Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 23

Onderwerp: Hotelervaring: Helmsley Sandcastle Hotel, Sarasota

  1. Top | #11
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    Westland
    Berichten
    11

    Standaard Re: Hotel gezocht: Sarasota

    Hallo Tamara,
    Ik weet niet meer precies wat ik in totaal betaald heb, het is alweer een tijd geleden, de upgrade was iets van 80 dollar per nacht. Op de site van Helmsley kun je zien dat een Gulf Front kamer in mei ca. 250 dollar moet kosten en in april 350.
    Groeten, Zier

  2. Top | #12

    Standaard Re: Hotelervaring: Helmsley Sandcastle Hotel, Sarasota

    Wij hebben hier één nacht verbleven afgelopen week. Een simpel maar goed hotel. Je hebt er verzorgde kamers. Ze zijn wel niet zo groot maar ruim genoeg. Wij hadden een kamer met zicht op het zwembad. Het ligt ook heel rustig aan een mooi stukje strand. Dat 'walking distance of St. Armand's square ' zou ik toch maar niet voor waar aannemen. Wij hebben toch de wagen genomen want het is toch net iets te ver voor te voet te doen vonden wij. Ik vind het toch wel een aanrader als je in Sarasota wilt verblijven!

  3. Top | #13
    Florida Groupie Natasja L.'s Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Momenteel woonachtig in Great Falls, VA, USA.
    Berichten
    320

    Standaard Re: Hotelervaring: Helmsley Sandcastle Hotel, Sarasota

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 0david0 Bekijk Berichten
    Dat 'walking distance of St. Armand's square ' zou ik toch maar niet voor waar aannemen. Wij hebben toch de wagen genomen want het is toch net iets te ver voor te voet te doen vonden wij.
    Ik geeft toe dat je in de VS vrij snel de Amerikaanse levenstijl overneemt, maar voor Nederlandse begrippen is dit m.i. toch echt ‘walking distance’. De afstand van hotel tot aan St. Armands Circle is welgeteld 1950 meter. Als we te voet gaan (ook wij pakken over het algemeen de auto) lopen we dat in maximaal 20 minuten. Hierbij moet ik wel zeggen dat wij altijd in een zeer rustig tempo lopen. Mensen die een klein beetje doorlopen kunnen het gemakkelijk in 15 minuten doen. De gehele route tussen hotel en St. Armands Circle is overigens voorzien van een voetpad.

  4. Top | #14

    Standaard Re: Hotelervaring: Helmsley Sandcastle Hotel, Sarasota

    Was dit nog geen 2 km? Leek toch wel wat langer maar hebben niet echt naar de afstand gekeken Ja van zo'n auto word je inderdaad lui.

  5. Top | #15
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    Westland
    Berichten
    11

    Standaard Re: Hotelervaring: Helmsley Sandcastle Hotel, Sarasota

    Even een correctie: ik kwam laatst de nota tegen van de upgrade, die bedroeg 30 dollar per nacht en niet 80 zoals ik eerder meldde.

    Z.

  6. Top | #16
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    89

    Standaard Re: Hotelervaring: Helmsley Sandcastle Hotel, Sarasota

    Wij zijn er 2 keer geweest in de periode september en vonden het een heel goed hotel. Ook het restaurant is goed.
    Het is er lekker rustig. En de circle is niet echt op loop afstand.

  7. Top | #17
    Florida Groupie Natasja L.'s Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Momenteel woonachtig in Great Falls, VA, USA.
    Berichten
    320

    Standaard Re: Hotelervaring: Helmsley Sandcastle Hotel, Sarasota

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AstridV Bekijk Berichten
    Wij zijn er 2 keer geweest in de periode september en vonden het een heel goed hotel. Ook het restaurant is goed.
    Het is er lekker rustig. En de circle is niet echt op loop afstand.
    Ben ik nu de enige die 2 km (1950 meter om precies te zijn) niet ver vind? Ik dacht dat de mensen op dit forum wel wat gewend waren. De meeste gaan dag in dag uit naar een Disney Park (of een ander park) en slenteren van 's ochtends tot 's avonds van attractie tot attractie. Daarom dacht ik dat 1950 meter geen probleem zou zijn. Maar ja, aan de andere kant. Als je een auto voor de deur hebt staan, waarom zou je dan moeilijk doen als het ook makkelijk kan, nietwaar? Conclusie: voor de sportievelingen en wandelaars onder ons is 1950 meter best te doen. Ben je daar absoluut geen liefhebber van, dan raad ik je aan om het advies van de anderen op te volgen; pak de auto of de shuttle van het hotel.

  8. Top | #18
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    89

    Standaard Re: Hotelervaring: Helmsley Sandcastle Hotel, Sarasota

    Ja, als je het zo bekijkt dan is 2km niet ver.
    Maar in zo'n park ben je bezig en is er heel veel te zien.
    De weg van het Helmsley hotel naar Armand cricle is niet echt veel te beleven. En dan is 2km lang. :wink:
    Laatst gewijzigd door AstridV; 26-05-09 om 13:34.

  9. Top | #19
    Florida Groupie Natasja L.'s Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Momenteel woonachtig in Great Falls, VA, USA.
    Berichten
    320

    Standaard Re: Hotelervaring: Helmsley Sandcastle Hotel, Sarasota

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AstridV Bekijk Berichten
    Ja, als je het zo bekijkt dan is 2km niet ver.
    Maar in zo'n park ben je bezig en is er heel veel te zien.
    De weg van het Helmsley hotel naar Armand cricle is niet echt veel te beleven. En dan is 2km lang. :wink:
    Misschien scheelt het dat ik goed gezelschap bij me heb ?? Het is in ieder geval nooit saai!

  10. Top | #20
    Regelmatige Bezoeker tamaralemmens's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Echt, limburg
    Berichten
    49

    Standaard

    Nou Natasja L. Mij had je allang over gehaald met je mooie foto's. Ook wij gaan deze zomer naar het Helmsley, en tja.. wat is 2 km op zo'n hele rondreis, wij nemen wel lekker de auto, lui als we zijn. Hahahaha

    @zier: Bedankt nog voor je berichtje over de bijbetaling, als er kamers over zijn zullen we dit zeker doen, thank you
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 26-05-09 om 22:11. Reden: berichten samengevoegd



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •