Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 60

Onderwerp: Hotel gezocht: Ft. Lauderdale

  1. Top | #21
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    23

    Standaard Re: Hotel gezocht: Ft. Lauderdale

    Het Lago Mar hotel in Fort Lauderdale is erg mooi. Ligt direct aan het strand (zonder een weg er tussen), en heeft ook een mooi zwembad. De kamers zijn ruim en mooi.


    http://www.lagomar.com/

    http://www.tripadvisor.com/Hotel_Rev...e_Florida.html

  2. Top | #22
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Hotel gezocht: Ft. Lauderdale

    Kijk eens bij Expedia. Ze hebben weer waanzinnig goeie aanbiedingen.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  3. Top | #23
    Florida Groupie hrjhaan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Veendam
    Berichten
    412

    Standaard Re: Hotel gezocht: Ft. Lauderdale

    Wij zijn in het Best Western Oceanside Inn aan de Seabreeze blvd geweest. 50 m van het strand en 5 minuten lopen naar de Bahia Mar haven. 10 minuten lopen naar de Las Olas Blvd. Parkeren kost maar 5 dollar per nacht in de eigen parkeergarage. Kamers waren ruim en schoon. Voor 2 nachten voldeed het prima. Leuk zwembad en gratis ontbijtbuffet.
    Vorig jaar waren we 1 nacht in het Bahia Mar hotel. Deze is wel luxer, maar kost ook een beetje meer.

  4. Top | #24
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Berichten
    32

    Standaard Hotel gezocht: Fort Lauderdale

    We zijn op zoek naar een niet al te groot hotel of B&B in Fort Lauderdale. We zijn daar op de avond van mijn verjaardag :grin: en we willen graag een iets persoonlijker verblijfsadres dan van een grote hotelketen. Heb al gezocht op tripadvisor maar kom er niet echt uit. Heeft iemand tips? Alvast bedankt!

  5. Top | #25
    Florida Groupie aggie's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    limburg
    Berichten
    298

    Standaard Re: Hotel gezocht: Ft. Lauderdale

    Wij hebben het www.suntowerhotelsuites.com hotel geboekt voor onze a.s. zomervakantie, niet al te groot, direct aan zee!! Misschien een idee?
    Kan je nog niet vertellen hoe het in het echt is, maar ziet er niet verkeerd uit.

  6. Top | #26
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Berichten
    32

    Standaard Re: Hotel gezocht: Ft. Lauderdale

    Die ziet er geweldig uit. Is de lokatie goed? Niet te ver naar het noorden? Ik dacht eigenlijk meer aan lokatie tussen Sunrise en Olas. Maar deze ziet er wel fijn uit, heb al een mail gestuurd met de vraag of ze plek hebben.

    Wij willen de volgende dag oversteken naar de west kust, kost het ons dan niet veel tijd om op de goede weg te komen?

  7. Top | #27
    Regelmatige Bezoeker escalade's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Berichten
    36

    Standaard Accommodatie Fort Lauderdale

    Hallo allemaal, het is alweer even geleden dat ik op deze site ben geweest, oorzaak van dit alles is dat wij dit jaar in Californië zijn geweest. Ook niet verkeerd, maar het ontbrak ons aan de warmte en het bijbehorende heerlijke oceaanwater wat in Florida altijd op temperatuur is. Het was gewoonweg koud aan het strand bij Santa Monica, verder wel zo'n beetje alles gezien vanaf San Francisco tot en met Los Angeles.

    In San francisco was het zelfs ca. 15 graden.....

    Een ander nadeel t.o.v. Florida is de drukte in Californië in Los Angeles b.v. en omgeving een compleet gekkenhuis, parkeren een crime!

    Zelfs in Miami is altijd plek in een parkeergarage, maar goed, leuk om een keer gezien te hebben en volgend jaar weer snel naar florida!

    Mijn vraag aan jullie is: Weten jullie een goede site, of direct een leuk appartementencomplex/hotel, waarbij wij een appartement bij Fort Lauderendale kunnen boeken, het liefst aan het strand.

    Het is voor zo'n week of drie.

    Vlucht en auto boeken wij ook altijd rechtsreeks, wel zo makkelijk, als jullie verder nog suggesties hebben, hoor ik het graag.

    Alvast bedankt!!

  8. Top | #28
    Florida Groupie hrjhaan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Veendam
    Berichten
    412

    Standaard Re: Accomodatie Fort Lauderdale.

    Wij zijn vorig jaar in het Wyndham Santa Barbara geweest. Leuke appartementen met volledige keuken, 2 slaapkamers, 2 badkamers en 2 balkons. Er zit nog 1 rij hotels tussen naar het strand, maar vanuit het hotel wel zeezicht. Wij hebben geboekt via UsaFunvacations.

  9. Top | #29
    Regelmatige Bezoeker escalade's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Berichten
    36

    Standaard Re: Accomodatie Fort Lauderdale.

    Hebben jullie ervaringen met site's zoals:
    http://www.homeaway.com/
    http://www.endlessvacationrentals.com/
    http://www.vacation-rentals.com/

    Ik heb begrepen dat men dan via een particulier eigenaar een huis kan boeken.


    Er kan natuurlijk kaf onder het koren zitten?

  10. Top | #30
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Accomodatie Fort Lauderdale.

    Veel forummers boeken via Homeaway rechtstreeks bij de eigenaar. Homeaway is een soort marktplaats voor huiseigenaren om hun huis te huur aan te bieden.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •