Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 6 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 60

Onderwerp: Hotel gezocht: Ft. Lauderdale

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker nounou's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    belgie west-vlaanderen
    Berichten
    51

    Standaard Hotel gezocht: Ft. Lauderdale en Ft. Myers

    Hallo wij gaan in januari terug 3 weken naar florida . We zijn van plan enkele dagen te stoppen in Fort Lauderdale kunnen jullie enkele goede hotels aanbevelen ,en niet zo heel duur , het is maar voor 2 dagen en liefst niet te ver van de Las Olas Boulevard en de haven . En in Fort Myers het zelfde ook in het centrum als het kan. Bedankt op voorhand nounou

  2. Top | #2
    Stamgast remon's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    200

    Standaard

    Wij zaten in de days inn , leuk hotel met uitzicht op zee.
    Normaal zijn wij niet zo een fan van Days inn , maar deze was wel okay

  3. Top | #3

    Standaard

    Volgens mij was dat Days inn cabana,daar hebben wij ook gezeten,bij zo'n haventje waar ook die boottochten starten.
    Orlando: 2007,2008,2009,2010. Florida: 2000,2002, 2004,2005,2012,2013 Zuid-west: 2001,2006,2011 Noord-oost: 2003. Las Vegas: 2003/2004.
    2014.1 o.a. NY+Wash D.C. http://usa2014deel1.blogspot.nl/
    2014.2 o.a. NY,Boston,Niagara,Toronto. http://usa2014deel2.blogspot.nl/
    2015 Orlando http://orlandolente2015.blogspot.nl/

  4. Top | #4
    Vaste Bezoeker Laura's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Locatie
    Dordrecht, Netherlands
    Berichten
    73

    Standaard Hotel gezocht: Ft. Lauderdale

    Hallo allemaal,

    Vrijdag had ik nog zo mijn twijfels over het Lauderdale Beachside hotel in Fort lauderdale. Bijna alle recensies die ik gelezen heb gaan over het achterstallige onderhoud en de vieze kamers.
    Vandaag heeft het reisbureau laten horen dat dit hotel inderdaad aan het renoveren geslagen is en dat wij omgeboekt zouden worden naar het Sea Club Resort. Nu heb ik al wat recensies van dit hotel gelezen en het blijkt dat dit hotel nog viezer is.
    Heeft iemand een idee van een leuk 3* hotel bij het strand dat ik voor zou kunnen leggen bij het reisbureau? (ik ben tenslotte niet van plan mijn vakantie te laten verpesten door bedbugbites :razz

    Groetjes
    Laura

  5. Top | #5
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Help! schoon en leuk hotel in Fort Lauderdale?

    Lauderdale Beachside hotel
    Niet gaan slapen. Zijn wij ook geweest. 4 nachten geslapen. We waren blij dat we eindelijk konden vertrekken.

    Ik zou een hotel proberen te boeken ergens tussen sunrise boulevard en las olas boulevard. Dan zit je meer in het leuke gedeelte--> mooie boulevard, leuke restaurantjes, barretjes etc. http://www.tropirock.com/ Dit hotel heb ik willen boeken, zat echter helemaal vol toen wij wilden gaan. Lijkt mij een leuk hotel. Bij interesse effe een mailtje sturen, je krijgt heel snel antwoord.

    Kijk ook eens bij http://www.americanestates.nl/indexdisney.html wellicht dat zij ook nog enkele leuke aanbiedingen hebben.

    Groet, Pascal
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-03-12 om 23:48. Reden: fqe
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  6. Top | #6
    Vaste Bezoeker Laura's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Locatie
    Dordrecht, Netherlands
    Berichten
    73

    Standaard

    Hai Njit,

    Ik heb de rondreis geboekt bij Exit-reizen. De meiden hebben me erg fijn geholpen maar ik heb wel gemerkt dat de hotels die ze in de verschillende pakketten aanbieden niet erg speciaal zijn. Bij het hotel waar ze me nu naar om willen boeken heb ik geen goed gevoel.

    Hai Pascal,

    Dank je voor je reactie! Op het eerste gezicht ziet het er inderdaad gezellig uit. Vlak bij het strand en de boulevard. Ik ga het eens even goed uitzoeken want heb gemerkt dat de plaatjes die ze je laten zien vaak niet zijn wat het lijkt...

    Groetjes!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 18-01-09 om 07:53. Reden: samengevoegd

  7. Top | #7
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    603

    Standaard Re: Help! schoon en leuk hotel in Fort Lauderdale?

    Hoi,

    Wij hebben Ocean Sky Hotel and Resort geboekt voor 148 euro voor 2 nachten bij USAfunvactions.
    Hier de website: http://www.oceanskyresort.com/en_rooms.htm

    Misschien is het wat................

    Gr. Monique
    2006 miami,key-west,the everglades,naples,maimi.
    2007 orlando, st augustine, daytona beach, fort lauderdale, clearwater beach.
    2008 Oregon en Washington met alle NP's. En het was super gaaf!!

  8. Top | #8
    Vaste Bezoeker Tosca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Breda
    Berichten
    98

    Standaard Re: Help! schoon en leuk hotel in Fort Lauderdale?

    Hoi Laura,

    Schrok na het lezen van jou berichtje. Wij hebben nl. vorige week een voorboeking gemaakt voor onze florida vakantie voor volgend jaar april.
    De rest van onze hotels heb ik allemaal qua recensies wel nagelopen, deze dus niet....... Nu hebben wij slechts maar een voorboeking gemaakt, dus kan ik er nog wel onderuit.. (wij hebben een voorboeking gemaakt via OAD/Hotelplan) Ga nu toch maar ff verder zoeken en kijken of ons alternatief dan ook weer te boeken is via OAD/Hotelplan... RRRRR..

    Jij ook succes in ieder geval.... ennuh als je iets anders leuks en prijstechnisch vergelijkbaars hebt gevonden... laat je het dan ff weten...

    Groetjes Tosca
    Laatst gewijzigd door Michael66; 18-01-09 om 07:51. Reden: full quote eruit

  9. Top | #9
    Vaste Bezoeker Laura's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Locatie
    Dordrecht, Netherlands
    Berichten
    73

    Standaard Re: Help! schoon en leuk hotel in Fort Lauderdale?

    Hai Tosca,

    Bij mij was dat ook zo, alle hotels gechecked behalve deze#-o! Ik heb contact gehad met het reisbureau en we kunnen tegen bijbetaling naar het Bahia Mar.
    Volgens de online rates liggen de prijzen van het Lauderdale Beachhotel en het Bahia Mar niet eens zo gek ver van elkaar vandaan terwijl de de recensies schelen van dag en nacht!
    Wij zijn volgende maand zeker van plan er een kijkje te gaan nemen (ik wil nu toch wel eens zien wat we "gemist" hebben, haha)
    Volgende keer als we weer gaan weet ik dat ik alle hotels zelf ga boeken na het raadplegen van deze site. Ik heb toch wel gemerkt dat ons reisbureau genoegen neemt met een minder aanbod van hotels. Ik ben echt niet zo high maintenance hoor maar een schoon bedje en badje moet toch wel geregeld kunnen worden, haha.

  10. Top | #10
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    603

    Standaard Re: Hotels in Fort Lauderdale

    Hoi,

    Wij hebben voor deze gekozen voor December a.s.
    http://www.oceanskyresort.com/ocean_sky_hotel.htm

    Ik las net dat deze 20 minuten van het vliegveld af ligt.
    Als je meer wilt weten dan zal je nog even moeten wachten tot ik er ben geweest :-D.

    gr.Monique
    2006 miami,key-west,the everglades,naples,maimi.
    2007 orlando, st augustine, daytona beach, fort lauderdale, clearwater beach.
    2008 Oregon en Washington met alle NP's. En het was super gaaf!!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •