Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 31

Onderwerp: Islamorada

  1. Top | #11
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard Re: key largo of islamorada

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door suskenl Bekijk Berichten
    Als leuk item , op Dear Key is een bar ( No Name Bar) waar het geld aan de muur en plafond hangt, zo`n +/- 500.000 $ in briefjes van 1 en 5$ , de pizza is trouwens ook goed te kauwen daar.Snelheid op Dear Key is 30 Myl.
    Gr

    Ik denk dat je Big Pine Key bedoelt, dit is een Key Deer reservaat, Key Deer zijn hertjes.
    http://www.nonamepub.com/

    Big Pine Key is 30 miles noord van af Key West.

  2. Top | #12
    Florida Groupie Natasja L.'s Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Momenteel woonachtig in Great Falls, VA, USA.
    Berichten
    320

    Standaard Islamorada

    Onderweg naar het mooie Key West hebben we weer een stop gemaakt in Islamorada. Hieronder een paar foto's van onze stop op dit eiland.













    Laatst gewijzigd door Michael66; 23-07-12 om 17:39.

  3. Top | #13

    Standaard Re: Islamorada 2009

    Wat kan jij prachtig fotograferen!
    Groetjes,
    Denise

  4. Top | #14
    Stamgast mineke's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    ilpendam
    Berichten
    246

    Standaard Re: Islamorada 2009

    met het bovenstaande ben ik het helemaal mee eens super gewoon.
    grtjes Mineke

  5. Top | #15
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Berichten
    15

    Standaard Re: Islamorada 2009

    Morada Bay Cafe op Islamorada...Ben er begin dit jaar geweest en had ging zin meer om er te vertrekken...

  6. Top | #16
    Vaste Bezoeker FloridaFrankie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Leiderdorp
    Berichten
    105

    Standaard Re: Key Largo of Islamorada

    Beste FF-bezoekers,

    Afgelopen zomer schreven jullie dat ik vooral niet een hele week op Key Largo moet blijven zitten. Dat zijn we natuurlijk ook niet van plan: enerzijds willen we vooral even bijkomen, van (1) de reis en (2) de dagelijkse beslommeringen. Dus wel veel relaxen, zwembad/ strand/ beetje winkelen. Maar we willen/ gaan ook o.a. Key West en Miami bezoeken. Wat ik graag wil weten wat rond Key Largo de moeite waard is om te bezoeken. Ik bedoel de sfeer van de Key's meemaken, leuke restaurants, winkels die de moeite waard zijn, bezienswaardigheden (we gaan later in Discovery Cove met dolfijnen zwemmen, dat dus niet), kortom: hebben jullie goede ervaringen en willen jullie deze met ons delen (= gezin pa/ ma & zonen 9 en 11)?
    Alvast dank voor jullie reacties!
    Groet, Florida Frankie
    1992 Miami/ Orlando/ Florida Keys 1995 Los Angeles/ San Francisco/ Las Vegas 1997 Washington DC & NYC 2008 Orlando 2009 Orlando april/ mei 2010 Florida Keys / Orlando / Cocoa Beach oktober 2010 Orlando mei 2011 Orlando okt 2011 NYC dec 2011 Orlando zomer 2012 San Francisco/ Las Vegas/ Los Angeles dec 2012 Orlando zomer 2013 Florida Keys / Orlando / Cocoa Beach dec 2013 Orlando / Tampa aug 2014 Orlando / Fort Myers / Treasure Island

  7. Top | #17
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Islamorada: Restaurants en bezienswaardigheden?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door derrobbie Bekijk Berichten
    zo'n twee maandjes geleden al weer hebben we bij Braza Lena gegeten.
    Als je van vlees houdt zeker een aanrader.
    Pal daarnaast zit een all-you-can-eat-seefood tent, de Whale Harbor. Als visliefhebbers zijn we daar vandaag gaan eten. De zaak is zelf is een echte vreetschuur, enorm druk, maar heel gezellig en de visgerechten zijn subliem. Er was een uitgebreid koud visbuffet, allerlei heerlijke warme visgerechten waaronder een heerlijke paella, mosselen, kokkels, crablegs (ook all you can eat) en noem maar op. Ook oesters en rauwe mosselen gezien. En zalige nagerechtjes in zakformaat, zodat je er meerdere kon nemen.
    We werden bediend door een Costaricaanse tweeling, twee flamboyante dames die ik niet uit elkaar kon houden (ik had niet eens in de gaten dat ze met zijn tweeën waren tot ik ze samen zag). Enorm gezellige zaak als de drukte je niet afschrikt. Prijs $29,50 p.p. excl drinken ($2,50 onbeperkt sodas) en tip.

  8. Top | #18
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Berichten
    24

    Standaard Re: Islamorada

    Even een vraagje;
    Die Tarpon-vissen voeren bij Robbie's ziet er erg spectaculair uit, heeft er iemand ervaringen mee?
    En wat zijn de kosten daarvoor?

  9. Top | #19

    Standaard Re: Islamorada

    Kan even niet zien waar jij het ziet MAAR :
    Het IS spectaculair....hardstikke leuk; wel oppassen dat de pelikanen niet sneller zijn dan de vissen want die zijn er ook en die zijn niet bang en best groot.

    Voor de kosten hoef je het niet te laten :
    1 emmertje met 10 visjes (???...ik heb ze niet geteld maar je bent ze zo kwijt) voor slechts 3 $
    Een tweede emmertje koop je al snel want het is best verslavend en een goede foto maken is moeilijk want het gaat SNEL

    Als je daar toch bent kan je ook nog even kayakken. Met een beetje mazzel zie je een alligator en een haai van dicht bij.
    (Wij hadden mazzel !)
    Laatst gewijzigd door Michael66; 19-12-12 om 21:44. Reden: fqe

  10. Top | #20
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Berichten
    24

    Standaard Re: Islamorada

    Ok bedankt, dan staat het nu zeker op ons lijsje!
    Link naar de site over Tarpon voeren http://www.robbies.com/tarpon.htm [maar er staat dus geen prijs vermeld]
    Zag op de site van Robbie's ook staan dat ze snorkel-trips doen http://www.robbies.com/snorkeling.htm maar wij hadden in gedachten omdat bij John Pennekamp te gaan doen.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •