Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 9 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 89

Onderwerp: Hotel gezocht: Golf van Mexico

  1. Top | #1
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    151

    Standaard Hotel gezocht: Golf van Mexico

    Wij mogen 10 juni weer naar Florida en we gaan dan eerst een weekje aan de Gulf relaxen. Nu ben ik aan het kijken naar een motelletje (hou niet van die grote hotels....) en nu heb ik er twee op het oog:
    het Lamara-motel in St. Pete's Beach en het Redington Shores Motel in Redington Shores (creatieve naam ). Zijn er mensen die hier al eens zijn geweest en zo ja hoe is dat bevallen? Thanks....

  2. Top | #2
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Culemborg
    Berichten
    34

    Standaard Hotel gezocht: Clearwater Beach en St Pete's Beach

    Wat Clearwater Beach betreft, weet ik, zit ik hier goed, gezien diverse familieleden die hier wonen van forum"leden"! Ik "aas" op het Adams Mark Hotel, MAAR dat is overgenomen door Radisson. Het hotel wordt vernieuwd en vermoedelijk gaan ze weer per 1/5 open.
    Ik heb al bij tripadvisor gekeken en vakantiereiswijzer en Expedia, maar ik weet dan nog steeds niet (ondanks kaartoverzichtjes) "where the action is", als ik die al zoek. Bij Adams Mark/Radisson ligt een Pier60 met aardig "vertier" als je dat zou zoeken. Het is trouwens maar voor 3 dagen.
    Misschien nog andere persoonlijke tips voor een aardig hotel/resort hier?
    Ik weet niet of ik ga wachten op het Radisson, maar ik heb nog even de tijd.
    En St Pete's Beach? Zijn deze stranden/plaatsen van "dezelfde kwaliteit", vergelijkbaar met elkaar? Iemand hier (buiten eerdergenoemde bronnen) leuke ervaringen/tips?

  3. Top | #3
    Stamgast petra's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Driebergen
    Berichten
    219

    Standaard

    Hoi Ju,

    wij zijn al een paar keer bij het Best Western Sea Wake Inn geweest, redelijk bij het wat drukkere gedeelte, maar aan de andere kant van Adam's Mark. Volgens mij is het ook goedkoper, maar zeker ervan ben ik niet. Je kunt het boeken bij American Estates en bij Beeline-holidays. Je hebt ook nog iets verder op aan de heeeeele rustige kant (sandkey) het Sheraton Sand Key, 2 x zo duur maar wel weer met een super groot strand. Bij de Sea Wake Inn heb je een koelkastje en een magnetron op je kamer, het zwembad is klein, maar je hebt the beach voor je voeten en dan zwem je in de gulf of mexico. Waarschijnlijk is de website op www.floridasbeach.com 'k weet niet zeker, bij lodging, hotel, best western.....suc6
    Groeten Petra

  4. Top | #4
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard

    Hoi Ju,

    Ik heb nooit in het Adams Mark gelogeerd, maar ben er wel diverse keren geweest voor een lekker biertje aan de tiki-bar! De ligging is erg goed, direct aan het strand en de pier is naar ik schat 5 minuten lopen. Mocht je dit hotel kiezen dan denk ik niet dat je teleurgesteld zult zijn.

    Ik slaap over anderhalve week een nacht in het Seastone resort. Ik heb nog geen flauw idee hoe het is maar dat laat ik nog wel weten.

    Een andere optie is het Hilton, maar wellicht dat dat wat duurder is. Ligt wel zo mogelijk nog dichterbij de Pier en achter het hotel loopt een straat (ben de naam even kwijt) met allemaal winkeltjes en restaurants.

    Daniel

  5. Top | #5
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Culemborg
    Berichten
    34

    Standaard

    bedankt voor jullie reacties!
    Ik laat wel weten wat het is geworden! Kan nog wel even duren......

  6. Top | #6

    Standaard Hotel gezocht: St. Pete Beach of Sarasota

    voor een weekje aan de kust heb ik mijn ook laten vallen op twee hotels, nl. plaza beach in st. pete beach en coquina on the beach in sarasota

    wie kent deze hotels en kan ons helpen met onze keuze?

    we gaan met 2 volw. + 3 kinderen heen en willen graag een hotel op/aan het strand van max. 150 dlr. met keukentje.

    deze voldoen daar in principe aan.

    coquine komt er positief uit in tripadvisor. over plaza beach kan ik niets vinden.

    is st. pete's beach leuker/mooier dan sarasota?


    wie o wie helpt me. elke reaktie/informatie is welkom!!

    bedankt.

  7. Top | #7
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Culemborg
    Berichten
    34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ju
    bedankt voor jullie reacties!
    Ik laat wel weten wat het is geworden! Kan nog wel even duren......
    jaja, een half jaar later...
    wij hebben dus in het Hilton gelogeerd. Geboekt bij American Estates.
    Uitstekend, betaalbaar hotel OP het strand, tegenover Pier 60.
    Enige minpuntje: geen airconditioning op de gangen vanaf de 1e verdieping. Uiteraard wel op de kamers.
    Je kunt voor $ 10 per dag een koelkast huren.
    $ 5 per dag zelf parkeren, $ 8 valet parking.
    $ 15 per dag "Beachmembership" hetgeen inhoudt: 2 ligstoelen + 1 parasol, 10% korting op het ontbijt (normaal $ 15 per dag per persoon, wel incl. alles dus ook drinken: koffie, jus d'orange, melk enz. enz.) en ook 10% korting op bepaalde watersportfaciliteiten, 10% korting op cocktails! We hadden geen "seaview", wel "harbourview".
    We hebben het hier super gehad, ondanks "enge" berichten op Tripadvisor!

    De Clearwater Beach Hotel + Clearwater Beach ervaringen staan nog niet op mijn web-log. Binnenkort (we waren er de laatste 3 dagen van de vakantie) wel!

    groetjes,
    Ju

  8. Top | #8
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Hoi,
    Goede vraag en van iedereen zul je een ander antwoord krijgen.

    Ikzelf heb met vrouw en zoon 2 jaar geleden in het Best Wetern in Clearwater gezeten. Vond het een oud en versleten hotel, mer een niet toegankelijk en vies zwembad. Hottub was niet toegankelijk. Kamers waren wel goed, basic en met koelkast en magneton. Wel redelijk klein. Omgeving vond ik beperkt.Goed strand met om je heen allerlei duikende pelikanen. Schoon. In haventje veel boten die rondvaarten met doolfijn-encounter aanbieden. Ook een "echt" piratenschip waarmee je kunt meevaren. Beperkte eetgelegenheden, volgens mij, anderen denkendaar anders over.

    St. Pete Beach was ik dit jaar, ook met vrouw en kind. Veel uitgestrekter gebied, dus ook zijn restaurants en zo wat verspreider. Auto veel meer noodzaak. Wij zaten in Travelodge dat veel slechte kritieken krijgt op internet. In het weekend inderdaad veel last van herrie, daarna veel minder. In kamers op 1e verdieping (2nd floor) slechte airco dus warme nacht. Wel goed schoon, dus voldoende voor enkele nachten. Zwembad goed en direct aan het strand. Aanrader, wat mij betreft. Maar niet voor langer verblijf. Misschien dat de vernieuwde kamers op de begane grond beter zijn.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #9
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Culemborg
    Berichten
    34

    Standaard

    Heej! Ineens is 1+1=2! Je begrijpt vast wel wat ik bedoel....
    Ik ga nu gauw je website grondig lezen en bekijken!
    Sinds ik met m'n eigen web-log bezig ben, lees ik nog meer reisverslagen, ook op het "andere" forum. Ik ben er al heel snel even doorheen gescrolld, maar dat ga ik véél beter doen! Eerste indruk: hartstikke leuk! En herkenbaar, in meerdere opzichten dus..
    groetje,
    Ju

  10. Top | #10

    Standaard Weet iemand een betaalbaar hotel aan kust met zwemparadijs?

    Ja ja verslaafd dat ik geraakt ben, heb ik de mogelijkheid weer te gaan met de kids. Ik denk erover een deel bij Orlando te gaan zitten en een deel aan het strand. Nu vroeg ik mij af of iemand een leuk hotel weet, plaats e.d. aan de golfkant waar ook leuke zwemparadijs mogelijkheden zijn. Zoiets als je ook in het eenvoudige Turkije hebt. hahahaha nee hoor maar Florida is de top!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •