Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Even voorstellen: MichelUSA

  1. Top | #1

    Standaard Even voorstellen: MichelUSA

    Ik ben zojuist dit forum tegengekomen en mijzelf geregistreerd.

    Voor mijn werk ben ik in New York en Detroit geweest en afgelopen zomer voor drie weken naar de West kust en Hawaii (Ohau).

    We willen aankomende zomer naar Florida en hebben een heleboel vragen over de voor ons juiste invulling van 2,5 tot 3 weken vakantie;

    - Hoelang heb je nodig voor een "rondje" Florida (Tampa, Orlando, Miami, Fort Lauderdale, The Keys, Naples etc.?

    - Op welke plek kun je goed een weekje "bijkomen" van een rondreis van 1,5 tot 2 weken?

    - Voor de laatste week twijfel ik tussen een Hotel of een huurhuis/villa, wat zijn de "voors en tegens"?

    - Welke maatschappij vliegt rechtstreeks van Amsterdam naar Florida?

    Ik begrijp dat sommige vragen erg lastig te beantwoorden zijn omdat het persoonlijk en voor iedereen anders is maar ik hoor graag van de "experts"
    Laatst gewijzigd door MichelUSA; 16-10-08 om 10:48.

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Even voorstellen: MichelUSA

    • Rondje Florida kun je toch wel 3 weken voor uit trekken. Maar elk rondje begint met het opzetten van een reisschema. Voorbeelden vind je hier genoeg: Reisschema's


    • Waar ontspan je mee? Zon, zee, winkelen, stappen ?


    • Hotel: elke dag een opgemaakt bed. Villa: ruimte, privacy.


    • Naar Orlando vliegt er geen 1 meer rechtstreeks. Naar Miami vliegen er wel een aantal rechtstreeks. Op www.kayak.com kun je de meeste aanbieders bij elkaar zoeken.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3

    Standaard Re: Even voorstellen: MichelUSA

    Bedankt voor je snelle reactie!! ontspannen is voor ons (4 D.I.N.K.Y.'s midden twintig) zon, zee en een mooi strand \\/

  4. Top | #4
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Even voorstellen: MichelUSA

    Over stranden is al meer geschreven. Zie bijvoorbeeld hier: http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=7076

    Probeer ook eens de Zoekfunctie bovenin de balk.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #5
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Hendrik-Ido-Ambacht
    Berichten
    20

    Standaard Re: Even voorstellen: MichelUSA

    Als sportfanaat raad ik je graag aan om een sportwedstrijd te gaan bezoeken. Hangt een beetje af van welke periode je gaat, maar er zijn meer dan voldoende mogelijkheden en de Amerikaanse sportbeleving is geweldig !

  6. Top | #6

    Standaard Re: Even voorstellen: MichelUSA

    Dank je, wij zijn van plan de laatste week van mei en eerste twee weken van juni te gaan.

    Ik had al even gekeken op de website van de Daytona Speedway maar geen races gevonden in die periode, wel de mogelijkheid om (mee te) rijden op het circuit in een Stock-Car race auto.

    Maar Baseball oid lijkt me ook gaaf.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 17-10-08 om 13:34. Reden: full quote eruit



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •