Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 6 van de 6 EersteEerste ... 456
Resultaten 51 tot 60 van de 60

Onderwerp: Hotel gezocht: Ft. Lauderdale

  1. Top | #51
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Fort Lauderdale

    @Melissa & Patrick;
    Het heet nu Snooze, en ziet er echt leuk uit. Helaas vol voor onze data.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 19-01-14 om 23:07. Reden: q

  2. Top | #52

    Standaard Re: Fort Lauderdale

    Ik zag idd dat er een naamswijziging heeft plaatsgevonden. Het hotel zit idd vol voor deze data..

  3. Top | #53

    Standaard Re: Fort Lauderdale

    Hoi,

    Wij gaan 17 - 28 maart.. Die Springbreak, wanneer is die precies? Wij hadden ons oog laten vallen op Beach gardens hotel...

  4. Top | #54
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    80

    Standaard Re: Fort Lauderdale

    Spring Break can be from mid-March to mid-April depending on the part of the Country you live in, South FL Spring Break is 20Mar-31Mar 2014
    Laatst gewijzigd door Michael66; 19-01-14 om 23:08.

  5. Top | #55
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Hotel gezocht: Ft. Lauderdale

    Klopt niet helemaal, flexx. Dat zijn de data dat de scholen in het zuiden van Florida Spring Break hebben. Maar die maken maar een klein deel uit van het aantal jongeren dat naar Florida komt. Wanneer de drukste weken zijn staat in een onderwerp dat hier speciaal over gaat: http://www.floridaforum.nl/showthrea...l=1#post192735

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #56
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    88

    Standaard Re: Hotel gezocht: Ft. Lauderdale

    Melissa & patrick .
    Hebben jullie bericht gekregen van het hotel Snooze dat ze van naam veranderd zijn ?
    Kan je soms ook iets laten weten hoe het hotel is geweest .

  7. Top | #57
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Hotel gezocht: Ft. Lauderdale

    Snooze ​IS de nieuwe naam!

  8. Top | #58
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Berichten
    29

    Standaard Re: Hotel gezocht: Ft. Lauderdale

    Hoi Michael,

    Ik las toevallig dat je in het Sheraton Hotel Plantation Suites bent geweest.
    Ik ben me aan het orienteren voor een leuk hotel in Fort Lauderdale. Kun je me nog iets meer over het hotel vertellen?
    Ik ga met mijn man en drie kinderen. Is het een fijn hotel voor kinderen. Zijn de kamers ruim genoeg voor ons vijven? Zit het in de buurt van die Sawgrass mall? (waar geloof ik iedereen enthousiast over is.)
    We hoeven niet perse aan het strand te zitten omdat we later in de reis al richting de Keys gaan, genoeg strand daar. Maar wat is ongeveer de afstand tot het centrum.
    Ik heb ook ergens gelezen dat je daar in de buurt zit van mangrove bossen en dat dat wel de moeite waard is? Ik hoor het graag van je.

  9. Top | #59
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Hotel gezocht: Ft. Lauderdale

    Hi Yvon,
    Ik ben inderdaad al 2x in dat hotel geweest. Prima hotel voor één of enkele dagen. Vooral vanwege de bereikbaarheid en ruime kamers.
    Kijk maar eens op onze reisverslagen:
    2013: http://www.chantalsweb.nl/reisversla...tml#2013-07-27
    2014: http://www.chantalsweb.nl/reisversla...tml#2014-08-18

    Met z'n 5en in een kamer kan wel, maar vraag / boek dan wel een kamer met 2 queenbedden. De bank kan uitgeklapt worden tot extra bed.

    Het is een zakenhotel. Niet echt wat voor kids te doen. Maar dat is met de meeste motels / hotels zo. Op het dak is een zwembad met jacuzzi, en er is een kleine fitness ruimte. That's it. Twee blokken verder (2 minuten rijden) is een grote mall en een heleboel winkels en restaurants eromheen. Keuze genoeg. Niet lopend doen, dat is sowieso iets wat je in Florida niet teveel moet verwachten: de afstanden zijn net iets grter dan hier.

    Sawgrass Mills mall is een kwartiertje rijden naar het westen, de kust een kwartiertje naar het oosten. Makkelijk te doen, zoals gezegd: het hotel is een ideale uitvalsbasis door de goede bereikbaarheid, de grote wegen in de directe omgeving.

    Naar het centrum? Geen idee. Niet geweest. Wat zou je daar willen?
    Wel de mall dus die twee blokken verderop zit.

    Mangrove bossen weet ik ook niet.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  10. Top | #60
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Berichten
    29

    Standaard Re: Hotel gezocht: Ft. Lauderdale

    Michael,
    Dank je wel voor je antwoord..
    Het is onze eerste keer naar Florida dus het is een hoop bekijken en nagaan.

    De tip die je geeft over een kamer met 2 queenbedden geldt dat voor alle hotels? Vind het soms wel verwarrend als je bijv. op bookin.com kijkt. Al die voorwaarden met kinderen op de kamer. Je boekt een kamer voor 5 personen maar er mogen er dan maar 4 ontbijten...Kinderen onder een bepaalde leeftijd gratis als ze gebruik maken van de aanwezige bedden... nou dat zal niet zo lekker slapen met een 5 jarige tussen ons in.. ahhaha pfff we zien er erg naar uit.. maar wat een uitzoekerij.
    Met het centrum bedoel ik eigenlijk de Boulevard enzo...



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •