Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 28

Onderwerp: [Villa] Lake Davenport Estates, Davenport

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    Holland
    Berichten
    63

    Standaard [Villa] Lake Davenport Estates, Davenport

    Hallo, We zijn alweer een goeie week terug uit Florida :sad: en bij deze wil ik jullie toch even op de hoogte stellen van het volgende met betrekking tot onze accomodatie:

    We hadden geboekt via USAFunVacations en wisten van tevoren niet waar we terecht zouden komen. We hadden een luxe villa met zwembad geboekt en zijn terechtgekomen in een villa aan 255, Riggs Circle op de Davenport Estates (aan de 27). Het ging om een ouder huis, denk begin jaren 80. De buurt bestond, zoals we hebben kunnen inschatten uit vakantie verhuur accomodatie met hier en daar permanente bewoning. Onze buren aan de ene kant waren ook vakantiegangers en aan de andere kant bleken we vaste buren te hebben. Om deze buren gaat het. Het huis en tuin zag er erg slecht onderhouden uit, het gras stond zeker een halve meter hoog, hele oude pick-up met lekke band te koop voor de deur en afval (oude stoelen e.d.). De eerste avond kwam een van de bewoners aan mijn man vragen of hij wiet (???) had. Niet dus. En kwam er laat (rond een uur of 12) veel lawaai uit het huis, alsof er een fikse ruzie was. Maar wat schetste onze verbazing een paar avonden later, nadat we 2 dagen weg waren geweest; de buren waren bezig stroom af te tappen uit een stopcontact aan onze voorgevel! Volgens de bewoner, die naar buiten kwam toen hij ons zag komen, had hij geen licht. De stekker is een aantal dagen blijven zitten wat ons een uitermate ongemakkelijk gevoel gaf maar we hebben gedoogd omdat we geen problemen op onze nek wilde halen (er liep van allerlei pluimage in en uit daar)

    In de tweede week belde er iemand vroeg in de avond aan. We hadden bij terugkomst die dag al het idee gehad dat er iemand in en om het huis geweest was wat ons weer een uitermate ongemakkelijk gevoel gegeven had. Er stond een meneer die vertelde dat hij die dag binnen geweest was omdat hij dacht dat wij er niet meer waren (???) Toen hij onze spullen nog zag liggen overal had hij begrepen dat hij abuis was. Heel vaag!

    Wat we ook vreemd vonden is dat er na een week niemand is geweest om het zwembad schoon te maken e.d. We zijn al vaker in Florida op vakantie geweest en tot nu toe is het altijd het geval geweest dat er na ongeveer een week iemand monsters kwam nemen en het zwembad schoonmaakte. Binnen de LAN waren er in de twee buiten hoeken twee perkjes gemaakt van witte keien waar het onkruid ook tierig huishield en waar niks aan gedaan was. Beetje teleurstellend qua onderhoud dus. Maar wat ons het meest verontrust heeft en een zeer onprettig gevoel gegeven heeft tijdens ons verblijf waren de 'vaste' buren met hun praktijken en het onaangekondigde bezoek van een wildvreemd persoon die zomaar binnen kon tijdens onze afwezigheid die dag. Tel daarbij ook op een voordeur die niet fatsoenlijk af te sluiten was en dan denk ik dat het voor het betreffende verhuurstation misschien een goed idee zou zijn als men de betreffende villa eens grondig zou nakijken/renoveren en voor USA Funvacations misschien om haar boekers daar niet meer onder te laten brengen. Natuurlijk heb ik dit in een soortgelijke mail aan USA Funvacations laten weten de afgelopen week, maar ondanks het goede contact voorafgaande aan de vakantie en hun prompte reacties, heb ik tot op heden niks van hun gehoord hierop...
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-10-08 om 13:34. Reden: lettertypa standaard gemaakt

    2011: Florida http://www.flo2011.blogspot.com/
    2010: New York 2x
    2009: Florida http://2009amerika.blogspot.com/

  2. Top | #2
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Onze accomodatie in Davenport

    Hoi Nita,

    Wat erg dat jullie vakantie door dit soort zaken toch wel een beetje verpest is. Wij hebben 2 jaar geleden op Lake Davenport Estates gezeten op 206 Rochester Loop en daar was alles picobello in orde. Wij hebben 5 jaar geleden ook zoiets meegemaakt maar na klagen bij de managementcompany kregen wij een andere villa aangeboden. Ik neem aan dat jij ter plekke ook een klacht hebt ingediend bij de managementcompany ?

    Ik ben benieuwd naar de reactie van USA Funvacations :roll:

    Groetjes,
    Pieter
    Laatst gewijzigd door Mickey99; 13-10-08 om 13:52.
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  3. Top | #3
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    Holland
    Berichten
    63

    Standaard Re: Onze accomodatie in Davenport

    Hoi Pieter,

    Klinkt zo logisch nu je het zegt, maar dat is helemaal niet in ons opgekomen! Jessus wat stom. Het hele gedoe heeft inderdaad onze vakantie pret wel wat gedrukt want je voelt je niet thuis in je 'eigen' huis. Denk dat er in die buurt verder nog wel meer problemen zijn tegenwoordig, want in de straat achter ons is in die twee weken ook regelmatig een sherrif met collega's 'op bezoek' geweest omdat het daar rommelde....
    Jammer :-( Ben ook heel benieuwd naar de reactie van USA Funvacations, ze zullen er weinig aan kunnen doen in dit geval, maar heb het meer gestuurd als waarschuwing voor eventuele volgende klanten. Ben ook benieuwd of ze eerder dergelijke ervaringen gehad hebben...
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-10-08 om 13:37. Reden: full quote eruit

    2011: Florida http://www.flo2011.blogspot.com/
    2010: New York 2x
    2009: Florida http://2009amerika.blogspot.com/

  4. Top | #4
    Stamgast remon's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    200

    Standaard Re: Onze accomodatie in Davenport

    Hadden jullie niet eens wiet bij je ? =;


  5. Top | #5

    Standaard Re: Onze accomodatie in Davenport

    Hallo,

    Misschien weer een reden om gewoon van een Nederlander te huren. Is ons in het verleden altijd zeer goed bevallen. En hebben nu zelf een woning.
    Kentcourt

  6. Top | #6
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: Onze accomodatie in Davenport

    Als je een huis huurt van een Nederlander, kun je ook nare buren hebben toch?

    groetjes Sylvia
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-10-08 om 20:18. Reden: full quote van voorgaand bericht eruit gehaald
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

  7. Top | #7

    Standaard Re: Onze accomodatie in Davenport

    Maar daar kan je van te voren wel wat meer info krijgen. Bij de diverse bureau's weet je niet van te voren waar je terecht komt. En ik denk dat de meeste nederlanders wel met hun huis in een betere buurt zitten (wij wel in ieder geval)
    Kentcourt

  8. Top | #8
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    Holland
    Berichten
    63

    Standaard

    @ kentcourt; We hebben ook gewoon via U.S.A. Funvacations (uit Nederland) geboekt, niet zelf rechtstreeks via Internet of zo...

    @Sylly; LOL volgens mij ook :lol: Denk dat het hier meer te maken gehad heeft met het feit dat het om een wat oudere accomodatie ging, naar mijn inschatting uit begin jaren 80. Als het om een nieuw huis in een nieuw complex gaat is alles meestal wel tiptop, maar na verloop van een aantal jaren kan ik me voorstellen dat mensen hun huis verkopen bijvoorbeeld en dan is het maar afwachten wat ervoor in de plaats komt...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door remon Bekijk Berichten
    Hadden jullie niet eens wiet bij je ? =;
    :-s nee, :shock: kun je nagaan
    Laatst gewijzigd door Mickey99; 13-10-08 om 13:54. Reden: samengevoegd

    2011: Florida http://www.flo2011.blogspot.com/
    2010: New York 2x
    2009: Florida http://2009amerika.blogspot.com/

  9. Top | #9

    Standaard Re: Onze accomodatie in Davenport

    Hallo Nita,

    De meeste huurwoningen zijn pas enkele jaren oud. Deze verhuurder had deze woning gezien het huis ernaast allang uit zijn bestand moeten halen. Daarom hoe korter de lijnen en minder schakels des te beter het is voor huurders.
    Kentcourt

  10. Top | #10
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Onze accomodatie in Davenport

    Hoi Edward,

    Lake Davenport Estates is opgeleverd omstreeks 2000 dus de villas zijn nog niet zo gek oud. De hele 'oude' communities zijn o.a. Lindfields.

    Maar volgens mij maakt het niet uit of je nu in een oudere of nieuwere community zit, het is en blijft toch afhankelijk van wat er naast je zit.

    En op welke manier ik ook een villa huur, ik heb altijd een aantal schakels dus zal dat niet veel uitmaken.

    Groetjes,
    Pieter
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •