Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 31

Onderwerp: Islamorada

  1. Top | #1

    Standaard Islamorada

    Restaurant ervaring op Islamorada? Echte bezienswaardigheden op de Keys?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 19-10-08 om 12:17. Reden: afgesplitst van gevraagde hotelervaring

  2. Top | #2
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Vlaardingen, Netherlands
    Berichten
    347

    Standaard Re: hotelervaring!

    Ik heb wel restaurant ervaring op Islamorada en wel de Outback Steakhouse. Het menu vindt je hier. Mijn favorieten zijn Chicken on the Barbie en Baby back ribs. Vriendelijke bediening en sfeervol restaurant. Het zit bij de Hampton Inn, waar we in november voor het eerst gaan slapen.


  3. Top | #3
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    191

    Standaard Re: Islamorada: Restaurants en bezienswaardigheden?

    Heb dit jaar in Morada Bay gegeten op Islamorada. Echt een aanrader. Tip kwam van Natasja L van dit forum. Mooie plek, lekker eten. Heb een paar jaar geleden ook bij de Fish company gegeten. Was ook prima.

  4. Top | #4

    Standaard Re: Islamorada: Restaurants en bezienswaardigheden?

    zo'n twee maandjes geleden al weer hebben we bij Braza Lena gegeten.
    Als je van vlees houdt zeker een aanrader. Kun je zoveel je wilt eten van 16 soorten vlees geloof ik.
    Wij vonden het super lekker daar.

  5. Top | #5
    Florida Groupie Natasja L.'s Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Momenteel woonachtig in Great Falls, VA, USA.
    Berichten
    320

    Standaard Re: Islamorada: Restaurants en bezienswaardigheden?

    Door Corry al genoemd, maar Morada Bay Café kan ik je echt aanraden. Een perfecte locatie en heerlijk eten. De combinatie van strand, palmbomen, een zonsondergang, lekker eten en live muziek, maken dit restaurant tot onze favoriet in Islamorada. Naast Morada Bay Café ligt Pierre's restaurant (hogere prijsklasse).

    Morada Bay Café



    Locatie: Milemarker 81.6 bayside
    Website: http://www.moradabay-restaurant.com/
    Reviews Morada Bay Café: http://www.tripadvisor.com/Restauran...s_Florida.html

    Een andere optie is de Lorelei Cabana Bar and Restaurant. Ook hier live muziek en uitzicht op de prachtige zonsondergang. Hier hebben we een paar keer geluncht. Onze voorkeur gaat echter uit naar Morada Bay café.



    Locatie: Milemarker 82 bayside
    Website: http://www.loreleifloridakeys.com/

    Hieronder nog een link naar een site met restaurants in Islamorada
    http://keysdining.com/islamorada.htm

    Op Tripadvisor staan 32 restaurants in Islamorada met reviews en foto's:
    http://www.tripadvisor.com/Restauran...s_Florida.html

  6. Top | #6
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Berichten
    45

    Standaard Re: Islamorada: Restaurants en bezienswaardigheden?

    Vanuit Naples willen wij komende zomer met een tussenstop op Key Largo of Islamorada naar Key West. Omdat het Wild Bird Center, Theater of the Seas in/bij Islamorada liggen denken we dat Islomorada leuker is. Temeer omdat Morada Bay restaurant zo geroemd wordt.

    Hoe zit het met de mogelijkheden voor overnachtingen hier voor een gezin met 2 kinderen (12 en 4 jr.)?

  7. Top | #7
    Vaste Bezoeker desteijntjes's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Bollenstreek
    Berichten
    94

    Standaard Key Largo of Islamorada

    We zijn alweer druk bezig met onze reis naar Florida mei 2010 (YESS we mogen weer=D>=D>)

    Nu willen we ook de keys aan doen, maar willen niet helemaal naar Key West rijden. Nu zitten we te twijfelen tussen Key Largo of Islamorada.

    Wie heeft ervaring met beide plaatsen en waar ging de voorkeur naar uit? We willen daar 2 nachten doorbrengen. Wat is het leukste? Ik weet dat is persoonlijk, maar ben wel benieuwd naar de ervaringen.

  8. Top | #8
    Stamgast hockey's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    Groene Hart
    Berichten
    191

    Standaard Re: key largo of islamorada

    Op Key Largo hebben wij niet echt het 'keys' gevoel gehad. We hebben daar vorig jaar overnacht omdat we ´s ochtends vroeg wilde gaan snorkelen in het John Pennekamp State Park. Een eerdere vakantie hebben we overnacht op Marathon. Hoe lager je komt hoe mooier wij de keys vinden worden. De keys aandoen en dan niet verder komen dan Key Largo zou ik heel erg zonde vinden.

  9. Top | #9
    Vaste Bezoeker desteijntjes's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Bollenstreek
    Berichten
    94

    Standaard Re: key largo of islamorada

    Ok bedankt voor deze informatie. Key West wordt waarschijnlijk te ver voor ons. Maar dan willen we toch halverwege iets boeken.

    Key West bewaren wel voor de volgende keer! Hebben we nog iets om naar uit te kijken.

    Ik las dat je met een cruise ook Key West aandeed, dus aangezien een cruise ook nog ons "to do" lijstje staat, bewaren we dat dan nog maar even.

    Je kunt helaas niet alles tegelijk.

  10. Top | #10
    Newbie
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    oosterhout ( nb)
    Berichten
    8

    Standaard Re: key largo of islamorada

    De key`s moet je zeker bezoeken , wat ik als ervaring heb is dat op islamorado de prijzen vrij hoog zijn. Wij hebben op DEAR key overnacht in een Motel. Prijzen waren daar $45 per kamer, op islamorado en lager werden de prijzen hoger naar maten je verder richting Key West gaat.Wil je Grote vis aan de steiger zien of zwemmen met de dolfijnen is Islamorado geweldig. En ze weten daar ook dat de $ voor ons Europeanen laag staat.Als leuk item , op Dear Key is een bar ( No Name Bar) waar het geld aan de muur en plafond hangt, zo`n +/- 500.000 $ in briefjes van 1 en 5$ , de pizza is trouwens ook goed te kauwen daar.Snelheid op Dear Key is 30 Myl.
    Gr



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •