Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 11

Onderwerp: Marco Island

  1. Top | #1

    Standaard Marco Island

    Na jaren toch nog een keertje usa,vanaf 1 november een appartement gehuurd op Marco Island.Graag enkele leuke tips met mogelijkheden en waarschuwingen wat kan en niet mag.
    Maken ook een driedagse trip naar Miami met de huurwagen.

    http://www.marco-island-florida.com/
    Laatst gewijzigd door Michael66; 03-05-10 om 08:54. Reden: lettertype standaard gemaakt

  2. Top | #2

    Standaard Vraag betreffende openbaar vervoer fort myers marco island

    Is er een mogenlijkheid om van fort myers airport naar marco island te gaan met ov? of evt met boot?





    vr groet

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Berichten
    29

    Standaard Marco Island

    We logeren 17 dagen tegen Orlando en zoeken nog iets voor onze laatste 5 nachten. Omdat we opstijgen in Miami, zoeken we iets meer zuidelijk.
    Mijn man stelt Marco Island voor. Zijn er hier mensen die daar al geweest zijn ? We zoeken vooral iets dat leuk is met de kinderen, dus strand en zee, vooral. Het mag een rustigere streek zijn, de drukte van Miami hoeft niet meteen voor ons.
    Graag jullie tips. :-)

  4. Top | #4
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Marco Island ?

    Mijn ouders zij daar afgelopen jaar een dagje geweest en geven aan dat het erg mooi is, vooral aan het strand en de rest van de natuur. Op basis van de ligging lijkt het mij inderdaad een stuk rustiger dan Miami, dus dat zou goeg aansluiten op jullie wensen.
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  5. Top | #5
    Florida Groupie Moolenschotjes's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Locatie
    Noord Brabant, nabij alle Sprookjes
    Berichten
    632

    Standaard Re: Marco Island ?

    Prachtige omgeving met vooral veel strand en blauw water...
    Het leven draait hier voornamelijk om de zee en stranden (water activiteiten).

    Als dat het gene is wat je zoekt, dan zullen jullie daar een leuke tijd hebben.
    Naast gelegen plaatsen zoals Naples en Fort Myers (Beach) zijn ook leuk om te bezoeken.
    Download ons RoadBook met veel Tips en Informatie over Florida en New York & Roadtrip naar Florida
    2016/2017/2018 - de Moolenschotjes in Florida www.moolenschotjes.blogspot.nl
    2015 - de Moolenschotjes in NYC via diverse staten naar Florida www.newyork-florida-usa-2015.blogspot.nl
    2014 - de Moolenschotjes in Florida www.florida-usa-2014.blogspot.nl

  6. Top | #6
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Marco Island ?

    Sluit me bij de molenschotjes aan.
    Fort Myers is ietswat toeristisch maar zeker de moeite waard. Naples is ook een goede uitvalsbasis om naar Marco Island te kunnen.
    Wij hebben Marco Island ook op ons lijstje staan maar het is allemaal best duur daar!
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida


  7. Top | #7
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Marco Island ?

    Persoonlijk vind ik Marco Island helemaal niet leuk of gezellig aan doen met al die hoge appartementencomplexen.
    Wij gaan er altijd wel een dagje heen, maar ik zou er nooit 5 dagen willen zitten. Dan vind ik Naples veel leuker om te verblijven.

  8. Top | #8
    Florida Fanaat Esther2013's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    945

    Standaard Re: Marco Island ?

    Als je Marco Island te duur vindt, wat ik iig best prijzig vind, kun je ook uitwijken naar Key Largo of Ft Myers Beach. Wij hebben in 2013 in een leuk complex gezeten op Key Largo wat een goed uitgangspunt punt is voor: alle Keys met het prachtige Islamorada en Bahia Honda State Park, Everglades, snorkelen of zeevissen.
    Gulfcoast 2016 http://sloofjes2016.blogspot.com
    New York 2015 Gulfcoast 2014 Las Vegas en Florida 2013
    Oude blogs: http://sloofjes-naar-florida.blogspot.nl



  9. Top | #9
    Florida Groupie ronenivonne's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    451

    Standaard Re: Marco Island ?

    2x hier verbleven en zoals gezegd wat duurder maar dit is het zeker waard als je van mooie stranden en rust houdt. Wij zijn beide keren in het Hilton Marco Island verbleven. Direct aan zee. Vind het heerlijk rustig en top geregeld!! Volgende keer gaan wij hier zeker terug.
    Mooi het zwembad aan het strand, je kunt heerlijk eten met uitzicht op zee, bedje en parasol wordt klaar gezet voor je voor 10 dollar huur per dag. Huren van jetski's is ook mogelijk en valt onder hotelbeheer. Er zijn hier geen mensen die je aanspreken of je dit of dat wilt doen/kopen. .








    Heel mooi moet zijn de Ten Thousand Island tour, wij hebben deze nog op ons to do lijstje staan. Paste iedere keer niet in ons schema.

    http://www.tripadvisor.com/ShowUserR...d_Florida.html
    Laatst gewijzigd door ronenivonne; 19-02-16 om 09:02.

  10. Top | #10
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Berichten
    29

    Standaard Re: Marco Island

    Wij hebben gisteren via AirBnB een huisje met zwembad geboekt op Marco Island voor 550 EUR voor 5 nachten. Dat valt mij goed mee. Ik ben zo benieuwd :-)



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •