Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 31

Onderwerp: Islamorada

  1. Top | #21
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Islamorada

    Elke derde donderdag van de maand: Islamorada Art Walk.


    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #22
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Islamorada

    Volgens mij zijn wij daar een jaar geleden toevallig op gestuit toen we op Islamorada waren. Redelijk kleinschalig en lekker relaxed en het parkeren zorgde voor een enorme opstopping op de US 1. Naast veel artiesten stonden er een paar erg fraaie oldtimers.

  3. Top | #23
    Newbie daisywiebe's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Locatie
    Holland
    Berichten
    7

    Standaard Re: Islamorada

    Morada Bay is absoluut een aanrader! Wij noemden het een klein paradijs. Eten is erg lekker en mensen ook erg vriendelijk. Zeker een stop maken als je naar Key West rijdt!

  4. Top | #24
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    Londerzeel, BELGIUM
    Berichten
    94

    Standaard Re: Islamorada: Restaurants en bezienswaardigheden?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Corry Bekijk Berichten
    ...de Fish company gegeten...
    Is dat daar waar je de naam van een cartoon figuur moet opgeven bij je bestelling?
    Als ik me niet vergis zijn we daar ook geweest: goed van smaak, mooi menu, maar sommige dingen zijn toch wel wat aan de (te) vettige kant.

  5. Top | #25
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    36

    Standaard Re: Islamorada

    Voor de mensen die nog een hotel zoeken op islamorada, wij hebben vorige maand in het drop anchor resort gezeten. Niet duur maar super relaxed. Kleinschalig, hangmatten aan het water, bbq,s die je kan/ mag gebruiken, en de kamer was ook top. Volgens mij is het een 2 sterren hotel. Wij hebben ook in 4 sterren hotels gezeten die 2x zo duur waren tijdens onze rondreis maar het drop anchor was absoluut onze favoriet.

  6. Top | #26
    Stamgast van der Steen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    rotterdam
    Berichten
    182

    Standaard Re: Islamorada

    Ik ga naar Islamorada Bay Cafe. Kan je daar een halve dag vertoeven of hebben ze dat liever niet?
    Weet ook niet zeker of er een (prive) strandje is waar je kan liggen.....wie kan mij dat vertellen?
    http://www.florida2009.reismee.nl/ Florida: 2006, 2007, 2009, 2011, 2013

  7. Top | #27

    Standaard Re: Islamorada

    Wij zijn vorige maand wezen lunchen bij Morada Beach Cafe. We moeten 45 minuten wachten totdat het open ging. We hebben heerlijk gezeten en genoten van het uitzicht, maar om daar nou een halve dag te zitten... Maar smaken verschillen. Wij hebben daar heerlijk gegeten en het is echt een top locatie! Volgens mij ligt daar ook niet echt een strandje waar je lekker kunt liggen.

  8. Top | #28
    Florida Groupie Lannie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    402

    Standaard Re: Islamorada

    Let goed op wanneer je naar het Morada Beach Cafe gaat. Wij waren er 2 jaar geleden, ik dacht op een dinsdag en toen waren ze gesloten, vorig jaar waren wij er in de middag en toen konden we alleen iets drinken en niets eten. Mijn advies kijk van te voren even op internet wanneer en hoe laat ze voor het eten open zijn! Het voordeel was wel dat toen ze gesloten waren, we op dit paradijselijke plekje fantastisch mooie foto's hebben kunnen maken.

  9. Top | #29
    Vaste Bezoeker rogzwanenburg's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2011
    Berichten
    57

    Standaard Re: Islamorada

    Augustus 2011 daar een heerlijke zaterdagavond gehad!
    Klein uurtje zitten wachten op het strandje met live muziek en ontzettend leuk publiek.
    Lijkt wel of iedereen die daar relaxed en super sociaal is!
    Echt met voorsprong de leukste avond van de 30 avonden die we in Florida hebben door gebracht!
    Ook een geweldige zonsondergang!

  10. Top | #30
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Islamorada

    wij hadden de pech dat het vorig jaar in de herfstvakantie gesloten was
    wij waren het jaar (2011) er voor rond pasen geweest en genoten
    ik wilde dit natuurlijk vorig jaar ook met mijn moeder delen toen ze mee was , helaas waren ze de gehele week gesloten
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •