Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 60

Onderwerp: Hotel gezocht: Ft. Lauderdale

  1. Top | #11
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    319

    Standaard Re: Hotels in Fort Lauderdale

    Wij hebben een aantal jaren geleden in het Best Western Beachcomber gezeten, was een goed hotel vonden wij. Maar moet wel zeggen dat dat bijna 10 jaar geleden is, dus ik heb geen recente ervaring.

    Groetjes, Sandra

  2. Top | #12
    Stamgast Anthonie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Elst UTR
    Berichten
    237

    Standaard Re: Hotels in Fort Lauderdale

    Hoi
    Wij zaten in het Sheraton Yankee Trader dit was een goed hotel, en hebben dit via Expedia geboekt.

    Anthonie
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-01-09 om 15:39. Reden: full quote eruit
    Deep South 2023... Facebook photo blog


  3. Top | #13
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Hotels in Fort Lauderdale

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bono Bekijk Berichten
    Wij hebben voor deze gekozen voor December a.s.
    http://www.oceanskyresort.com/ocean_sky_hotel.htm
    Ik las net dat deze 20 minuten van het vliegveld af ligt.
    20 minutes from Fort Lauderdale International Airport and 15 minutes from downtown Fort Lauderdale and historic Las Olas Boulevard.

    Monique let op dat is de luchthaven van Ft Lauderdale, en niet Miami.
    Miami airport is toch iets verder weg.

    Lijkt mij overigens wel een mooi hotel, persoonlijk Zit ik liever iets korter in de buurt van Las Olas boulevard.
    Groet,
    Pascal
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-01-09 om 15:40. Reden: quote ingekort
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  4. Top | #14
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Hotels in Fort Lauderdale

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anthonie Bekijk Berichten
    Wij zaten in het Sheraton Yankee Trader dit was een goed hotel, en hebben dit via Expedia geboekt.
    Anthonie
    Wij hebben hier ook gezeten en vonden dit ook een erg mooi hotel. We zaten aan de boulevard en hadden vanuit onze kamer een prachtig uitzicht over zee.
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  5. Top | #15
    Stamgast jaap's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    149

    Standaard Re: Hotel bij Port of Everglades Fort Lauderdale

    Wij leveren meestal de auto in de loop van de ochtend in en gaan dan vanuit de luchthaven van Ft Lauderdale met de taxi naar de cruise. We hebben o.a. in deze twee hotels gelogeerd. Voor een nacht prima (als het internet maar werkt ), maar verwacht geen luxe.

    http://www.expedia.com/pub/agent.dll...v/htid=1456162

    http://www.expedia.com/pub/agent.dll...spv/htid=24803

  6. Top | #16
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Vlaardingen, Netherlands
    Berichten
    347

    Standaard Re: Hotels in Fort Lauderdale

    Hoewel het hotel wel schoon was, is het ver voorbij zijn houdbaarheid (renovatiedatum) heen. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam, helaas was ons pakket met trip naar de Bahama's geboekt bij het hotel niet meer beschikbaar. Zonder enig bericht aan ons gecanceld. Uiteindelijk alles ter plaatse geregeld en met de korting die we van het hotel kregen voor het ongemak een stuk voordeliger uitgekomen.

    Hier wat foto's van renovatie puntjes bij de Holiday Sea -n- Beach Fort Lauderdale.




  7. Top | #17
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Huizen
    Berichten
    3

    Standaard Appartement Fort Lauderdale gezocht

    Beste mensen,

    Over 2,5 maand vlieg ik naar Miami en is mijn plan een appartement te huren in Fort Lauderdale aan/dicht bij het strand.
    Nou heb ik gekeken op internet en zijn en tal van website die appartementen etc aanbieden alleen vraag ik me af of dat allemaal wel betrouwbaar is en het lijkt een best gedoe om alles te regelen.
    Mijn vraag is dus ook of iemand een nederlandse eigenaar kent die toevallig zoiets verhuurd.
    Het gaat hierbij dus om een appartement oid voor 3 personen aan of in de buurt van het strand van Fort Lauderdale en omstreken.
    Het maakt het in mijn ogen namelijk een stuk makkelijker wanneer ik het van een nederlandse eigenaar huur.

    Ik hoop dat iemand van jullie mij kan helpen of misschien advies kan geven als ik toch iets moet huren van bv Homeaway.nl

    Alvast bedankt!
    Ramon

  8. Top | #18
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Hotels in Fort Lauderdale

    Hoi allemaal,

    Tijdens onze komende trip in September willen wij ook nog 2 dagen naar Fort Lauderdale. Wij hebben al 2 'things to do' uitgezocht, nl de Sawgrass Mills Mall en Florida Swap Shop, maar zijn benieuwd of jullie nog meer tips hebben.

    Voor onze overnachting wordt ons door velen het HYATT Pier66 aangeraden, maar hebben ook nog even ons oog laten vallen op iL Lugano ( http://www.illugano.com/ ), heeft iemand ervaring met dit hotel ?

    Beide hotels doen mee aan het Mileage-programma van United, hoe gaat dat verder in zn werk ?

    De route naar Ft Lauderdale willen wij (binnendoor) gaan doen via de FL25 s/US27 S en vragen ons af of er onderweg nog ook e.e.a. leuks te doen/te zien is...

    Groetjes,
    Peter & Petra
    Laatst gewijzigd door Michael66; 18-07-10 om 17:42.
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  9. Top | #19
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Hotels in Fort Lauderdale

    Koop een boot ticket en bekijk de hele stad vanaf het water. Er is een gids bij die alles uitlegt en vergaap je aan de rijkdom van sommige bewoners. Je kunt op diverse plaatsen uitstappen, ik dacht elf, en zo heel de stad op je gemak bewandelen en bewonderen.
    Deze watertaxi stopt ook aan het Hyatt Regency. Voor vijftien dollar per persoon ben je een hele dag onder de pannen.

    http://www.watertaxi.com/FLLMap.Asp.htm
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  10. Top | #20
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Hotels in Fort Lauderdale

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PENPE Bekijk Berichten
    Beide hotels doen mee aan het Mileage-programma van United, hoe gaat dat verder in zn werk?
    Bij het inchecken gewoon je United pasje afgeven voor registratie. De rest gaat automatisch. Ik controleer voor de zekerheid altijd wel of het United nummer ook op de rekening staat vermeld. Bij de grote hotelketens is dat meestal het geval.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •