Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 9 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 89

Onderwerp: Hotel gezocht: Golf van Mexico

  1. Top | #31
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Berichten
    18

    Standaard Hotel gezocht: Marco Island (westkust) of Everglades City

    Ik zoek een goed, kleinschalig hotel (liefst B&B) op Marco Island of richting Everglades City. Max kamerprijs ong. 120$
    alvast bedankt voor uw reacties.

  2. Top | #32
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Brugge
    Berichten
    15

    Standaard Hotel gezocht: Clearwater of St. Pete Beach

    Waar is het best om te verblijven op clearwater beach of st pete's beach
    We zouden wel een hotel direct aan het strand willen voor een 3 tal nachten.
    In de nabijheid mogen er best enkele restaurantjes of shops zijn maar hoeft niet. het belangrijkste is het strand zicht.
    moet ook dienen als uitvalsbasis om o.a naar bvb crystal river te rijden.
    Hotel tips zijn ook welkom .

  3. Top | #33
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    628

    Standaard Re: Hotel gezocht: Clearwater of St. Pete Beach


  4. Top | #34
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Brugge
    Berichten
    15

    Standaard Re: Hotel gezocht: Clearwater of St. Pete Beach

    das zeer grappig dat je die aanwijst, want die stond van begin mijn reisplannen als eerste en nog altijd als enigste op mijn lijst van hotels voor die streek.
    maar na enige review te bekijken op tripadvisor hou ik dit hotel iets af.
    maar ik hoopte op iets meer reactie en ervaring.
    maar de vraag is eigenlijk waar is het bvb leuker om s'avonds te vertoeven, waar ben je dicht bij het uitgangs leven of restaurants ect..
    Laatst gewijzigd door shadowgae; 16-03-08 om 15:07. Reden: verkeerde button gedruk was nog niet klaar met schijven

  5. Top | #35
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Hotel gezocht: Clearwater of St. Pete Beach

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door shadowgae Bekijk Berichten
    das zeer grappig dat je die aanwijst, want die stond van begin mijn reisplannen als eerste en nog altijd als enigste op mijn lijst van hotels voor die streek.
    maar na enige review te bekijken op tripadvisor hou ik dit hotel iets af.
    maar ik hoopte op iets meer reactie en ervaring.
    Tripadvisor = Met KILO zout lezen...
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  6. Top | #36
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Hotel gezocht: Clearwater of St. Pete Beach

    Ik heb daar in een aantal hotels gezeten, goed en slecht. Kijk maar eens in het lijstje van hotelervaringen voor specs.
    • Travelodge (St. Pete Beach): 1*, Matig, cheap, airco onvoldoende capaciteit, icemachines werkten niet. Voor alleen maar slapen: perfect!
    • Doubletree (North Redington Beach): 3*, Super! Geen winkeltjes dichtbij. Bedden waren echt helemaal goed! Veel kussens, en meer te bestellen als je wilt. Zwembad koud.
    • Tradewinds Sirata Beach Resort (St. Pete Beach): 3*, "shabby", wel veel te doen, beetje Torremolinos-sfeer.
    • Tradewinds Islands Grand (St. Pete Beach): 4*, SUPER! Luxe! Geen hotel waar je in je zwembroek door de gangen loopt. Alles (lees: ALLES!) is er. Pizza Hut, sportsbar, deli, minigolf, zwembaden, gebruik van bedjes op het strand, ... alles! Wel wat duurder. Maar deze doe ik komende zomer weer!
    • Best Western Sea Stone Resort (Clearwater Beach): sterren ... nee, 0*!! Wat een drama was dat. Hotel valt uit elkaar van ellende. Zwembad niet bereikbaar.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 16-03-08 om 15:38.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #37
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    43

    Standaard Re: Hotel gezocht: Clearwater of St. Pete Beach

    Michael,

    Ik ga naar het Tradewinds Sandpiper... Heb je daar nog ff gekeken toen je bij hun "buren" verbleef?

    Wat was je indruk?

  8. Top | #38
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Hotel gezocht: Clearwater of St. Pete Beach

    Nope, niet geweest. Was zelf niet zo lekker, en heb me nog net en rondje "Grand" kunnen permiteren. Helaas.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #39
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Brugge
    Berichten
    15

    Standaard Re: Hotel gezocht: Clearwater of St. Pete Beach

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door corrus Bekijk Berichten
    Tripadvisor = Met KILO zout lezen...
    met een volledige Kilo?
    Ik kan het me soms ook niet voorstellen wat sommige mensen schrijven, maar persoonlijk heb ik ook al in enkele nogal armzalige hotels gezeten.
    sommige hadden ook niet een al te goede revieus maar ik sloeg dit ook in de wind, maar als je bvb wakker werd met de de kakerlakken op je kopkussen dan verschiet je wel effen, of waar ze geen ontbijt laat staan een kop koffie hadden tewijl dit allemaal werd aangevraagd.
    Maar dat waren geen hotels in de US, dus ik weet ook niet in hoeverre die Amerikaadertjes overdrijven of niet, het gaat natuurlijk allemaal gepaard met persoonlijke ervaring.

  10. Top | #40
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    90

    Standaard Re: Hotel gezocht: Clearwater of St. Pete Beach

    Beste shadowgae,

    Wij zijn vorig jaar in oktober in het "Dolphin Beach Resort" in St. Petersburg (St. Pete's Beach) geweest, zie bijgaande link

    http://www.dolphinbeach.com/

    Wij vonden dit zonder meer een goed hotel, je kan zo vanuit het zwembad het strand op lopen, wij hadden de eerste dag dat we daar waren het geluk dat er dolfijnen in de buurt waren, we hoorden van een paar Amerikaanse dames dat ze een dag daarvoor tot op een paar meter afstand naar hen toe waren gekomen. Tegenover het hotel is een klein winkelcentrum met o.a. een Publix en een Dollar Store. Het strand is fantastisch en als je wat "stadsleven" wilt opzoeken dan ben je vlak bij St. Petersburg ( +/- 30 minuten rijden), genoeg kroegen, welke wij leuk vonden was "The Gunslinger Saloon" waar in het weekend gelinedanst wordt.
    Wij waren buiten het hoogseizoen en konden dus goed onderhandelen over de kamerprijs, we kregen een kamer die normaal $ 179.00 per nacht kostte voor uiteindelijk $ 89.00 per nacht !
    Let wel altijd heel goed op bij het uitchecken, ze willen nl nog wel eens "per ongeluk" vergeten dat ze een andere prijs met je hebben afgesproken.
    Overigens hebben ze ook een eigen restaurant en in het weekend is er in de bar regelmatig iets te doen o.a. Karaoke (mocht je ervan houden).
    Kortom, wij waren hier zeer tevreden over, mocht je besluiten hier naar toe te gaan, ik heb thuis nog wat "flyers" van dit hotel liggen, heb ik bewust meegenomen om weg te geven aan kennissen en vrienden, kan ik eventueel wel naar je opsturen.

    Succes met uitzoeken,
    Groet,
    Bert Vlug



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •