Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Hotelervaring gevraagd: Langford Resort Hotel (gesloten in 1999)

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Berichten
    89

    Standaard Hotelervaring gevraagd: Langford Resort Hotel (gesloten in 1999)

    Hoi!

    We zijn druk aan het plannen en lezen dat dit hotel in Winterpark, Orlando leuk is. Gek genoeg kan ik maar geen eigen website van ze ontdekken, maar weet ik wel dat Ronald en Nancy er hun 25-jarig huwelijksfeest gevierd hebben. Geen idee of dat een aanrader is of juist niet........

    Ken je het toevallig? Ik hoor/lees het graag!

    Groet,

    Maartje

  2. Top | #2
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Langford Resort Hotel, ervaringen?

    Misschien geen eigen website, maar hier vind je denk ik dezelfde gegevens met foto's e.d. en kan je direct reserveren:
    http://www.freehotelsearch.com/us/Fl...tel-hotel.html

    Groeten
    Knaapje
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-10-08 om 21:25. Reden: full quote eruit

  3. Top | #3
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Langford Resort Hotel

    Volgens Wikipedia is het in 1999 gesloten. Dit topic sluit dus ook.

    The Langford Resort Hotel
    The Langford Hotel (opened 1955, closed 1999), was the first enclosed, air conditioned luxury resort hotel in 20th century Central Florida, predating the resorts of the Disney area by nearly 20 years. The Langford, with its famous themed rooms, backlit-in-red grotto bar, Empire Room dining, heated original pool, and Chinese pagoda spa served as a gateway to 'Old Florida' attractions in Central Florida and a community social hub for decades.
    Famous guests included Dean Martin, Frank Sinatra, Ray Charles, Larry King, Hugh Hefner, John Denver, Langford winter resident Lady Bird Johnson, and President Ronald Reagan and his wife, First Lady Nancy Reagan who celebrated their 40th wedding anniversary there.
    The Langford was toasted in one memorable last late night party in late 1999, closed, and was demolished. A portion of the former Langford Property (as of late 2006) has been developed into luxury mid-rise condominiums. The remaining parcel is now vacant and for sale.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •