Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 9 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 89

Onderwerp: Hotel gezocht: Golf van Mexico

  1. Top | #41
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    45

    Standaard Re: Hotel gezocht: Clearwater of St. Pete Beach

    Wij vertrekken nu naar het Dolphin Beach Resort voor 2 nachten. Laat wel iets weten na 4 april wanneer we terug zijn.
    Greetz

  2. Top | #42
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    45

    Standaard Re: Hotel gezocht: Clearwater of St. Pete Beach

    Hoi,

    We zijn inderdaad net terug van Dolpin Beach Resort. Zonder meer goed hotel. We waren om 13 uur en konden wel echt pas inchecken om 16 uur. Maar nette,ruime kamers. Zalig zwembad en prachtig strand. We hadden spijtig genoeg een volledige dag regen(pijpestelen).
    Recht tegenover een Publix supermarkt. Lekker makelijk.
    :razz:Wil je nog iets weten, vraag gerust.
    Greetz,
    Nancy

  3. Top | #43

    Standaard Hotel gezocht: Golf van Mexico

    Willen een paar nachten in Fort Myers en Clearwater blijven met kinderen 8 en 10 jaar.

    Wie kan ons een tip geven voor een leuk hotel..
    Graag aan het strand en een mooi zwembad.

    Mag zowel luxe als een gezellig familiehotel zijn.

    dank voor je tips

  4. Top | #44
    Newbie Eugenie's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    14

    Standaard Re: hotel ervaring gevraagd: Hotel in Fort Myers en Clearwater beach

    Hallo Nicola,

    wij zijn 2 keer in the Outrigger Beach Resort geweest. Ik weet niet of je echt een superdeluxe hotel/motel zoekt, dat is het niet. Maar de ligging maakt zo veel goed. Het zwembad is niet al te groot, maar het strand en de zee (en daar ging het ons om) zijn adembenemend. Wij hadden een kamer bij het zwembad (Poolfront room). Als je de deur uit liep kon je direct het strand op. Verder is het rustig gelegen. Er tegenover zit een goed restaurant; Charley's Boathouse heette dat geloof ik.

    http://www.outriggerfmb.com/

    Succes met je beslissing

    Groetjes,
    Eugenie
    Laatst gewijzigd door Eugenie; 20-06-08 om 09:44.
    93 94 95 99 06 07 08 10 11 Fl 99 11 Washington 99 05 06 11 NYC




  5. Top | #45
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    90

    Standaard Re: Hotel ervaring gevraagd: Hotel in Fort Myers en Clearwater beach

    Nicola,

    Ik heb zojuist in een ander topic al verwezen naar dit hotel http://www.dolphinbeach.com/ het ligt niet in Clearwater, maar een stukje verderop in St.Pete Beach. Ik denk dat je het daar met kinderen ook zeker heel leuk zult vinden.

    Gebruik de zoekfunctie even en zoek op "dolphinbeach" dan zul je meer verhalen over dit hotel tegen komen.

  6. Top | #46

    Standaard Re: Hotel ervaring gevraagd: Hotel in Fort Myers en Clearwater beach

    Ik zou je ook adviseren naar St. Pete Beach te gaan i.p.v. Clearwater Beach, vier jaar geleden hebben wij daar in het Howard Johnson gezeten, de kamers waren toe aan een renovatie maar de locatie is perfect. Wij hebben ook nog een nacht in het Dolphin Beach gezeten maar waren niet echt enthousiast, we zaten op de bovenste etage, plat dak en dat trok de airco niet dus erg heet. Ook veel jongeren en op de gangen stonden overal lege drank flessen en ook bij het zwembad erg druk. Maar de locatie is perfect, wij zijn echt St.Pete Beach fans. Dit jaar hebben we een appartement geboekt in St.Pete Beach.

  7. Top | #47

    Standaard Hotel gezocht: Westkust van Florida

    Wij gaan 30 juni voor het eerst een "verre" reis naar Florida maken.
    Nu hebben we voor de 1e week een hotel in Orlando geboekt en we hebben een auto gehuurd. Voor de 2e week wilden we eigenlijk naar de golf van Mexico en heel misschien nog naar Miami. Is het verstandiger om al in Nederland een hotel te boeken of kan het ook als we daar zijn? We weten nog niet precies welke richting we op willen en als je het hier al vastlegt, kun je er niets meer aan veranderen als blijkt dat je toch liever ergens anders heen wil.

  8. Top | #48
    Stamgast ilssse's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    hoorn
    Berichten
    154

    Standaard

    Als je nog niet weet welke richting je op wil gaan zou ik lekker daar voor een hoteletje kijken... er zijn er zat...
    Al moet ik toegeven dat ik zelf wel alles al in Nederland heb geregeld...
    Voelt toch prettiger..

    Ik ga ook naar Outrigger... Ziet er goed uit en op een mooie locatie Wat ik dus heel belangrijk vind!! Je loopt zo het strand op.
    Over een maand ben ik weer terug dus dan kan ik echt vertellen hoe het was maar als ik zo op die website kijk denk ik dat het wel goed zit!!
    http://www.outriggerfmb.com/
    Laatst gewijzigd door Michael66; 30-05-10 om 19:26. Reden: samengevoegd

    I loveeeeee Florida!!!
    LiefsSs Ilse

  9. Top | #49
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    81

    Standaard Re: Hotel ervaring gevraagd: Hotel in Fort Myers en Clearwater beach

    Wij hebben vorig jaar ook in The Outtrigger gezeten en het was ons goed bevallen. We hadden een ruime, nette kamer. Alleen de airco maakte heel veel herrie dus die hebben we 's nachts uit moeten zetten. Bij het hotel kun je goed ontbijten en 's avonds kun je inderdaad aan de overkant heerlijk eten bij Charlies Boathouse. Het hotel ligt aan het strand en dat is echt geweldig.

  10. Top | #50

    Standaard Re: Welk hotel voor de 2e week van ons verblijf in Florida

    De Golf van Mexico kan ik je aanraden vooral als je even een paar dagen lekker een paar dagen aan zee door wil brengen. St. Pete Beach is dan een aanrader, maar ik zou zeker iets boeken voor het weekend als je weet waar je naartoe wil. Wij hebben een keer in het weekend moeten zoeken naar een hotel, is wel al 4 jaar geleden.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •