Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 24 van de 24

Onderwerp: Key West: Bus of auto

  1. Top | #21
    Newbie
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    oosterhout ( nb)
    Berichten
    8

    Standaard Re: Bus of auto naar Key West

    ja auto, ik ben met de auto naar Key west gereden en inderdaad een fiets gehuurd ($15). ik kon de auto voor $6 us achter een hekwerk parkeren en naar het verkennen de auto weer ophalen en walla klaar voor $21 .Dat was bij een bedrijf waar ze fietsen en scotters verhuurden.

  2. Top | #22
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Vlaardingen, Netherlands
    Berichten
    347

    Standaard Re: bus of auto naar Key West

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marcelg Bekijk Berichten
    Openbaar vervoer is volgens mij waar je naar vraagt, hebben we hier nog nooit van gehoord.
    Ik weet niet hoe je het bedoelt Marcel maar ik heb zelf een paar keer het openbaar vervoer op Key West gebruikt om het eiland rond te komen. Tegenwoordig verblijf ik in hotels met Bus shuttles naar het centrum of de fiets maar de ze hebben nog steeds bussen. Hier staat wat meer info voor anderen die misschien in de toekomst de bus willen gebruiken. http://www.keywestcity.com/departmen...x.asp?fDD=14-0

  3. Top | #23
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard Re: Bus of auto naar Key West

    Ik bedoel dat er hier geen openbaar vervoer is op de manier zoals in Nederland met vele stopplaatsen, de bus die er is is er voornamelijk om de keys op te gaan of van andere keys naar keywest te gaan, maar even bij een bushalte gaan staan en naar het centrum van Key West gaan ieder half uur, heb ik hier nog nooit gezien.

  4. Top | #24
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Vlaardingen, Netherlands
    Berichten
    347

    Standaard Re: Bus of auto naar Key West

    Nee het is inderdaad wel anders, waarschijnlijk een beetje gedaan om het taxi vervoer te stimuleren. Begreep dat op de Bahamas ook zo een regeling is vanaf de haven van Freeport. Daar komen geen bussen voor mensen die geen georganiseerde tour hebben. Die moeten met taxibusjes naar het centrum van Freeport.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •