. Of ben je meer iemand van de beestjes? Bekijk eens wat reisverslagen en de websites van de parken om te bepalen of het iets voor je is. Vergeet ook de waterparken niet - dit is een leuke afwisseling met de normale pretparken.

    - Tickets is een mooi overzicht van: Disney Tickets: Een prijsvergelijking
    - Sportwedstrijden is een subforum voor: American Sports in Florida
    - Uitstapje naar de Everglades is wel een eind rijden. Als het je enkel om de Airboat gaat dan is Boggy Creek Airboats ook een optie, Zie http://www.bcairboats.com/
    - Voor het indelen van de reis kun je het beste een aantal reisschema's bekijken. Zie Reisschema's
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •