Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 24

Onderwerp: [Hotel] Outrigger Beach Resort

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker Tosca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Breda
    Berichten
    98

    Standaard [Hotel] Outrigger Beach Resort

    Moderator Michael66:
    Grraag maar één hotel per topic, voor de ocverzichtelijkheid. Gezien dit topic m.n. over het Outrigger Beach Resort in Ft. Myers gaat, gaarne alleen nog over dit hotel doorgaan hier.


    hallo forummers,

    Ben momenteel al weer druk doende met een vakantieplanning voor florida, zomer 2008.

    Wij zijn al 3x eerder in Florida geweest maar hebben de westkust nog steeds niet aangedaan.
    We hebben nu het volgende in de planning staan;
    Start Fort Lauderdale (Lauderdale Beachside hotel),
    hierna doorrijden naar Fort Meyers (Outrigger Beach Resort),
    dan St. Petersburg/Tampa Bay (Holiday Inn Sunspree Resort, Marina Cove) en vervolgens eindigend in Orlando ( International Plaza Resort & Spa)

    Gezien we wel ervaring hebben met Fort Lauderdale en Orlando (alhoewel niet met deze hotels) denk ik dat dit wel goed zit.
    Maar gezien we totaal geen ervaring hebben met de westkust ben ik benieuwd of er iemand ervaring met me wil delen of de (vooralsnog) gekozen hotels in Fort Meyers en St. Petersburg/St. Pete beach.
    Ik vond het zo en zo al erg moeilijk om aan de westkust wat te plannen aan hotels, die toch betaalbaar en wel goed zijn. Je hebt hier zoveel kustplaatsjes. En eigenlijk word met name altijd Clearwater genoemd.

    Nou ik hoop dat jullie iets met me willen en kunnen delen.... alle ervaringen en tips zijn weer welkom !!!

    Tot horens !!!!!
    Gr, Tosca
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-10-08 om 08:32.

  2. Top | #2
    Vaste Bezoeker ienelien's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    in het westland
    Berichten
    80

    Standaard Re: hotelervaring gevraagd: Holiday Inn-Sunspree Resort en Outrigger Beach resort

    In de herhaling dan maar. Gisterenavond (laat) had ik mijn verhaaltje klaar wil ik het verzenden, is de verbinding weer weggevallen. Dus nu maar in een word-documentje.

    Outrigger Beach Resort in Fort Meyers.

    De nadelen: wij verbleven aan de uiterst rechterkant van het complex. Je keek uit op een parkeerplaats en een muur van het hotel ernaast.
    Voor het eerst tijdens onze vakantie maakten we een zéér onvriendelijke bediening tegen in het restaurant. Volgens ons dachten ze een “vroegertje” te hebben maar moesten ze voor ons de keuken nog in. Het zag er ook meer uit als een soort snackbar (o.a. plastic stoeltjes). Voor het ontbijt de volgende 2 ochtenden zijn we naar de overkant van de weg gegaan. Naar Munchbox. Daar zou ik zo weer naar teruggaan. Leuke, gezellige meiden in de bediening, goed eten en één serveerster vertelde de kinderen 100-uit over de schildpadden die op het strand aankwamen.
    De voordelen: de kamer was ruim en de bedden sliepen goed. Het strand met het witte zand is mooi. Er was ook een beachbar, met uiteraard de gratis te verkrijgen handdoeken voor zwembad/strand.

    Ik hoop dat je wat aan onze bevindingen hebt en van lieverlee ga ik ook op zoek naar verblijfplaatsen voor onze vakantie in april/mei 2008.

    Groetjes van Ien
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-10-08 om 08:32. Reden: Deel afgrsplitst

  3. Top | #3
    Newbie Eugenie's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    14

    Standaard Re: hotelervaring gevraagd: Holiday Inn-Sunspree Resort en Outrigger Beach resort

    Hoi !

    Wij zijn twee keer in the Outrigger geweest. Net als de vorige schrijfster al meldde hadden wij de eerste keer ook een kamer met uitzicht op de parkeerplaats. Vorig jaar hebben wij toen we aankwamen een upgrade gevraagd en toen kregen we een zeer ruime kamer met een keukentje en eettafel, en een kleine badkamer met douche. Wij vonden de kamer wel oké. Als we de kamer uitstapten konden we vrijwel meteen het zwembad instappen en als je naar links keek zag je het strand. Het complex is wellicht wat verouderd maar echt waar dat strand maakt alles goed !!! Werkelijk prachtig. Die blauwe zee en dat witte strand.....

    En wat de bediening betreft in het restaurant: daar word je niet vrolijk van. Je kunt idd beter ergens anders gaan eten.

    De westkust is onze favoriete bestemming. We gaan dit jaar weer naar deze kust (Marco Island en Sanibel Island).

    Groetjes,
    Eugenie

  4. Top | #4
    Vaste Bezoeker Tosca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Breda
    Berichten
    98

    Standaard Re: hotelervaring gevraagd: Holiday Inn-Sunspree Resort en Outrigger Beach resort

    Nou bedankt alvast, ik ben erg benieuwd hoe wij het gaan ervaren.
    Ik krijg al helemaal kriebels als ik eraan denk en vooral als ik iedereen zo hoor over hoe mooi de stranden wel niet zijn aan de westkust !

    Eugenie, als ik vragen mag, wat kost zo'n upgrade.
    Begin dit jaar hebben wij in het B.W. Lakeside gezeten in Kissimee en toen wij daar bij aankomst vroegen om een kamer vlakbij / met uitkijk op het zwembad kregen we te horen dat we daarvoor extra moesten betalen, ik geloof iets van 10 of 15 dollar per dag ofzo, vond ik best prijzig.

  5. Top | #5
    Regelmatige Bezoeker Pipo Chris's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    42

    Standaard Re: hotelervaring gevraagd: Holiday Inn-Sunspree Resort en Outrigger Beach resort

    Hoi,

    Ik heb ook in het outrigger beach resort gezeten. Dat was in 2004.
    Toen zaten we daar omdat we in Miami ons hotel niet in mochten vanwege de orkanen. We zijn toen verplicht moeten blijven daar omdat we niet meer weg konden. Het zit direct op het strand. Van slechte service heb ik niks gemerkt. Maar ook wij keken uit op de parkeer plaats. Verder was het niet slecht.

    Leuke plaatsen aan de westkust:
    Naples
    ft Myers
    Sarasota
    Clearwater
    St Petersburg
    Tampa

    Groetjes,

    Pipo Chris

  6. Top | #6
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    603

    Standaard Re: hotelervaring gevraagd: Holiday Inn-Sunspree Resort en Outrigger Beach resort

    Hoi Tosca,

    Een vraagje, kan je het hotel Intern. Plaza resort&spa in Orlando al??
    Ik was gisteren avond bezig om hotels te zoeken en kwam ik deze tegen best een leuke prijs (44 euro) en voor ons makkelijk te lopen naar Discovery Cove.
    Ik hoor het wel van je............

    gr. Monique
    2006 miami,key-west,the everglades,naples,maimi.
    2007 orlando, st augustine, daytona beach, fort lauderdale, clearwater beach.
    2008 Oregon en Washington met alle NP's. En het was super gaaf!!

  7. Top | #7
    Vaste Bezoeker Tosca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Breda
    Berichten
    98

    Standaard Re: hotelervaring gevraagd: Holiday Inn-Sunspree Resort en Outrigger Beach resort

    Hey Monique,
    Ik ken het hotel International Plaza Resort & Spa nog niet.
    Toevallig dat ik het vorige week tegen kwam. Leek me wel oke en de prijzen zeer gunstig, ik heb toevallig afgelopen vrijdag een voorboeking gemaakt voor onze vakantie, we gaan toch maar al in april 2008 (ipv juli) In de boeken van deze zomer kost het echter maar 29 euro p.p.p.n. ! (in het boek van Holland International, van 01-04 t/m 31-10-2007)

    gr. Tos
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-10-08 om 08:25. Reden: full quote eruit

  8. Top | #8
    Newbie Eugenie's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    14

    Standaard Re: hotelervaring gevraagd: Holiday Inn-Sunspree Resort en Outrigger Beach resort

    Hoi,

    ik heb me suf zitten verzinnen wat wij destijds hebben moeten bijbetalen in the Outrigger voor de upgrade... mijn man weet het ook niet meer.

    Op de site van the Outrigger zie ik dat zo'n kamer omschreven wordt als "pool front efficiency 1st floor". Ik moet zeggen dat ik die kamers via de website behoorlijk aan de prijs vind. Wij hebben destijds via het reisbureau geboekt en zelf die upgrade bij de receptie aangevraagd.

    Groetjes,
    Eugenie

  9. Top | #9
    Vaste Bezoeker Tosca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Breda
    Berichten
    98

    Standaard Re: hotelervaring gevraagd: Holiday Inn-Sunspree Resort en Outrigger Beach resort

    als we daar aankomen, vraag ik het gewoon. We zien wel wat we doen. Eeerlijk gezegd, zitten we toch weinig op de kamer en zijn we het merendeel weg. Dus een pool uitzicht is nog niet zo noodzakelijk.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-10-08 om 08:25. Reden: full quote eruit

  10. Top | #10
    Vaste Bezoeker Petr@'s Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    71

    Standaard Re: hotelervaring gevraagd: Holiday Inn-Sunspree Resort en Outrigger Beach resort

    Hoi Tosca,

    Wij zijn in mei in het Outrigger Beach Hotel geweest. Gelukkig geen uitzicht op de parkeerplaats, maar verder ook niets bijzonders. Ik vond het een leuk hotel met een zitje voor de kamer, zodat je 's avonds nog even buiten kon zitten.
    Het hotel is niet bijzonder ofzo, maar schone en ruime kamers en super ligging aan het strand natuurlijk.
    Ons werd een upgrade aangeboden, volgens mij voor iets van $50 per nacht, dus dit vonden wij veel te veel en hebben het niet gedaan.
    Met de bediening heb ik geen ervaring, want we hebben er niet gegeten. Alleen een keer ontbijt maar dat was een buffet.

    Groetjes Petra
    2005: California + Nevada (http://letsgousa.punt.nl)
    2007: Florida (http://letsgoflorida.punt.nl)
    2007: New York



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •