Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Even voorstellen: jannyrom

  1. Top | #1

    Standaard Even voorstellen: jannyrom

    Hallo,

    Volgend jaar willen wij graag naar Florida op vakantie gaan.
    We willen graag de lancering meemaken van de space shuttle op 31 juli deze kan natuurlijk een paar dagen uitgesteld worden.
    Ook willen we graag een bezoek brengen aan Disney world.
    We willen wat vrijheid hebben ivm de lancering daarom hebben we voorkeur voor een camper bovendien zijn we liefhebbers van kamperen.

    Ik ben lid geworden van dit forum om wat meer info te verkrijgen van ervaringsdeskundigen.
    We zijn geen liefhebbers van massatoerisme, liefst veel privacy, en van volle stranden houden we ook niet, kleine baaien met veel ruimte om ons heen.

    Tips en foto's altijd welkom, mag ook waar we dan niet heen moeten, maar het liefst horen we waar je mooie kampeerterreinen hebt met veel ruimte om je heen en plekjes die je echt gezien moet hebben enz....

    Groetjes,
    Janny

  2. Top | #2
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    11

    Standaard Re: Even voorstellen: jannyrom

    Hoi,

    Volgens mij zijn dan misschien de 'state parks' meer iets voor jullie.
    Wij zijn afgelopen zomer naar Florida geweest met de camper samen met onze 2 kinderen (dochter 14/ zoon 11)en dat is ons super bevallen. In de zomer is het in Florida laagseizoen vanweg de hitte, dus massatoerisme zijn wij in ieder geval niet tegengekomen. Het is er gewoon lekker rustig en er is plenty ruimte op campings ed.
    We zijn 1 keer naar zo'n bekende KOA- camping geweest en dat was ook meteen de laatste keer. Zien er allemaal prachtig en verzorgd uit maar zijn vaak net iets duurder en het barst er van de andere nederlanders die ook een camper hebben gehuurd :-)
    Een ervaren amerikaan die al jaren rondtrekt attendeerde ons op de Woodall. Een soort gouden gids voor campings. Deze hebben we vaak gebruikt om vooraf een camping te plannen afgaande op de sterren en tips die in de woodalls staan. Met deze gids, samen met wat internetten, hadden we meestal mooie plekjes.

    Mocht je geinteresseerd zijn in ons reisverslag, kijk maar eens op:
    www.oomens.waarbenjij.nu

    Veel plezier met je voorbereidingen ...

    Pieter



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •