Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Even voorstellen: Hans en Wilma

  1. Top | #1

    Standaard Even voorstellen: Hans en Wilma

    Wij zijn Hans en Wilma en gaan voor het eerst op vakantie naar Florida.
    Met dochter van 16 jaar.
    We vliegen vanuit Dusseldorf naar Miami van 20-2 t/m 2-3-09.
    Ik ga op zoek naar veel informatie via dit forum en hoop hiervan 'n stuk wijzer te worden :?:

  2. Top | #2
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Even voorstellen: Hans en Wilma

    Welkom op dit leuke forum!

    Je zult hier genoeg tips en ervaringen kunnen vinden, veel plezier met alle voorbereidingen.
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  3. Top | #3
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: Even voorstellen: Hans en Wilma

    Welkom op het forum.

    Jullie zullen zeker een stuk wijzer worden als je het forum doorspit.
    Er staan veel en leuke tips tussen.

    Gebruik vooral de zoekfunctie veel, bijna alle vragen zijn al eens beantwoord en op die manier kun je vragen terug vinden.
    Mocht er nu een vraag zijn die je niet terug kunt vinden in de zoekfunctie, stel je vraag dan gerust.


    Groetjes Yvet

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  4. Top | #4

    Standaard Re: Even voorstellen: Hans en Wilma

    scheelt vliegen via Dusseldorf een hoop qua tijd en geld dan??

  5. Top | #5
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Even voorstellen: Hans en Wilma

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fab414 Bekijk Berichten
    scheelt vliegen via Dusseldorf een hoop qua tijd en geld dan??
    Oeps.... heb je de zoekfunctie al gevonden? Reuze handig en ...direct antwoord op al je vragen...:-\"Zoals Yvette in haar bericht aan Hans en Wilma aangeeft, eerst even zelf zoeken, kom je er niet uit dan kan je de vraag gerust stellen.

    Enne... ja , vanuit Dusseldorf vliegen kan je geld besparen!



  6. Top | #6
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Even voorstellen: Hans en Wilma

    Hoort eigenlijk niet in dit topic, maar ik stel de vraag toch; wij zoeken voor oze vakanties (net als ieder ander) altijd naar de goedkoopste vluchten richting Orlando en bezoeken daarvoor al onze bekende aanbieders (Kayak, E-bookers, Expedia, Cheaptickets, WTC etc. etc. etc.), alsmede de websites van de airlines zelf.

    Nu voeren we de laatste jaren zowel Amsterdam als Düsseldorf in als vertrekhaven en wij hebben nog nooit wezenlijke prijsverschillen kunnen ontdekken. Hooguit een paar euro's, soms in het voordeel van Ams, andere keren van Düs. Zelfs met de vleigtax erbij.
    Waar zit dus het grote voordeel, en hoe vinden we dat ??? Als iemand het weet, laat het ons weten.

    Het enige wat wij kunnen ontdekken is het goedkoper parkeren, goedkopere hotels (mocht je die nodig hebben) en vooralsnog relaxter inchecken, hoewel dat door de toenemende drukte ook wel zal veranderen.

    Dus wie mij het prijsverschil in tickets kan laten "zien"; ik houd mij aanbevolen :-)

    @ Hans en Wilma, welkom en veel plezier met de voorbereiding, het forumpluizen en de reis.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  7. Top | #7

    Standaard Re: Even voorstellen: Hans en Wilma

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fab414 Bekijk Berichten
    scheelt vliegen via Dusseldorf een hoop qua tijd en geld dan??

    Ik heb alle mogelijkheden destijds bekeken en het was aanzienlijk goedkoper, de enige optie die we toen nog hadden was afwachten tot Holland international met zijn boeken kwam, zodat we als één van de eerste konden boeken en dan moet je geluk hebben of je nog goedkope stoelen kunt krijgen. Deze zijn nl. maar erg beperkt.
    Bij het reisbureau zeiden ze dat ik zeker niet lager zou uitkomen dan de prijs van 556 euro p.p. die we via Lufthansa konden boeken.
    Als je bij Lufthansa een datum van vertrek en terugreis ingeeft, krijg je een heel handig overzichtje met prijzen waar je dan zelf kunt kijken wat de goedkoopste vlucht is, dit zie je in 1 oogopslag. Erg prettig.
    De vlucht die wij hebben is nu 200 euro p.p. meer. Wij hebben in juni geboekt.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •